Putouksen nuuskamuijanen
Tuo hahmo olisi pitänyt ottaa mukaan varsinaiseksi sketsi hahmoksi! Yksi parhaista
Kommentit (7)
Juu, varmaan harmitaa ettei hoksannut asiaa ajoissa. Sama kuin viime vuonna se Aku Hirviniemen homo lappalainen (vaikka olikin vähän Pikkubritanniasta kppioitu).
Joo me mietittiin samaa! Ainut hauska juttu mistä Essiltä olen pitänyt ja nauranut. Jusu vaan ärsytti..
Jusu on kyllä paras ja hausja sketsihahmona ja toi pikahahmo Nuuskamuijanenkin taas toimii huumoristisesti. Ainakin Jusu kuitenkin toi mulle ihanat muistot vanhan Putouksen Iina Kuustosen hahmoista, koska se on milten samalainen. :) Nuuskamuijanenkin on tämmönen huumoristinen, vaikka nää kännijutut on jo nähty. Oma mielipide. :D
Hahmo oli tosi kekseliäs ja hauska ajatus, mutta Essin ylinäytteleminen vei mielestäni kovimman terän sen hauskuudesta. Olisi vähän hillinnyt itseään, niin hahmo olisi ollut aivan nappisuoritus!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:40"]
Jusu on kyllä paras ja hausja sketsihahmona ja toi pikahahmo Nuuskamuijanenkin taas toimii huumoristisesti. Ainakin Jusu kuitenkin toi mulle ihanat muistot vanhan Putouksen Iina Kuustosen hahmoista, koska se on milten samalainen. :) Nuuskamuijanenkin on tämmönen huumoristinen, vaikka nää kännijutut on jo nähty. Oma mielipide. :D
[/quote]
Sepä se, en tykkää yhtään, että muistuttaa jonkun toisen keksimää hahmoa.. Olis keksiny kokonaan oman, eikä kopionu Iinaa.. Mut kopiohan se tietty vähän muutenkin, nyt vähä vähemmän onneks kun alussa :)
Ehkä hän ei silleen itseasiassa kopioinnut Iinan hahmoja, mutta puhuu kyllä slangia, kuin Jäbä leisson. (No joo.. Hän on itekkin stadilainen.) Ainakin se on silleen hyvä, että se toi muistoja vanhasta Putouksesta. <3 Ainakin mun suurin lemppari on kuitenkin Salme Pasi. :3
No todellakin! Olis ollut Essille parempi hahmo kuin Jusu