Mistä olette ostaneet lapsellenne foliohatun?
Kysymys otsikossa. Itsetehdyt foliohatut kun eivät kuulemma suojaa yhtä hyvin kuin tehdasvalmisteiset.
Kommentit (41)
Prismast, oli nyt just viikonlopun tarjouksis.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä itse näperretty foliopipa on turvallisin. Kyllä jokainen itseään arvostava av- mamma askarteleepaskartelee iltapuhteinaan edes yhden pipan.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:05"]
Mikäs se on?
[/quote]
Foliohattu suojaa lapsen herkkää päätä avaruussäteiltä. Suositellaan myös aikuisille, mutta lapsilla ehdoton! Sitä käytetään aina ulkoillessa, pilvettömänä päivänä sisälläkin.
Hei, mä tein ainakin DIY-foliohatun, kuka nyt kaupasta ostaa!! Piirsin siihen tähtikuvioitakin, että olisi maalaisromanttinen ja sopisi sisustukseen :)
Pipa = pipo "yleissuomeksi" (pipa on Tampereen murretta).
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:08"]
Mikäs se on?
[/quote]
Foliohattu suojaa lapsen herkkää päätä avaruussäteiltä. Suositellaan myös aikuisille, mutta lapsilla ehdoton! Sitä käytetään aina ulkoillessa, pilvettömänä päivänä sisälläkin.
[/quote]
Avaruussäteiltä :D Selevä. Meidän lapset käyttää kännykkään puhuessa mutta ei todellakaan muulloin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:08"]
Mikäs se on?
[/quote]
[/quote]
Avaruussäteiltä :D Selevä. Meidän lapset käyttää kännykkään puhuessa mutta ei todellakaan muulloin.
[/quote]
Jos tuntisin sinut, tekisin ls-ilmoituksen. Etkö tiedä että avaruussäteet vahingoittavat lapsen aivoja pysyvästi?! Avaruudesta lähetetään jatkuvasti mieltä muokkaavaa dataa säteiden muodossa. Miksi haluat ehdoin tahdoin altistaa lapsesi kosmisille kauhuille?
Hei apua, tietääkö kukaan saako mistään valkoista folioo? Kun meillä on kaikki valkoista niin näyttäis ne hatutkin sitten kivalle lasten päässä. Se hopeinen on vaan jotenkin liian niinku värikästä, mulle tulee ahdistus.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:18"]
Hei apua, tietääkö kukaan saako mistään valkoista folioo? Kun meillä on kaikki valkoista niin näyttäis ne hatutkin sitten kivalle lasten päässä. Se hopeinen on vaan jotenkin liian niinku värikästä, mulle tulee ahdistus.
[/quote]
Onko trendikkyys sinulle tärkeämpää kuin lastesi turvallisuus? Foliot päähän ja sassiin, väristä viis!
Sain omani neuvolan tädiltä. Ei kai niitä kenenkään ostaa tarvitse?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:24"]
[/quote]
Minulle sanottiin synnärillä että neuvolasta saa, ja neuvolassa taas sanottiin että synnäriltä olisi pitänyt saada... Kyllä harmittaa!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:27"]
[/quote]
Voi ei, ne jaettiin sitten varmaan loppuun jo perhevalmennuksessa! Kävitkö sä siellä?
Minulle sanottiin synnärillä että neuvolasta saa, ja neuvolassa taas sanottiin että synnäriltä olisi pitänyt saada... Kyllä harmittaa!
[/quote]
Voi paska. Meillä oli foliota mutta tein siitä vahingossa lapselle foliokengät. Lakkihan siitä pitikin tehä. Miten nyt kun se folio loppu. Estääkö kengät mitään säteiltä, kai se maadoittaa jotenki.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:27"]
[/quote]
Voi ei, ne jaettiin sitten varmaan loppuun jo perhevalmennuksessa! Kävitkö sä siellä?
[/quote]
[/quote]
Kävin, mutta siellä ei puhuttu asiasta halaistua sanaa, vaikka kuinka yritin kysellä. Luulen, että ohjaaja oli itse niin säteilytetty, että oli/on täysin avaruusolentojen hallinnassa.
Meillä on käytetty foliohattuja ja pula-aikana kattiloita jo useamman sukupolven ajan, kun radiolähetyksiä kulkee joka puolella, myös ulkomailta on tullut radioaaltoja koko ajan.