Mies haluaa vauvan, minä en! mitä tehdä?!
Eli siia ollaan miehen kans seurusteltu 5vuotta. Minulla on yksi lapsi edellisestä parisuhteesta ja nyt on kajahtanut ilmoille nykyisen miehen vauvantekohimot. En vaan yksinkertaisesti halua kokea enää ikinä synnytystä, koliikkia, vaipparallia, imetystä, uhmaikää tai mitään muutakaan. Olen onnellinen yhdestä lapsesta ja nyt vasta kun lapsi on kouluiässä, alan nauttia äitiydestä kunnolla. En halua että tähän tulisi vauva sotkemaan kaiken. Mies vaan haluaisi. Olen sanonut että jos haluaa lapsen, sen saa tehdä jonkun muun kanssa. Nyt tässä mietin että pitäiskö suosiolla erota miehestä että tajuaisi että maailmassa varmasti löytyy joku muu nainen jonka kanssa perustaa perhettä, kun ei itse tajua tästä parisuhteesta lähteä vaan odottaa turhaan että muutan mieleni asian suhteen. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?!
Kommentit (11)
Kestääkö miehesi lapsettomaksi jäämisen?
Olen kyllä kertonut, mutta ei nyt ymmärrys hällä riitä vaan uskoo että tulen muuttamaan mieleni tän asian kanssa... ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:12"]
Olen kyllä kertonut, mutta ei nyt ymmärrys hällä riitä vaan uskoo että tulen muuttamaan mieleni tän asian kanssa... ap
[/quote] Voisiko se olla mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:12"]Olen kyllä kertonut, mutta ei nyt ymmärrys hällä riitä vaan uskoo että tulen muuttamaan mieleni tän asian kanssa... ap
[/quote]
Mikä on siis ongelmasi? Sulla on hyvä, joskin hieman yksinkertainen mies. Elämä on mukavaa, lapsi kirmailee jaloissa. Kaikki hyvin?
"Minä en aio tehdä enempää lapsia. Itse asiassa olen ajatellut laittaa piuhat poikki. Jos sinä haluat oman lapsen, ole hyvä ja jätä minut ja etsi sellainen nainen, joka haluaa lisääntyä kanssasi."
Haittaako se sua, jos mies kuvittelee moisia?Hän on se, joka ottaa riskin kun jää roikkumaan suhteeseen vaikka on selkeästi sanottu missä mennään.
Yhtälaillahan hän voi muuttaa mielensä? Ja jos alkaa myöhemmin kiukutella, että miksi et muuttanut mieltäsi vaikka sitä odotin, voit sanoa samalla tavalla takaisin ;)
Ettekö te ole teidän parisuhteen alussa jo puhunut tällaisista asioista? Monesti jos lapseton nainen tai mies alkaa seurustelemaan "lapsellisen" kanssa, hän haluaa vielä omiakin lapsia..... toivottavasti teit miehelle jo suhteen alussä selväksi ettei lapsia tule?
Hankit tietenkin lapsen, kyllä miehen tahto on laki! Heh.
No etkö jo itse vastannut kysymykseesi? Erotkaa ihmeessä, jotta miehesi ei katkeroidu, jos jää lapsetomaksi. Lapsen saamisen onni hänelle suotakoon, jonkun muun kanssa.
Kertoisin miehelle, että en tee enempää lapsia. Hän tehköön omat johtopäätöksensä. Kyllä mieheltäkin voi odottaa päätöksentekokykyä. Ihminen se mieskin on.