Kruununprinsessa Victoriaa voisi luulla lapsensa mummoksi
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sataa:
Kommentit (17)
No, onhan Victoriassa ja Silviassa paljon samaa, joten en ihmettele.
Kuules mummo...pistä kuvas esiin, niin me katotaan ootko sä mummoainesta vai mikä.
höntti ainakin.
Mulle se kuva tuhansine sanoineen kertoi että on kaunis ja terveen näköinen nainen eikä yhtään ikäistään vanhemman näköinen. Äitiään muistuttaa tosiaan paljon jos sitä tarkoitit.
Minkä ikäiseksi sä oikein olit ajatellut Victorian? Eihän hän mikään nuori nainen enää olekaan. Ihan ikäiseltään, hyvännäköiseltä naiselta näyttää.
Vickan on ihan ikäisensä näköinen, on 37-vuotias. Pitäisikö hänen näyttää yhä 20-vuotiaalta?
Ruotsiksihan vanhemmat joka tapauksessa ovat ´mamma´ ja ´pappa´ ,vaikka olisivat vielä teini-ikäisiä molemmat.´!
Mun mummoni ei tosiaankaan näyttänyt tuolta kun olin parivuotias :D
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:10"]
Vickan on ihan ikäisensä näköinen, on 37-vuotias. Pitäisikö hänen näyttää yhä 20-vuotiaalta?
[/quote]
Ehkä ap:n omassa elämänpiirissä taaperoikäisten mummot ovat 37-vuotiaita. Teiniäitiyshän periytyy.
So what, minä taas olin vasta kolmivuotinen kun oma rakas mummoni kuoli - 68:n vuoden ikäisenä.
Sinulle tuottaa kai vaikeuksia hyväksyä ihmisten erilaisuus taustoiltaankin . Olisiko minun sitten mielestäsi pitänyt valita itselleni nuorempi mummo ?
Kuvitteletko muuten ,että kaikki perheet Suomessa (...tai missään) näyttävät joltain sellaisilta ´standardi´ ihanne ,kiiltokuvaperheiltä ,kuin jossain markettien ja prismojen joulumainoksissa ?
Harvoissa suvuissa saadaan lapset 14-vuotiaina... Mukavaa, että äidilläsi ja sinulla on käynyt "hyvä" tuuri.
Pienenä huomiona että Wt-teiniäitien omat äidit eli mummot ei todellakaan näytä tuolta (Vickan) vaan ovat pääsäntöisesti kuluneita ja ylipainoisia lähiötanttoja.
Anoppi on pitkälle yli 90 ja lapsemme leikki-ikäinen.
Emme ole kuninkaallisia, hyvä niin.
Suurin osa ihmisistä saa lapsia aikuisena, ei 17-vuotiaana. Jos pidät alaikäistä äitiä jotenkin ihan yleisenäkin ilmiönä, suosittelen laajentamaan maailmankuvaasi.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:54"]
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sataa:
http://static.iltalehti.fi/kuninkaalliset/18835027_kg.jpg
[/quote] Kateus kaivelee taas tuhatta ja sataa.
Iloinen tervehdys ja upea nainen! Jos kateus vaivaa,niin leikkaa tinapaperista tai kullanvärisestä foliosta sievä kruunu päähäsi ja hymyile peiliin....
Ja mitä tyydytystä tämä sinulle tuottaa?