Ihmiset, joiden kotoa löytyy tähtityynyjä
Kommentit (22)
Tylsä, persoonaton henkäys 2000-l ensimmäiseltä vuosikymmeneltä.
Minusta ne on rumia. En voi käsittää. Luulen, että niitä on hankittu sen takia, että niitä alkoi muinoin näkyä tiuhaan erilaisissa sisustusohjelmissa ja oli helppo päätellä, että ne olivat trendikkäitä.
Herättää ajatuksia ihmisistä jotka ostavat sitä mitä on tarjolla. Niinkuin suuri osa. Mä en tykkää tähtityylistä, mutta mulla on sama karvamatto kuin joka kodissa ja divaanisohva.
Ei mitään kummempia, tyyny ku tyyny
No mikäs siitä tähtikuviosta tekee muita huonomman?Itse tykkään enemmän raidoista mutta valkoinen tähtikuvio pellavanvärisessä tyynyssä ei ole hassumman näköinen. Ai mutta juukelispuukelis, nehän on last season ja mennyttä sopulikamaa. Eihän niistä oikeasti voi kukaan tykätä!
Sisustuksesta löytyy paljon valkoista ja mies käyttää Gant-paitoja.
Onko teillä kaikki hyvin jos suhtautuminen jonkun random ihmisen tyynyn kuviointiin on noin ongelmallinen? :D itse en omista tähtityynyjä koska eivät kuulu sisustutyyliini mutta en näe niissä mitään erikoista tai järkyttävääkään. Siis mikä tää juttu oikein on, voisko joku selventää? :D
Meillä lojuu yksi sellainen sohvalla muiden tyynyjen joukossa. Etsittiin kavereille tuparilahjaa ja Askon alessa tyyny oli puoleen hintaan ja ajattelin, että olisi ihan kiva lisä nykyisten joukkoon. Heräteostos, mitähän minustakin pitäisi nyt ajatella yhden sohvatyynyn perusteella?
T. opiskelija
Tulee mieleen koti, joka sisustettu sisustuslehden mukaan.
Tekstapettitarroja seinillä, irtokirjaimista tehtyä teksit "HOME".
Valkoinen väri vallitsee yleisesti.
Ajattelen, että onpa näppäräsorminen ompelija, joka ompeli itselleen tähden mallisen tyynyn itselleen ja lapselleen. Tyynyt ovat meillä yhä käytössä.
Minä ajattelen että ap on tosi onnekas jos tähtityyny jonkun sohvalla on suurin ongelma, ja ei minulla ei ole tähtityynyä.
Ei ne tyynyt vielä, mut niiden rinnalla joku ohut fleecetorkkupeitto kertoo ihmistyypistä. Näitä sisustuksesta innostuneita, mut kuitenki massan mukana luikertelevia nuoria aikusia.
Helvetin rumia ovat. Toisaalta juuri sopivia mauttomien, persoonattomien ja rumien ihmisten kotien sisustukseen.
Millaiset nyt ovat maulla ostettuja tyynyjä?
Voi vittu ihan oikeesti. Haluisin päästä näkemään arvostelijoiden kodit sisältä.
Tekisin lasuilmoituksen. Lapsilla selvästi paha olla. :(
Mulla on kaunis koti: korkeakiilto-valkoista, hopeaa ja myös tähtikuviota mm. tyynyissä. Tykkään, pelkistetty tyyli. Ei juuri pikkusälää.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:13"]
Tulee mieleen koti, joka sisustettu sisustuslehden mukaan.
Tekstapettitarroja seinillä, irtokirjaimista tehtyä teksit "HOME".
Valkoinen väri vallitsee yleisesti.
[/quote]
mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää arvostella ihmisiä, joiden koti näyttää sisustuslehdeltä. Mitäs jos ko kodin asukkaat pitävät sellaisesta tyylistä? Ihan samalla tavalla kuin sinä pidä omasta tyylistäsi, mutta koska sun tyyli ei ole sisutuslehden "sivuilta" täyty sen olla aitoa ja parempaa eikä teeskentelyä?
ja, joo, mun koti ei ole sisustulehden sivuilta, tiedoksi
Meillä on kotona 2 tyynyä, joissa on pieniä tähtikuvioita. Olemme tavallista tavallisempia ihmisiä. Kuulumme keskiluokkaan.
Haluaisin auttaa näitä ihmisiä. Ruma massatähtikuviotyyny on selkeä avunhuuto.