Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 viikkoinen vauva kääntyi selältä mahalleen

Vierailija
15.11.2014 |

Minkä ikäisenä muilla? Ei kai nyt näin aikasin pitäis

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvaa sai odotella viikon yli lasketun ajan. Syy paljastui synnärillä: hänen piti saada väikkäri valmiiksi ennen kuin malttoi syntyä :). Se tarkistettiin samalla reissulla ja synnytyslääkäri oli opponenttina, aiheena oli "Aluton tiedonmuodostus: sikiön ja ympäristön dialektinen vuorovaikutussuhde kohdunsisäisessä pedagogiikassa".

Vierailija
45/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän beibillä oli kädessään tohtorin paperit ulos putkahtaessaan. Laitettiin siitä saman tien Lontoon koneeseen ja kohti Oxfordia. Vähän siinä itkettiin, kun lapsi lähti maailmalle.

Ne on niin vähän aikaa pieniä. Arvostakaa niitä hetkiä, kun saatte pitää vauvanne kotona!

Vierailija
46/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvapa puhu jo syntyissään. Ohjeisti mua supistusten aikana ja kätilöllekki jutteli. Ärsyttävän tuntusta kuulemma ku kätilöt sillä tavalla ronkkivat hänen päätään.

Vierailija
47/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmoitti heti salissa että korviketta ei sitten juo.

Vierailija
48/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekevät juttuja ihan tahattomasti. Koko kroppa pelaa joka asiassa, kun liikkeet eivät vielä ole tarkemmin koordinoituja.

Vierailija
49/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käveli synnytyssalista kotiin.

Vierailija
50/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahatonta on. Saattavat refleksinä kääntyä, kun verryttelee kroppaa, mutta ei se tietoisesti sitä osaa. Siks lapsista sanotaan, ettei saa jättää hoitopöydälle yksin, kun saattaa se kääntyä ja pudota. Tiedostaen kääntyy siinä 3-5kk kohdalla.

Vierailija
51/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luki itse valitsemansa kohdan Raamatusta kastejuhlassa ja istui vadissa ja valeli kauhalla vettä päähänsä papin tehdessä ristinmerkkiä. Oli myös itse leiponut voileipäkakun. Mutta toki oli jo kahden kuukauden silloin.

Vierailija
52/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Neuvolan mukaan jäntevä vauva ja painava pää keinautti ympäri kun vääntelehti. Meidän tosin 6 viikkoiinen.

Vierailija
53/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi myös 3viikkoisena noin, oikea kääntyily alkoi 3kk.

Vierailija
54/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:25"]Meillä luki itse valitsemansa kohdan Raamatusta kastejuhlassa ja istui vadissa ja valeli kauhalla vettä päähänsä papin tehdessä ristinmerkkiä. Oli myös itse leiponut voileipäkakun. Mutta toki oli jo kahden kuukauden silloin.
[/quote]

Kyllä tuon ikäiseltä olisi odottanut jo täytekakunkin tekoa

Vierailija
55/55 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksilöitä ovat nuo. Vahdi nyt tarkasti, ettei putoa. Meillä ryömi parisängyn halki heti kun synnäriltä tultiin kotiin.