Mies saunoi naisten kanssa, pitääkö olla huolissaan?
Mies oli yötä ystäväpariskunnan luona ja olivat saunoneet. Mukana oli myös rouvan ystävätär, mutta talon isäntä oli mennyt ajoissa nukkumaan. Aamulla mies tuli kotiin ja kertoi, että olivat kertoilleet rehellisiä mielipiteitä toisistaan naisten kanssa, ja kumpikin nainen oli kertonut pitävänsä miestäni houkutuksena. Mies oli naisille kertonut pitävänsä heitä ”söpönä” ja ”seksikkäänä”. Nukkumaan oli menty aamuyöllä. Muuta ei mies kertonut, eikä minua huvittanut kysellä. Miten reagoisitte tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (17)
siltä tässä kieltämättä tuntuu, että yhtäkkiä elän jotain tosielämän tempparia, tai sen kouvola-versiota. ap
Alasti saunoneet ja siellä on puuhasteltu vaikka mitä.
En hyväksyisi. Meidän rajat olisi rikottu.
No onhan siellä pessuteltu ja roiskittu spermaa naamalle.
Vierailija kirjoitti:
siltä tässä kieltämättä tuntuu, että yhtäkkiä elän jotain tosielämän tempparia, tai sen kouvola-versiota. ap
Se mikä tapahtuu Kouvolassa, jää Kouvolaan.
Mielenkiintoista, että miksi mies on kertonut noin avoimesti keskustelujen sisällöstä. Mutta juu, en kyllä katselisi.
kato p hubissa uusi video ku naiset ja mies nussailee oikein intohimoisesti. <3 a n a a l i a ja s p e r m a t naamalle, creampie. :D
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran Kouvolassa, niin sitten en yhtään ihmettele.
Olen toinen niistä naisista. Miehesi änkäytyi väkisin naisten saunaan. Yksi muistikuva kosteasta saunaillasta on, että en ole koskaan nähnyt niin pienimunaista miestä. Joten tietenkään mitään ei tapahtunut - eikä siis syytä huoleen huoleen!
Ajatellaanpa asiaa ihan ilman trollausta. Kertoman mukaan mitään ei ole tapahtunut saunareissua lukuunottamatta. Olen saunonut joskus itsekin sekasaunassa, jos siellä vain jutellaan niin ei kai tämä ole maailmanloppu vaikka hieman epäilyttävältä vaikuttaakin? Jäitä hattuun ja mielikuvitus kuriin.
Mitäpä, jos lähetätä huolesi Pitääkö olla huolissaan -ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaanpa asiaa ihan ilman trollausta. Kertoman mukaan mitään ei ole tapahtunut saunareissua lukuunottamatta. Olen saunonut joskus itsekin sekasaunassa, jos siellä vain jutellaan niin ei kai tämä ole maailmanloppu vaikka hieman epäilyttävältä vaikuttaakin? Jäitä hattuun ja mielikuvitus kuriin.
On se vähän eri asia saunoa pyyhkeet päällä ja keskustella mitäs tänään syötiin ja onpa ilmoja pidellyt, kuin se että tuijotetaan ja kehutaan toisia alasti söpöksi ja seksikkääksi.
Tosin joo, mahtuvan tähän maailmaan vaikka mitä hiihtäjää.
Ei menis mulla läpi. Enkä kyllä itsekään tunkisi miesten saunaan ilman omaa miestä.
Pesikö niiden toisten naisten selät? Hellästi?
Miettisin että minkä wnb-Tempparin kanssa oon erehtynyt seurustelemaan.