Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei usko mitä sanon.

Vierailija
26.09.2021 |

Lääkäri väittää että. Minulla on liian alhainen hb ja ferritiini. On tähän syyksi keksinyt runsaat kuukautiseni. Tyrkyttää nyt kierukkaa ja pillereitä vaikka en niiden käyttöä hyväksy.
(En mennyt veriarvojen takia lääkäriin)

Onko lääkärin vaihto ainut vaihtoehto tässä kohtaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha sinun on mennä lääkäriin kun et niitä kuuntele ja tiedät itse paremmin. Ja vaikka kuuntelisit, niin sanot että et hyväksy hoitoja. Olet kyllä ihan itse se ongelma tässä. 

Vierailija
2/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan apua vaivaan jonka takia sinne menin. En halua että intiimi asioihini puututaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vastaavasta.

Vierailija
4/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan apua vaivaan jonka takia sinne menin. En halua että intiimi asioihini puututaan.

Sinulle tarjotaan diagnoosia, jolla saat apua vaivaasi mutta torjut sen koska hoito ei sovi ahtaaseen mieleesi. 

Vierailija
5/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on niin tuttua

Vierailija
6/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteletko taas?

Vierailija
7/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla runsaat kuukautiset, lääkäri käski vain mennä apteekkiin hakemaan rautaa mataliin rauta-arvoihin. Satunnaisesti sitten mittauttamaan onko arvot nousseet.

Mutta jos et mennyt veriarvojen takia lääkäriin, tai niihin sopivien oireiden takia, niin jättikö lääkäri kokonaan kuuntelematta sen ihan muun vaivan, minkä takia menit? Jos näin, tee valitus ja vaadi uusi aika toiselle lääkärille.

Vierailija
8/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee happea aivan välttämättä jokaiseen soluunsa, jaksaakseen toimia. Siksi hemoglobiini on oltava riittävällä tasolla.

Varastorautaa voi myös olla liikaa tai liian vähän. taustalla voi olla vakavia juttuja. Kokenut lääkäri kyllä ymmärtää hoitaa rauta asiat.

Vierailija
9/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin hoitoa kuin kierukka, jos sitä nyt hoidoksi tässä sanotaan. Ferritiini nousee hyvillä rautatableteilla ja kiinnittämällä ruokiin huomiota että syö raudan imeytymistä edistävää.

Vierailija
10/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin niskajumin, päänsäryn ja huimauksen takia. Niskat oli toki jumissa mutta todettiin verenpainetauti ja lääkityksen myötä loppui päänsärky ja huimaus. Kyllä ne lääkärit osaa oikean diagnoosin tehdä. Turha sinne on mennä jos ei usko että osaavat työnsä.

Vierailija
11/11 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tarjotaan diagnoosia, jolla saat apua vaivaasi mutta torjut sen koska hoito ei sovi ahtaaseen mieleesi. 

En ole hakenut apua menkkoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi