Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailen tätä miestä?

Vierailija
26.09.2021 |

Aina kun otan esille seurustelusian, syntyy riita. Kaikki on hyvin, meillä on mukavaa yhdessä, kunhan en nosta tuota asiaa esille. Mies ei tiedä mitä haluaa, koska olen ”epätasapainoinen”. No tottakai olen epätasapainoinen suhteessa, josta en tiedä mihin se on menossa - kannattaako tähän tuhlata aikaa? Ja kun otan asian esille hän sanoo, että kiusaan häntä kyselemällä. Silti hän tuntuu kokevan minuun ihmeellistä vetoa ja minä häneen. Tänään riidan päätteeksi sanoi, että aikoo hankkia puhtaan seksisuhteen, josta saa seksiä, eikä kukaan enää kiusaa häntä. (En ole antanut hänelle ilmeisesti tarpeeksi.) Tuon hän sanoi ihan varmasti sen takia, että tietää sen loukkaavan minua.

Olisi helppo uskoa, että mies on minun kanssa vain seksin takia. Mutta jostain syystä intuitioni sanoo, ettei asia ole niin.

Paska jätkähän tuo on, josta silti jostain syystä välitän.

Puhukaa minulle järkeä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se rakkaus on. Siinäpähän nyt selvitätte omia ongelmianne peilaten toisiinne. Tuskin pääsette toisistanne eroon ilman mitään suurta kriisiä

Vierailija
2/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sinusta vain seksiä, on sinun kanssa koska ei ole muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vain elää hetkessä, tässä ja nyt.

Miksi naiset alkaa heti suunnitella lasten hankkimista ja perheen perustamista.

Hae ap sellainen mies, joka haluaa samaa kuin sinäkin.

Vierailija
4/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Teillä on seksisuhde ei muuta. Jos haluat seksisuhteen, jatka vaan suhdetta mutta lopeta motkottaminen. Jos haluat parisuhteen, niin etsi sitä jostain muualta.

Yksinkertaista.

Vierailija
5/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelusian?

Vierailija
6/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen.

Vierailija
7/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Teillä on seksisuhde ei muuta. Jos haluat seksisuhteen, jatka vaan suhdetta mutta lopeta motkottaminen. Jos haluat parisuhteen, niin etsi sitä jostain muualta.

Yksinkertaista.

Jostain syystä uskottelee itselleni jotain muuta, koska tehdään paljon muutakin yhdessä. Mutta ehkä asia on noin. En vain ymmärrä miksi intuitioni sanoo, että asia ei ole niin mustavalkoinen.

Ap

Vierailija
8/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi siis riittää miehelle seksiin, muttei suhteeseen.

Vierailija
9/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet läheisriippuvainen.

Voi olla.

Ap

Vierailija
10/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista.

Jostain syystä uskottelee itselleni jotain muuta, koska tehdään paljon muutakin yhdessä. Mutta ehkä asia on noin. En vain ymmärrä miksi intuitioni sanoo, että asia ei ole niin mustavalkoinen.

Ap

Intuitio = toiveajattelua.

Vierailija
11/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista.

Ap

Intuitio = toiveajattelua.

Näin varmaan

Vierailija
12/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän mun eksältä. Asuttiin jopa yhdessä vuosia. Olin kuulemma epätasapainoinen ja "painostin" häntä seurustelulla ja perheellä. Muutin suhteen loppupuolella toiselle paikkakunnalle töihin ja sain viimein hengittää ja tilaa käsitellä omia tunteita. Jätin lopulta, kun miehen sekoiluihin tuli mukaan uhkailut itsem*rhalla. Mies oli siis osin epävakaa, kaappijuoppo ja valehtelija. Sai kuitenkin mut alistettua suhteeseen jollain ihmeellisellä keinolla.

Vierailija
13/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän mun eksältä. Asuttiin jopa yhdessä vuosia. Olin kuulemma epätasapainoinen ja "painostin" häntä seurustelulla ja perheellä. Muutin suhteen loppupuolella toiselle paikkakunnalle töihin ja sain viimein hengittää ja tilaa käsitellä omia tunteita. Jätin lopulta, kun miehen sekoiluihin tuli mukaan uhkailut itsem*rhalla. Mies oli siis osin epävakaa, kaappijuoppo ja valehtelija. Sai kuitenkin mut alistettua suhteeseen jollain ihmeellisellä keinolla.

Nimenomaan minustakin tuo mies itse on epävakaa. Ehkä yrittää peilata minuun omia ongelmiaan? En tiedä

Ap

Vierailija
14/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mies ei halua ihmissuhdetta kanssasi. Ajattelitko ahkeralla haarojen levityksellä saavasi sen?

Vierailija
15/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Tasosi siis riittää miehelle seksiin, muttei suhteeseen.

Tai siis mies kuvittelee, että HÄNEN tasonsa riittää johonkin mystiseen parempaan. Ei kuitenkaan selvästi ole riittänyt.

Vierailija
16/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Sen kuitenkin tiedän, ettei tuollaiseen idioottien kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
17/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kerron ikävän totuuden: mies viihtyy kanssasi mutta uskoo että hänellä olisi mahdollisuudet kauniimpaan naiseen. Painon pudotus ja ulkonäköön panostaminen saattaa auttaa asiassa.

Vierailija
18/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kerron ikävän totuuden: mies viihtyy kanssasi mutta uskoo että hänellä olisi mahdollisuudet kauniimpaan naiseen. Painon pudotus ja ulkonäköön panostaminen saattaa auttaa asiassa.

Hohhoijakkaa. Eiköhän tässä nyt vähän vedetä mutkia suoriksi

Vierailija
19/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan uskoo. Se ei kuitenkaan takaa että hänellä todellisuudessa olisi mahdollisuudet kauniimpaan. Eiköhän hän olisi tälläkin hetkellä sen kauniimman kanssa eikä ap:n, jos mahdollisuuksia oikeasti olisi.

Vierailija
20/24 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne väkivaltasuhteet syntyy ja traumasuhteet kehkeytyy kun kaksi ihmistä koukuttaa aivokemiansa nopeillan nousuilla ja laskuilla. Jätä se ennen kuin tärväät lopullisesti pääkoppasi. Sinä et rakasta häntä vaan olet kemiallisessa koukussa suhteen epätasapainoisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi