Perse! En varmaan osta uutta talvitakkia tänäkään vuonna miehen takia.
Olin kattonu yhtä talvitakkia ja näytin tänään sen miehelle. Mun mielestä istui hyvin, oli mun makuun ja kiva väri (tummanruskea). Miehen mielestä se oli tylsä, tavis ja "ei kannata ostaa kun parempiakin löytyy". Jäi sitten ostamatta, ja kuljen varmaan taas tämänkin talven kymmenen vuotta vanhassa toppatakissani :(
Miehellä on aina vain napisemista minun vaateostoksistani (tylsää, tavista, aina saman väristä), mutta ei koskaan mitään ehdotuksia. Tai jos on, niin mun mielestä epäkäytännöllisiä, huonosti istuvia, ei ollenkaan mun tyylisiä.
Minä ostaisin siis lyhyehkön maihinnousutakin, mies tarjoaa aina jotain liian pitkiä duffelitakkeja tai villakangastakkeja.
Kommentit (9)
Miksi pyydät miehen lupaa omiin ostoksiin? Tietenkin ostat sen takin jos sen haluat.
Ja mikä sua estää ostamasta ihan sitä takkia, minkä haluat? Ei meillä sen enempää mies kuin minäkään kysele toiselta lupia tai mielipiteitä omien vaatteiden ostoon.
Ei ole miehesi vielä oppinut, ettei naisille kannata kertoa totuutta.
Jos miehesi ei pidä sinun vaatteitasi, niin kannattaa ostaa kyllä ihan oman maun mukaan. Eikö aikuisella ihmisellä ole yhtään omaa päättelykykyä edes vaateostoksissa.
Kuka kysyy mieheltä mitä ostaa? Minä ostan just mitå haluan.
Pakko olla provo, ei kukaan nainen voi olla noin tyhmä.
Pitääkö mies sinun vaatteitasi, vai mikä tässä on ongelma?
Liittyykö tämä siihen avoimen yliopiston kurssiin, josta mies totesi, ettei kannata? Vai onko tämä joku testi? Ei voi olla noin tyhmiä naisia.
Mitäs kyselet mieheltä mielipidettä. Ei mua ainakaan kiinnosta miehen mielipide, riittää kun itse pidän ostamistani vaatteista.