Millaiset verhot rikkailla ihmisillä on?
Minä haluaisin kodistani rikkaan niin millaiset verhot minun pitäisi hankkia?
Kommentit (31)
Veronica-verhot on muotia. Ainakin tällä palstalla.
Yksiväriset, painavat, hyvää materiaalia. Vallilan loimet on alemmalle keskiluokalle.
Laskosvekkikaihtimet, mustat kiinteät ikkunat minimisti 2,5 x 2,8 metriset. Olohuone tietysti kahden kerroksen korkuinen ja kahdet isot ikkunat päällekkäin, sekä ulos avautuvat lasiset pariovet. Käytännössä koko olohuoneen yksi seinä pelkkää ikkunaa, toisella seinustalla avokeittiö saarekkeineen ja kolmannella seinustalla viinikaappi, lasivitriini ja kodin viihdekeskus. Pihalla uusi henkilömallin Audija Volvon katumaasturi. Avioero vireille kun talo valmistunut puoli vuotta aiemmin ja lapsista yhteishuoltajuus.
Rikkailla ei ole verhoja ollenkaan kun naapureita ei ole lähimaillakaan ja vaikka olisi niin kyllä korkeat aidat pitää uteliaat silmät pois
Ei missään nimessä Vallilaan. Katso pinterestistä. Sellaiset laadukasta kangasta olevat haaleasti kiiltävät neutraalit sävyt.
Minä olen sentään niin varakas että seinissäni ei ole tuollaisia turhia reikiä joita pitää kankailla peitellä.
.
Tienaako,joku ihan oikeasti alle 3 200 euroa kuukaudessa.
Sellaiset että köyhälistö ei näe niistä läpi sisälle.
Eihän nykyään käytetä verhoja ollenkaan. Ikkunat ovat koko seinän kokoiset. Verhotankoja ei ole. Jos jotain suojaa tarvitaan ikkunan eteen, niin se tulee nappulaa painamalla jostain.
Savuverho bisnesten yllä.