Mistä olette ostaneet lapsellenne foliohatun?
Kysymys otsikossa. Itsetehdyt foliohatut kun eivät kuulemma suojaa yhtä hyvin kuin tehdasvalmisteiset.
Kommentit (41)
Ostin aikoinaan Tiimarista koko perheelle! Parhaasta tinahattukaupasta ikinä. Ihmiset ovat ihan hukassa ilman Tiimaria.
tai mä ainakin.
Miksi haluatte estää lapsianne saamasta tärkeää dataa tähtikansoilta? Galaksienvälinen kaikuluotaus ei ole mitään humpuukia vaan tärkeä osa valmistautumista tulevaa suurta kohtaamista varten.
Minä kanssa pidän aina vatsan päällä myös foliokupua ettei vauva siellä saa säteilyä..
No hyvä. Mä jo pelästyin että tein kengät turhaan. Aattelin tehä foliolippiksen kun käyn ostaan lisää foliota. Hiekkalaatikolla sen voi kääntää taaksepäin niin ei säteile niskaan.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:39"]
Minä ostin homeopaatilta.
[/quote]
Nämä on niin näitä! Onko siinä yksi tuhannesosa foliota ja loput 999 osaa vettä? Lapsesi kärsii sinun tietämättömyydestäsi! Ja lisäksi hänen päänsä kastuu.
Ihan järkyttävän uusavutonta sakkia täällä! Ihanko oikeasti _ostatte_ foliohatut?! Nehän on voitu tehdä ihan miten sattuu, eikä niissä ole aina käytetty edes kunnollista foliota. Kyllä pitää ostaa kunnon vahvaa eskimo-foliota ja tehdä itse. Hyvät vanhemmat tekevät hatun ympärille myös faradayn häkin metallisesta henkarista.
Varmaan ostatte jauhelihankin kaupasta valmiiksi jauhettuna? Voi luoja.. Ja enpä jaksa uskoa että panostaisitte synnyshattuihinkaan. Valmista vaan kaupasta! Kunnon wt:tä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:11"]
Pipa = pipo "yleissuomeksi" (pipa on Tampereen murretta).
[/quote]
Mä muuten käytän pipa sanaa ja olen etelä-suomen hedelmä. en vaan tiedä mistä on kotosin sanonta, mutta muksut on aina pipoinensa, niin pipaa että! Siis mikä pipa, paras pipa! Mikä pipa paras boogie. Ja niin on teinit muksut, että niille ja kavereilleen noita viljelen. Muahahahahaaa1
Muistakaa suojata omat ja lastenne päät foliohatulla, jos teillä (tai naapurilla) on langaton verkko. WLAN-purkit lähettävät tappavia säteitä.
Paras foliohattu tulee itse tekemällä, mutta yhteen hattuun pitää käyttää vähintään 1 rulla foliota.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:44"]
Ihan järkyttävän uusavutonta sakkia täällä! Ihanko oikeasti _ostatte_ foliohatut?! Nehän on voitu tehdä ihan miten sattuu, eikä niissä ole aina käytetty edes kunnollista foliota. Kyllä pitää ostaa kunnon vahvaa eskimo-foliota ja tehdä itse. Hyvät vanhemmat tekevät hatun ympärille myös faradayn häkin metallisesta henkarista.
Varmaan ostatte jauhelihankin kaupasta valmiiksi jauhettuna? Voi luoja.. Ja enpä jaksa uskoa että panostaisitte synnyshattuihinkaan. Valmista vaan kaupasta! Kunnon wt:tä.
[/quote]
MItä sa sekoat liha juokse luonosa?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:42"]
Miksi haluatte estää lapsianne saamasta tärkeää dataa tähtikansoilta? Galaksienvälinen kaikuluotaus ei ole mitään humpuukia vaan tärkeä osa valmistautumista tulevaa suurta kohtaamista varten.
[/quote]
Sen kun muutat toiselle planeetalla jos avaruusolennot noin kiinnostaa, mutta älä tule meille muille tuputtamaan tuota interplanetaarista roskaa. Minä en halua ketään hallitsemaan omaa mieltäni!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:48"]
[/quote]
Sen kun muutat toiselle planeetalla jos avaruusolennot noin kiinnostaa, mutta älä tule meille muille tuputtamaan tuota interplanetaarista roskaa. Minä en halua ketään hallitsemaan omaa mieltäni!
[/quote]
Olen totaalisen kyllästynyt Suomen ilmastoon ja talveen. Aionkin muuttaa välittömästi aurinkoon asumaan, kunhan saan avaruusalukseni valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:48"]
[/quote]
[/quote]
Ei pidä olla noin rasistinen muukalaisia kohtaan, nekin on vaan ihmisiä. Eiku hei....
Oletteko muuten miettineet, mikä ajoi Tiimarin konkurssiin... ding ding... ihan oikein.
Bildenberg.. Rooman klubi... Katoaakohan tämä viesti.. ?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:52"]
Oletteko muuten miettineet, mikä ajoi Tiimarin konkurssiin... ding ding... ihan oikein. Bildenberg.. Rooman klubi... Katoaakohan tämä viesti.. ?
[/quote]
Juutalaiset tappoivat Tiimarinkin! Nyt saatana uunit päälle ja sassiin. Tänä jouluna klassisen kinkun, tai kalkkunan sijaan, uunissa paistuu herkullinen juutalainen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:52"]
Oletteko muuten miettineet, mikä ajoi Tiimarin konkurssiin... ding ding... ihan oikein. Bildenberg.. Rooman klubi... Katoaakohan tämä viesti.. ?
[/quote]
R ja n ei ole lähelläkään toisiaan näppiksellä, ei siis mene näppäilyvirheen piikkiin. Silkkaa typeryyttä.
Foliohattu muuten vahvistaa päähänkohdistuvan säteilyn tutkimusten mukaan. Ehkä foliohaalari suojaisi?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:43"]Minä kanssa pidän aina vatsan päällä myös foliokupua ettei vauva siellä saa säteilyä..
[/quote]
Minä ostin omani henkkamaukalta, design- mallistoihin en rahojani laita.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:30"]
Voi paska. Meillä oli foliota mutta tein siitä vahingossa lapselle foliokengät. Lakkihan siitä pitikin tehä. Miten nyt kun se folio loppu. Estääkö kengät mitään säteiltä, kai se maadoittaa jotenki.
[/quote]
Niin no onhan se tyhjää parempi (estää jonkin verran maapallon toiselta puolelta maan läpi tulevia säteitä) mutta kyllä se hattu pitää hankkia mitä pikimmiten! Yleinen virhe, todennäköisesti johtuu liiasta säteilystä.