kuinka usein nuolette vaimojenne pillua?
Kuinka usein nuolette vaimojenne pillua ja miten?
Ja vaimoille onko sitä tarpeeksi usein?
Kommentit (20)
Noin joka kolmas kerta seksiä harrastettaessa. Varmasti mies useamminkin antaisi, mutta mulle se ei ole tärkeää. Suostun miehen mieliksi.
No kuinkas usein sitä seksiä harrastetaan sitten?
Sama kuin kolmosella. Paitsi että se on ehkä joka kuudes kerta. Pari-kolme kertaa kuussa.
Mies pyytää saada nuolla lähes päivittäin. Ihan vaan omaksikin huvikseen.
Viimeksi sain nuolla vaimoa toukokuussa 2006.Sen jälkeen olen saanut nuolla vain vieraita, ja se ei ole tarpeeksi.
Oma ukko nuolis joka kerta, mutta joskus haluan nopeammin orgasmin ja kieltäydyn. Hän kun tykkää oikein nautiskella ja pitkittää minun tulemista kuollessaan :)
Miltei joka ilta nuolasen. Vastalahjaksi imutetaan. Olen onnenpoika, naiseni on niin kullin perään ja vieläpä minun.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:14"]
Miltei joka ilta nuolasen. Vastalahjaksi imutetaan. Olen onnenpoika, naiseni on niin kullin perään ja vieläpä minun.
[/quote]
ihmettelen aina tommosii kirjotusia ovatko oikeesti totta ja miten naisen saa tollasesk. nuorena aloitettu seksielämä?hyväterveys ja median luoman seksin koroustusenseuraaminen?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:41"]
[/quote]
1-2xkuus loppuunasti. +3 kertaa maistelua. nämäin kerjäämällä. halunsa vaihtelee rajusti. oomma reilut 30v
Noin joka kolmannella kerralla. Siis kerran vuodessa.
Nuolisin joka kerta mutta vaimo ei anna. Silloin harvoin kun antaa niin tuntuu tykkäävän, joten en ymmärrä mistä kiikastaa :(
Aina kun mahdollista. Rakastan nuolla naiseni pillua, joskus ihan orgasmiin saakka, joskus vaan esileikiksi. Tänään voisi kyllä sessiot taas kehittää. Ja sitten kunnon panot päälle.
Voi, minä nauttisin josmieheni haluais nuolla ja imutella joka ilta!! Mikään ei oo niin ihanaa ja rentouttavaa!!! <3
En koskaan kieltäydy, vaan nuolen aina, kun vaimo haluaa.
Sen taajuus on ollut viimeisten 4 vuoden aikana tasan nolla kertaa. Sitä ennen oli silloin tällöin. :(
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:18"]Viimeksi sain nuolla vaimoa toukokuussa 2006.Sen jälkeen olen saanut nuolla vain vieraita, ja se ei ole tarpeeksi.
[/quote]
Nuolla vieraita??? Ootko sairas vai vaimos?
Nainen-nainen-parilla se on toivottua ja parasta.
Johan sitä nuolee joka päivä vaikka mutta nainen ei aina anna nuolla
Päivittäin, paitsi menkkojen aikana. Periaatteena on parisuhteessa "aamun orkku, illan orkku, se akan tyytyväisenä pitää". En voisi kuvitella suhdetta, jossa en saisi suuseksiä antaa, tai nainen ei siitä oikeasti nauttisi. Paras mahdollinen tunne on, kun nuolemalla saa naisen tulemaan ja tuntee hänen nautintonsa naamallaan. Nuolen vaimoani edestä ja takaa, päältä ja alta... olen polvillani ovella vastassa kun hän töistä tulee (jos itse kotona siihen aikaan) vedän housut jalasta ja nuolen tervetulleeksi.
No joo.Panemalla saadut orkut ovat kuitenkin parhaita ja se hetki siinä, kun mies saa samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Lähes joka kerta kun meillä on seksiä. Se on meillä suosituin tapa saada vaimolle orgasmi.