Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys

Vierailija
26.09.2021 |

Poika täyttää keväällä 5 v ja käy edelleen rinnalla. Sanoo, että maistuu jaffalta eikä halua vierottautua, On toisaalta ihanaa mutta alkaa mietityttämään että ainakin ennen koulua pitää lopettaa. Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imetin 6v saakka mutta sitten loppui maidon tulo. Ja tyttären kaverit soitteli ovikelloa yms. eli yhteistä aikaakaan ei enää ollut. Nyt kyllä muistelen kaiholla noita aikoja yli 20 vuoden takaa....

Vierailija
2/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin kaikki lapseni 10-vuotiaiksi, säästettiin ihan älyttömästi kun ei tarvinnut ostaa kaupasta maitoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetin kaikki lapseni 10-vuotiaiksi, säästettiin ihan älyttömästi kun ei tarvinnut ostaa kaupasta maitoa!

Käytännöllistä!

Vierailija
4/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki neljä lopettivat tuossa viiden vuoden ikäisinä itsekseen, tai hieman ohjaillen (välttelin pysähtymistä sohvalle iltaisin...)  makeaahan se maito on aina, ja ilmeisesti tuossa loppuvaiheessa vieläkin makeampaa. Jos itse haluat esimerkiksi vähentää, niin tuon ikäisen kanssa jo voi tehdä pitäviä sopimuksia (esim. aamulla herätessä ja illalla ennen iltasatua tms).

Vierailija
5/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö täytti viime kuussa viime kuussa 5v ja jo ennen synttäreitä sanoin hyvissä ajoin, että 5-vuotiaana viimeistään on jo niin iso tyttö, että imetyksen on jäätävä pois. Olen miettinyt jo niin pitkään, että imetys saisi jo loppua, mutta en vain hennonut lopettaa, kun se oli niin tärkeää hänelle. Silloin vauva-aikana ajattelin, että imettäisin, kunnes hän itse lopettaisi, mutta koska ilmeisesti sellaista päivää ei vaikuttanut olevan tulossa, niin päätin sen lopulta itse. Sinäkin voit päättää siitä asiasta lopulta, jos haluat. Mutta itse näen, että on ihan kaikkien oma asia tuo. Mulle tuo 5v oli vain sellainen "maksimi".

Vierailija
6/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli kahden vuoden on perverssiä.

Vierailija
7/8 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun tissit kestää tommosta?

Vierailija
8/8 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun tissit kestää tommosta?

Sitä vartenhan ne on suunniteltu ja tehty.