Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut esprit-tuotteita netistä???

Vierailija
03.09.2006 |

Miten on toiminut? Postikulut ovat 12e. Hiukan mietityttää tuo mastercardin koko kortin numeron antaminen? Oletko antanut vai lähettänyt loput faksilla? Onko toimitus onnistunut hyvin, oletko ollut tyytyväinen? Eikös siellä samat koot käytössä eli jos täällä kaupan kokolapussa m niin sama siellä samoin myös esim koko 38 tai 40?

Kiitoksia jo etukäteen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ostanut netistä ylipäätään ja kyseessä ns. kunnon palveluntarjoaja kuten vaikka lentoyhtiöt, hotellit, skype, voipbuster jne. niin olen kyllä luottanut siihen, että niiden turvajärjestelmät on asianmukaiset. Ja jos itselläsi on normaalit turvajärjestelyt omassa koneessasi (virustorjunta, palomuuri).

Vierailija
2/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää kommenttia :) kitooooos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti tuotiin ihan kotiovelle asti. ja tietääkseni postikulut samat, tilas kuinka paljon tahansa. kai ne saksasta tulee. ja ei montaa päivää kestäny.

Vierailija
4/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ostanut matkoja, lentolippuja, varannut hotelleja, ostanut vaatteita, kirjoja ja seksivälineitä. Tietysti kannattaa katsoa, mistä ostaa. Luulen, että huonommin sun korttis on suojattu jos sen faksaat jonnekin toimistoon. Mistä sä voit tietää jos siellä on epärehellisiä ihmisiä töissä?

Vierailija
5/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituisia menoja ole luottokortti laskussa ollut.

Vierailija
6/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä espritin sivuilla vaan oli sellainenkin mahdollisuus, että tilaukseen laittaa 8 ekaa numeroa kortista ja loput faksaa heille, mutta uskoisin että niin iso ja luotettava firma, että tarpeelliset suojaukset kunnossa, että voi ihan suoraankin laittaa koko numerolitanian.

Vierailija
7/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi esprit fani joka voisi täydentää omaa ja lastensa vaatekaappia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme