"Olen voimakastahtoinen ja kärsimätön," sanoo mies. Diagnoosinne tälle?
Olen viestitellyt 60+ miehen kanssa ja lähes joka viestissä hän korostaa olevansa voimakastahtoinen ja kärsimätön ihminen. Mitä hän siis haluaa kertoa minulle?
Emme ole vielä tavanneet kasvokkain, kun välimatka on satoja kilometrejä.
Olemme molemmat eronneita ja vielä riittäisi virtaa aloittaa elämän viimeinen parisuhde.
Itse olen N54.
Kannattaako jatkaa, ärsyttää ja huolestuttaa tuon saman toisteleminen.
Kommentit (44)
"korostaa olevansa voimakastahtoinen ja kärsimätön ihminen"
Aika iso turnoff.
"tuon saman toisteleminen"
Todella iso turnoff.
Juokse!
Hän ei tee kompromisseja. Jos hän saa jotain päähänsä, niin asiaa lähdetään toteuttamaan. Jos jääkaapissa ei ole makkaraa, se on syy hermostua.
Suosiolla antaisin olla. Tyyppi voi olla hienoa keskusteluseuraa, mutta koko viikoksi tuo luonne on aika paljon.
Itse olen lehmänhermoinen mutta itsepäinen. Se tarkoittaa, että päätin asian jo ajat sitten, nyt vaan kuuntelen mussutukset ja lopulta tehdään kuten haluan.
Diagnoosi: muistisairaus. Hokee samaa eikä muista että on jo sanonut sen.
Varmaan haluaa sanoa, ettei pidä pitää sitä huonona asiana. Että sinun fiksuna pitäisi osata poimia nämä asiat ja nuo ominaisuudet. Kun asennoidut niin.
Mieslapsi. Oikeat aikuiset on kärsivällisiä ja kykeneviä kompromisseihin. Hard pass
Hermoheikko ja kontrolloiva. Ei jatkoon.
Lyhytpinnainen rähjääjä, joka haluaa että kaikki tehdään niin kuin hän sanoo.
Voimakastahtoinen = minä määrään, mitä tehdään.
Kärsimätön = se, mitä määrään tehtäväksi, tehdään heti.
Saapiko kysyä, onko miehessä sellaisia ominaisuuksia, jotka kompensoivat nämä edellä mainitut?
N57
Määrää kaiken, mukaan lukien koska saat käydä vessassa. Saa raivarin jos asiat ei mene hänen haluamallaan tavalla. Haluaa kaiken heti. Saa raivarin jos ei saa haluamaansa heti.
Itse arvostan kumppanissa enemmän joustavuutta ja kärsivällisyyttä, joten minulle nuo piirteet olisivat turn off. Ja jos nuo piirteet ovat niin voimakkaat, että mies tuntee tarvetta toistuvasti niistä mainita, minä menettäisin varmaan kiinnostukseni kokonaan. En usko, että sopisimme toisillemme.
Kun olette sunnuntaikävelyllä, harppoo edelläsi seitsemän peninkulman saappain, eikä todellakaan siedä mitään kukkien katselua tai nähtävyyksien äärelle pysähtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaa sanoa, ettei pidä pitää sitä huonona asiana. Että sinun fiksuna pitäisi osata poimia nämä asiat ja nuo ominaisuudet. Kun asennoidut niin.
Odottaako mies, että kommentoin hänen omaa kuvailuaan itsestään jotenkin? En ole kommentoinut. Haluaako hän tietää, miten suhtaudun jos hän on kärsimätön ja voimakastahtoinen? Toisteleminen viittaa ehkä siihen?
En halua tulla jyrätyksi enkä siedä tiuskimista ja epäystävällistä käytöstä. Haen tasa-arvoista parisuhdetta, jossa sovitaan asiat yhdessä. AP
Vierailija kirjoitti:
Saapiko kysyä, onko miehessä sellaisia ominaisuuksia, jotka kompensoivat nämä edellä mainitut?
N57
En vielä tiedä, kun on viestitelty vasta reilu kuukausi. Harrastaa lukemista kuten minäkin ja on muutama yhteinen lempikirjailija. Ei ole vielä paljon muuta tullut esille. Erosi täysin mahdottomasta vaimosta. Vaimon haukkuminen ventovieraalle ei ole silmissäni plussaa, mutta heidän eronsa on tuore. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57
En vielä tiedä, kun on viestitelty vasta reilu kuukausi. Harrastaa lukemista kuten minäkin ja on muutama yhteinen lempikirjailija. Ei ole vielä paljon muuta tullut esille. Erosi täysin mahdottomasta vaimosta. Vaimon haukkuminen ventovieraalle ei ole silmissäni plussaa, mutta heidän eronsa on tuore. AP
Millähän tavalla se vaimo on ollut täysin mahdoton, jos mies on tuollainen?
Asiat tehdään kuten hän sanoo. Neuvotteluvaraa ei ole.