Antti Holma on niin kuuma.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:36"]
Muuten jees mut ällöttää hiukan, kun on seurustellut Bb-Niko Saarisen kanssa :S
[/quote] Mistä tämä tieto?
Holmahan on sanonut haastattelussa ettei ole ikinä seurustellut.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:44"]Miksi sen pitää olla homo? :-(((
[/quote]
On sen vertaa fiksu, ettei tuhlaa aikaansa naisiin ja heidän oikkuihin ;)
Oi mitkä tanssiliikkeet Holmalla tos Kaikki hovipojat! Todella kuuma
Jos ei tiedä on tapahtunu, voi onnitella itteensä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:51"]Hinuri se on..hyi saatn
[/quote]
Niin? Vaikuttaako tämä elämääsi ;D
HOLMA ON NIIN KUUMA!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 08:03"]
Joo, karsimaattinen ja komea!!! Kyllä!
[/quote]Kuka tämä henkilö on? Koko illan ollut telkku päällä, enkä vaan tiedä... Se Kingin 'juontajako'? Ei voi sellaisen perään kukaan olla, niin ällö.
Luulin aina, että hänellä on vaimo ja lapsi(a).
Hah hah taas on naisiin vedonnut yksi mies, joka ei viljele likaisia vitsejä naisista ja pokaa muita naisia. No, ei tietenkään, kun se onkin homo. Itsekin aikoinaan luin vihaisena jostain naistenlehdestä, miten se oli niin ystävää jonkun toisen naisnäyttelijän(?) kanssa, olivat asuneet kavereinakin yhdessä. Mietin jo silloin, että kuka nainen kestää sitä, että saa olla miehelle vain kämppis, kun mies kuolaa muiden naisten perään, mutta sä oot vain kämppis. Varsinkin kun olin käsittänyt, että Holma on monien mielestä ihana. (Vaikka ei minun).
No nyt se selvis, ei nämä kaksi olleetkaan mitään minua ihmeellisempiä kestokyvyssään himoita toista, vaan mies onkin homo. Jotenkn säälittävää. Siis paistatella naisten suosiossa kertomatta, että toi on muuten aivan turhaa, mä tykkäänkin miehistä silleen.
Antti Holma ON kuuma.
Ootteko kattonu Youtubesta Antin "Sande ja Suvi-Tuuli" -juttuja? Ihan lyömättömiä, kuolen nauruun ja voisin katsoa samat jaksot moneen kertaan. On oikeesti hauska!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:59"]Hah hah taas on naisiin vedonnut yksi mies, joka ei viljele likaisia vitsejä naisista ja pokaa muita naisia. No, ei tietenkään, kun se onkin homo. Itsekin aikoinaan luin vihaisena jostain naistenlehdestä, miten se oli niin ystävää jonkun toisen naisnäyttelijän(?) kanssa, olivat asuneet kavereinakin yhdessä. Mietin jo silloin, että kuka nainen kestää sitä, että saa olla miehelle vain kämppis, kun mies kuolaa muiden naisten perään, mutta sä oot vain kämppis. Varsinkin kun olin käsittänyt, että Holma on monien mielestä ihana. (Vaikka ei minun).
No nyt se selvis, ei nämä kaksi olleetkaan mitään minua ihmeellisempiä kestokyvyssään himoita toista, vaan mies onkin homo. Jotenkn säälittävää. Siis paistatella naisten suosiossa kertomatta, että toi on muuten aivan turhaa, mä tykkäänkin miehistä silleen.
[/quote] mitäs sää nyt oikee selität
Antti on keskivertoa huononpi näyttelijä. Tuli kaapista ja kelpaa sen vuoksi ihan jokaiseen ohjelmaan.
Harvoin tulee näin ajateltua, mutta Holman kohdalla tulee todella mieleen,että miksi oi miksi hänen pitää olla homo. Kertakaikkisen upea paketti: ulkonäkö todella komea, huumorintajuinen, älykäs, mukavan oloinen. Haastatteluissa on tosin sanonut, että ihmiset pitkästyttävät häntä ja viihtyy hyvin omissa oloissaan.
Holma ei ole enää kuuma.. ajoi päänsä kaljuksi uutta roolia varten. Hänelle ei sovi se kalju yhtään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:41"]
Suomen kuumin mies. Itkettää katsoa häntä Kingissä, kun kuola valtaa itsellä, mutta sitten heti muistaa, että se tykkää pojista... Kyllä käy miehiä kateeksi!!
[/quote]
niin käy!