Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Angelinan "upea" vartalo

Vierailija
15.11.2014 |

http://m.iltalehti.fi/muoti/201411150131643_mu.shtml "..., joka korosti upeaa vartaloa".

Onko tuo upea? Mielestäni sairaan näköinen! Solisluut paistaa :( Onko mun näössä vikaa.. Angelina on muuten ihana, mutta huh vähän pitäisi saada jotain luiden päälle..

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:56"]

Laiha hän on tietysti, saisi olla painoa vähän enemmän.

Toisaalta laihuus on joka tapauksessa aina paremmannäköistä kuin ylipaino. Angelinan vartalon upeus on paljolti sen rakenteessa. Vartalon on pitkä ja kapea, raajat pitkät suhteessa selkään. Kansainvälinen kaunotar kaikilla mittareilla.

[/quote]

Minun on pakko kyllä kritisoida tätä: minusta on huono juttu, että kauneusihanteena on niin hoikka rakenne, että monen pitää siihen päästäkseen todella näivettää itsensä. En halua tuomita laihuutta sinänsä: joillakin on sellainen ruumiinrakenne ja aineenvaihdunta, että kroppa yksinkertaisesti on kapea ja paino ei nouse. Minä kritisoin nimenomaan tämänkaltaista punaisten mattojen kauneusihannetta, että itsensä pitää laihduttaa aivan tavattoman laihaksi riippumatta siitä, salliiko keho sitä. Ja haluan kyllä tuosta kuvasta erikseen mainita, että tuo ei ole vaikuttavan kaunis keho, vaan nimenomaan näännytetty äärimmilleen. 

Vierailija
22/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt useita ns. Hollywood-julkkuja livenä ja ovat kaikki olleet aivan käsittämättömän laihoja ihmisiä. Menee jo alipainon puolelle. Lehtikuvissa ovat suorastaan pulskia verrattuna todellisuuteen. Voin kuvitella, että koko 32 hölskyy suurimmalla osalla päällä. Minusta sellainen äärimmäinen laihuus ja pikkulapsimainen ohuus ei ole enää kaunista. BMI:t niillä huitelee tn. jossain 17-18 välillä ja se on aikuiselle naiselle ihan liian vähän. Noin omasta tuttavapiiristä tavoitekropat on niillä, joilla on BMI 21-22 ja harrastavat liikuntaa. (ei tarvi olla mikään fitness-babe)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina on jostain syystä (suomalaisen) median suosiossa ja kehuja satelee. Monesta muusta samankokoisesta on revitty jos jonkinnäköistä lööppejä "Menikö laihdutus jo liian pitkälle? Katso kuvat riutuneesta tähdestä!" 

Vierailija
24/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:07"]

Angelina Jolie on luonnossa ihan huippu laiha. Oisko joku 170cm pitkä, vaikea arvioida, mutta ympärysmitoiltaan samaa luokkaa kuin 4 vuotias lapsi. Näin hänet Lontoossa jokin aika sitten. Hahaa, pääsinpäs lesoilemaan bongauksellani :p

[/quote]Missä sä sen näit? Oliko joku ensi-ilta tilaisuus vai kulkiko ihan muina miehinä?

Vierailija
26/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on tyköistuva vyötärölle saakka ja sen jälkeen on alakerta tyhjää täynnä. Voi vain arvailla, missä lantion kaari ja reidet ovat oikeasti!!!  Eli on kovin kapoinen. Näyttää viiskymppiseltä ex-kaunottarelta, valitettavasti. 8-10 kg painoa lisää ja hän olisi entinen seksikäs itsensä.

Vierailija
27/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän näköinen, ihan liian laiha! :/

Vierailija
28/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyyn nostettu ruumis joka ollu arkussa 10v

Vierailija
29/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa solisluissa mitään vikaa ole, mutta nuo luisevat kasvot ovat aika kammottavat :/

Vierailija
30/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihuus vain kaunistaa. Upea luusto ko naisella ja kroppa vähän turhan laiha, mutta ottaisin tuollaisen milloin vain.

Vierailija
31/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään uskoisi, että ikää on vasta 39. :( Muutama lisäkilo ei todellakaan tekisi pahaa.

Vierailija
32/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään niitä rintoja ei olisi ollut pakko poistaa. Poistatti ne vain varmuuden vuoksi. ja siksi toisekseen, olisihan ne silikonit voinut hankkia pienemmässä koossa, kun joskus isoista rinnoistaan aiemmin jossain vallitti. Varsinkin nyt pienemmät silikonit, kun on itse todella paljon hoikemmassa kunnossa kuin ennen Pittiä. Eikö Brad Pittkin sanonut joskus, että on huolissaan Angelinasta, tämä kun ei syö tyyliin kuin yhden energiapatukan päivässä. Viisi kiloa lisää, tekisi jo hoikkaan varteen vähän pehmeyttä lisää ja silti olisi erittäin hyvä kroppa.

Vierailija
33/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näissä kuvissa ei ole mitenkään poikkeuksellisen laiha vaan todella kauniin näköinen. Itse asiassa lievä alipaino on paljon terveellisempää kuin vastaava ylipaino. Maailman pitkäiäisimmät kansat ovat eläneet (Okinawalla?) ravinnonpuutteessa, ja on sitä muuallakin tutkittu, että pieni nälännäkeminen saa ihmisen elämään pitkään. Että sinänsä laihuusihanne on perusteltua.

Mutta laihoja on helppo vihata, kun siihen ei itse pysty.

Vierailija
34/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä laihojen vihaajat samoja kuin lihavien vihaajat vai ovatko nämä nyt sitten niitä ylipainoisia?

Vierailija
35/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen luuranko. Fitnessmimmejä moititaan, vaikka näyttävät terveiltä

Vierailija
36/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Angelinasta, mutta minuakin ihmetytti kun eka kerran luin hänen rintojenpoistostaan. Kun asiaa uutisoitiin rohkeana tekona, ajattelin että hänestä siis tulee rinnaton ja se on kyllä todellakin rohkea teko näyttelijälle. Mutta tilalle siis tuli täytteet, joten en nyt nähnyt tuota toimenpidettä niin erityisen rohkeana. Pikemminhän se kertoi (ihan ymmärrettävästä) varovaisuudesta.

Vierailija
37/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/50 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/50 |