Onko koronarokotteen hankkiminen jokaisen oma asia?
Vai pitäisikö tässäkin asiassa huomioida koko yhteiskunnan saamaa hyötyä siitä jos kaikki rokotettaisiin?
Kommentit (17)
Ihan on jokaisen ikioma yksityinen asia, vaikka jotkut kuvittelevatkin olevansa toisten yläpuolella, lähestulkoon Jumalasta seuraavia, joilla oikeudet ladella muille, kuinka heidän tulee kehoaan kohdella, ja mitä mahdollisia riskejä heidän tulee ottaa, mukamas yhteisen hyvän vuoksi, ja todellisuudessa nämä ns. " yhteisestä hyvästä " läyhääjät eivät ikinä koskaan ole tehnyt itse omassa elämässään yhtään mitään yhtään kenenkään hyväksi.
Tai jos ovat, niin hyväkskäyttö - ja hyötymielessä.
Olen ottanut molemmat rokotteet, koska omaan kroppaan kohdistuva päätös. Hyväksyn myös kavereideni ja parin sukulaisen päätökset sitä, etteivät aio ottaa rokotetta, eikä heidän tarvitsisi perustellakaan. Ei ole edes oma asiani. Ovat kuitenkin sellaisia, jotka eivät paljoa matkustele tai ole suuressa riskissä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa mitä pikkuhítlereitä ovat sellaiset ihmiset, jotka painostavat ja yrittävät jopa pakottaa ottamaan elimistöönsä luoja ties mitä myrkkyjä. Ja ei muka saisi itse sanoa mitään. Tsiisus saaťana.
Jos kaikki ottais rokotteen niin saatais kyllä parempi suoja yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vieraili⁷ja kirjoitti:
Ajatelkaa mitä pikkuhítlereitä ovat sellaiset ihmiset, jotka painostavat ja yrittävät jopa pakottaa ottamaan elimistöönsä luoja ties mitä myrkkyjä. Ja ei muka saisi itse sanoa mitään. Tsiisus saaťana.
Jos kaikki ottais rokotteen niin saatais kyllä parempi suoja yhteiskunnassa
Ei pidä paikkaansa.
Jokaisen oma asia on että ottaako rokotteen. Ei ketään saa pakottaa. Rokottamattomuus sitten aiheuttaa vähän rajoituksia verrattuna piikitettyihin, mutta se kuuluu pakettiin. Jos taas rokotus aiheuttaa vuosien päästä ongelmia, niin sekin kuuluu pakettiin. Asiantuntijoiden neuvot kannattaa ottaa mukaan asiaa tätäkin asiaa päätettäessä, muuten menee helposti metsään.
Pikkudíktaatoreita koskeva kommentti poistettiin. :D Meni tunteisiin jollain pakottajalla.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ajankohtainen
Aloitus oikein oppikirjaesimerkki.
Tottakai se on oma asia.
Kunhan elää sitten sen mukaisesti, ettei altistu tai altista muita, niin eihän sitä rokotetta edes tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Nhl:ssä kiristetään eikä anneta pelata ilman piikkiä.
Jotain linkkiä tämän väitteesi tueksi?
On jokaisen oma asia, mutta jonkun lisäveron voi laittaa rokottamattomille. Yhteiskuntaa ei tietenkään pidetä ikuisesti kiinni heidän ehdoillaan, vaan ottavat harkitun riskin.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet! Ei tuollakaan kenenkään ole pakko rokotusta ottaa mutta testeissä joutuu tietysti käymään useasti ja olemaan myös eristettynä aika ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain linkkiä tämän väitteesi tueksi?
Valheelliseen väitteeseen ei tietenkään ole linkkiä antaa.
Tottakai oma asia mitä keholleen tekee.