Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain äsken kritiikkiä lapselta

Vierailija
15.11.2014 |

Tarjosin jäätelöä, jota en ollut pilkkonut valmiiksi ja lapsi joutui itse sen pilkkomaan. t. hirviömutsi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN? MINÄ PILKON AINA JÄÄTELÖN, MUTTA JOHTUU SIITÄ, ETTEI LAPSI VAMMANSA VUOKSI ITSE SIIHEN KYKENE. SAIN LAPSENI YSTÄVÄLTÄ PALAUTETTA, ETTÄ ETTEKÖ KOSKAAN SIIVOA, KUN TEILLÄ AINA NÄIN SOTKUISTA. KYSE SIITÄ, ETTÄ LASTEN LELUT HUONEIDENSA LATTIALLA, EI MUUTEN SOTKUA, JA HÄN MEILLÄ TOISTA KERTAA KÄYMÄSSÄ VASTA. :) LAPSET OVAT LAPSIA. SORI ISOT KIRJAIMET.

Vierailija
2/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne lapset ovat. Mikään ei riitä. Ja hirveä syyllistäminen, jos joutuu joskus näkemään vähän vaivaa.

Kerro lapsellesi terveisiä, että isoksi kasvaminen tarkoittaa sitä, että joutuu yhä enemmän ottamaan vastuuta omasta elämästään ja olit ajatellut tämän kasvun alkavan jäätelön paloittelusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:54"]

NIIN? MINÄ PILKON AINA JÄÄTELÖN, MUTTA JOHTUU SIITÄ, ETTEI LAPSI VAMMANSA VUOKSI ITSE SIIHEN KYKENE. SAIN LAPSENI YSTÄVÄLTÄ PALAUTETTA, ETTÄ ETTEKÖ KOSKAAN SIIVOA, KUN TEILLÄ AINA NÄIN SOTKUISTA. KYSE SIITÄ, ETTÄ LASTEN LELUT HUONEIDENSA LATTIALLA, EI MUUTEN SOTKUA, JA HÄN MEILLÄ TOISTA KERTAA KÄYMÄSSÄ VASTA. :) LAPSET OVAT LAPSIA. SORI ISOT KIRJAIMET.

[/quote]

Onks sulla caps lock jumittunut? :) Ja ei siis muuta pointtia aloituksellani, kun hakea vertaistukea, miten hölmöistä asioista äitinä saa välillä kritiikkiä :) t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän