Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos haluton ei halua ”parantua” haluttomuudestaan?

Vierailija
26.09.2021 |

Olin ennen usein ja paljon haluava nainen. Sellainen, joka ihmetteli haluttomia ja ajatteli, että lopettaisi suhteen jos kumppani olisi pitkään haluton.

No. Olen itse menettänyt nyt oikeastaan kaikki haluni, jo pari vuotta ollut näin. En halua koko seksiä ollenkaan, se ei vain kiinnosta enää yhtään, en edes ajattele asiaa, ei kiinnosta oman mieheni eikä kenenkään muunkaan kanssa. Mutta en myöskään erityisemmin halua haluta, en tunne kiinnistusta sellaiseen ideaan että haluni palaisivat takaisin. Olen ihan tyytyväinen elämään ilman mitään seksiin liittyvää.

Onko tämä tavallista, että haluton ei edes halua halujensa palaavan? Vai haluaanko haluton yleensä ”parantua” haluttomuudestaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ja mitä puolison ajatuksiin tulee, niin kai sitä v#tuttaa, luulisin. Asiasta ei puhuta, toisaalta mistään asioista se ei tykkää puhua, niin miksi tästä.

Uskon, että jos olisin oikein tulisesti rakastunut, vosin kyllä himoita jtn. Mutta kun en ole

Tässä on mennyt monta vuotta, että olen säälistä seksiin ryhtynyt. Minusta sekin on ikävää ja väärin. Siis, se että sen jälkeen minun oikeasti vaan tekee mieli itkeä. Ja toinen on niin hekumoissaan, ettei huomaa

Olet siis "säälistä seksiin ryhtynyt vuosia".... ja nyt ihmettelet että halut ovat nollassa. Eihän se ole ihmekään kun olet itse itseäsi käyttänyt seksuaalisesti hyväksi.

Surullista että olette noin etääntyneet ja elätte valheessa. Läheisriippuvuutta.

Vierailija
22/25 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei haluta niin miksi edes sitten haluaisi että haluaisi. Ellei ole mitään tarvetta miellyttää muitakaan.

No jospa on vaikka aiemmin nauttinut seksistä ja itsetyydytyksestä sekä seksuaalisuudestaan, ja saanut elämäänsä paljon iloa ja nautintoa sen halukkuutensa kautta. Näin ainakin minulla. Kun jossain vaiheessa oli kausi, ettei kauheasti tehnyt mieli seksiä, pelkäsin menettäneeni jotain tärkeää ja oleellista iäksi. Onneksi se meni sitten ohi ja oli ehkä vain jokin ohimenevä juttu. 

Eivät kaikki harrasta seksiä vain muita miellyttääkseen. Jotkut masturboivatkin päivittäin ihan vain itseään miellyttääkseen. Näin minä ainakin, ja olen yli nelikymppinen nainen. Ainoa syy, miksi vaihdevuodet välillä pelottavat, on juuri se, kun olen kuullut liikaa kauhutarinoita, että seksuaalinen halu katoaa tyystin. Se olisi itselleni hirveä menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua jotain asiaa, niin silloin ei yleensä erityisemmin halua haluta sitä. Jos minä en tykkää vaikka tietystä tv-ohjelmasta, niin en ajattele, että voisinpa tykätä siitä.

Vierailija
24/25 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei haluta niin miksi edes sitten haluaisi että haluaisi. Ellei ole mitään tarvetta miellyttää muitakaan.

No jospa on vaikka aiemmin nauttinut seksistä ja itsetyydytyksestä sekä seksuaalisuudestaan, ja saanut elämäänsä paljon iloa ja nautintoa sen halukkuutensa kautta. Näin ainakin minulla. Kun jossain vaiheessa oli kausi, ettei kauheasti tehnyt mieli seksiä, pelkäsin menettäneeni jotain tärkeää ja oleellista iäksi. Onneksi se meni sitten ohi ja oli ehkä vain jokin ohimenevä juttu. 

Eivät kaikki harrasta seksiä vain muita miellyttääkseen. Jotkut masturboivatkin päivittäin ihan vain itseään miellyttääkseen. Näin minä ainakin, ja olen yli nelikymppinen nainen. Ainoa syy, miksi vaihdevuodet välillä pelottavat, on juuri se, kun olen kuullut liikaa kauhutarinoita, että seksuaalinen halu katoaa tyystin. Se olisi itselleni hirveä menetys.

Eihän se sitten enää mikään menetys ole, jos ei ihan oikeasti halua enää!

Vierailija
25/25 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sitten enää mikään menetys ole, jos ei ihan oikeasti halua enää!

No, itse ainakin koin niin kun oli lyhyt haluton kausi. Enkä edes ollut parisuhteessa silloin, mutta kärsin tilanteesta silti! Ei se kaikilla mene niin, että haluttomuus on itselle ihan ok juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan