Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaksut pohkeet ongelmana.

Vierailija
26.09.2021 |

Eli vaikea löytää saapikkaita kun mikään ei mahdu jalkaan. T: Johanna

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin normaalipainoinen?

Vierailija
2/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filaan. Hai-saappaidenkin kanssa tekee tiukkaa.

Eikä tämä ole vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee rasvaimuun jos osa massasta on rasvaa. Jos se on lihasta, himmaa liikuntaa. Jos anatomiasta, hyväksy asia

Vierailija
4/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Olen normipainoinen, mutta pohkeet on eri puusta veistetty kuin muu vartalo.

Vierailija
5/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin normaalipainoinen?

Pohkeiden paksuus on yksilöllinen asia. Itse ei voi päättää, että mihin kohtaan vartalon rasvasolut kerääntyvät.

Vierailija
6/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Kontiot menee minulla juuri ja juuri. En ole käytännössä koskaan treenannut erikseen pohkeita, rautaa olen kyllä nostanut pari vuosikymmentä.

Vierailija
7/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee rasvaimuun jos osa massasta on rasvaa. Jos se on lihasta, himmaa liikuntaa. Jos anatomiasta, hyväksy asia

Kuka haluaa muhkuraiset jalat ja maksaa siitä? Kyllä ne muhkurat tulevat iän myötä kun ihon kimmoisuus vähenee.

Vierailija
8/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä. Olen normipainoinen, mutta pohkeet on eri puusta veistetty kuin muu vartalo.

Ainakin Klingelillä oli aikasemmin useampaa varren leveyttä. Myös Sievillä voi olla, koska heillä on leveämpiä kenkiä naisillekin.

Vierailija
9/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filaan. Hai-saappaidenkin kanssa tekee tiukkaa.

Eikä tämä ole vitsi!

Mulla mahtuu ehkä just just ohuet sukkahousut jalkaan ja silloinkin jää varsi kireälle ja kupruun. Toisilla ihmisillä normitilanne ja tässäkin koon 40 saapas:

http://vilmakotro.blogspot.com/2015/07/uudet-kumisaappaat.html

Vierailija
10/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ole ylipainoinen, päinvastoin. Tämä ongelma on ollut jo teinistä lähtien. Olen aina harrastanut urheilua ja siksi pohkeet ovat muodokkaat. Todella vaikea löytää talvisaapikkaita, joiden varsiosuus olisi riittävän leveä.  Ne ovat vissiin suunniteltu luihuille ripakintuille.

Vierailija
11/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutari pystyy vissiin venyttämään ainakin nahkaisten saappaiden varsia. Entäs kumisaappaiden? Tai ylipäätään löytyykö kokemusta suutarin suorittamasta kenkien varsien venyttämisestä?

Vierailija
12/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa ja nuoruudessa pyöräilin oikein urakalla. Ei siitä sitten uraa tullut, mutta komeat pohkeet kyllä. Ja ne ei sitten lähde pois millään. Olin pitkään alipainoinen, ja silti Nokian Kontiot eivät mahtuneet jalkaan. Nyt olen 25kg painavampi, ja pohkeiden ympärysmitta on edelleen sama - eivätkä ne kontiot edelleenkään tietenkään mahdu. Näytän sentään vähän tasapainoisemmalta.

Vierailija
13/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaisiin mahtuu kaksi pohjetta.

Vierailija
14/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne pohkeet tai hommaa kalossit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi