Miksi tapailen tätä miestä?
Aina kun otan esille seurustelusian, syntyy riita. Kaikki on hyvin, meillä on mukavaa yhdessä, kunhan en nosta tuota asiaa esille. Mies ei tiedä mitä haluaa, koska olen ”epätasapainoinen”. No tottakai olen epätasapainoinen suhteessa, josta en tiedä mihin se on menossa - kannattaako tähän tuhlata aikaa? Ja kun otan asian esille hän sanoo, että kiusaan häntä kyselemällä. Silti hän tuntuu kokevan minuun ihmeellistä vetoa ja minä häneen. Tänään riidan päätteeksi sanoi, että aikoo hankkia puhtaan seksisuhteen, josta saa seksiä, eikä kukaan enää kiusaa häntä. (En ole antanut hänelle ilmeisesti tarpeeksi.) Tuon hän sanoi ihan varmasti sen takia, että tietää sen loukkaavan minua.
Olisi helppo uskoa, että mies on minun kanssa vain seksin takia. Mutta jostain syystä intuitioni sanoo, ettei asia ole niin.
Paska jätkähän tuo on, josta silti jostain syystä välitän.
Puhukaa minulle järkeä.
Kommentit (24)
Siis. Jos mies haluaa vain seksiä, niin miksi hän ei valehtele aplle haluavansa seurustella tämän kanssa? Silloin seksin saanti olisi turvattu.
Jotain muuta sekopäistä tuohon kuvioon liittyy, jota kukaan meistä ei näe
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kerron ikävän totuuden: mies viihtyy kanssasi mutta uskoo että hänellä olisi mahdollisuudet kauniimpaan naiseen. Painon pudotus ja ulkonäköön panostaminen saattaa auttaa asiassa.
Miehellä on nyt mahdollisuudet aloittajaan. Jos aloittaja alkaa panostamaan ulkonäköönsä, asia voi olla toinen. Ehkä siinä vaiheessa aloittaja alkaa katselemaan parempia miehiä.
Niin kyllä kannattaisi tehdä joka tapauksessa. Selvästi tuo suhde ei ole sitä mitä kumpikaan osapuoli hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kerron ikävän totuuden: mies viihtyy kanssasi mutta uskoo että hänellä olisi mahdollisuudet kauniimpaan naiseen. Painon pudotus ja ulkonäköön panostaminen saattaa auttaa asiassa.
Miehellä on nyt mahdollisuudet aloittajaan. Jos aloittaja alkaa panostamaan ulkonäköönsä, asia voi olla toinen. Ehkä siinä vaiheessa aloittaja alkaa katselemaan parempia miehiä.
Niin kyllä kannattaisi tehdä joka tapauksessa. Selvästi tuo suhde ei ole sitä mitä kumpikaan osapuoli hakee.
En ymmärrä tuon miehen kommenttia. Mies on nyt naisen tasoa, koska naisella on hänet. Jos nainen nostaa tasoaan niin eihän tasonsa alle ota. Nainen on nyt tyytynyt, kun hänellä on luonnevikainen ääliö.
Tämä! Älä ole siihen mieheen MISSÄÄN yhteydessä