Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkemyksiä: miksi mies ei halua treffeillä seksiä?

Vierailija
26.09.2021 |

Olen aika pihalla näissä asioissa, eli pakko kysellä edes jonkinlaisia näkemyksiä:
Jos 27-v. mies ei tee treffeillä aloitetta seksiin, onko siis kiinnostunut vain kaverina? Ja miksi ei sitten siirry deittailemaan muita?

Mulla ei ole aiempia seksikokemuksia, mies on kokenut, tietää mun tilanteen ja sanonut, että hänelle se täysin ok, suhtautui ihanasti ylipäänsä. Viestitelty hyyyvin paljon ja oltu kolmilla treffeillä, joita hän kutsuu nimenomaan treffeiksi, ei miksikään kaveritapaamisiksi. Olisin aivan valmis harrastamaan seksiä, mutta en kyllä haluaisi itse tehdä aloitetta. Hän on tosi kohtelias herrasmiestyyppi, availee ovet ja tuonut kukkia ja keksii koko ajan yhteisiä tekemisiä ja muuta, mutta ei viitettäkään seksiin. Ikinä. Ei suutele, ei pidä kädestä, kerran sanonut että olen hänestä tosi hyvännäköinen mutta eipä juuri flirttaile. On kuitenkin itsevarman oloinen ja komea mies, varmasti osaisi tehdä aloitteen jos haluaisi. Eikä kyllä käsittääkseni ole homokaan, useita pitkähköjäkin naissuhteita takana.

Oma tulkinta on, että ei siis varmaan tunne mun kanssa kipinää (minä kyllä tuntisin!), mutta en ymmärrä, miksi sitten laittaa jatkuvasti viestejä ja kovasti haluaa tavata. Etsii enemmänkin ehkä kaveria? Tai ehkä hänellä on jossain joku vakipano eikä viitsi nähdä vaivaa mun kanssa? Ja ei, en ole osannut tätä suoraan kysyä, mutta kohta varmaan kysyn, kun en tajua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on ylivarovainen koska olet kokematon, ja hän pelkää että pöksyihin yrittäminen säikäyttää sinut pois.

Vierailija
2/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette päässeet puhumaan luontevasti aiemmista kumppaneisy ja seksikokemuksista, muttette tuosta asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on ylivarovainen koska olet kokematon, ja hän pelkää että pöksyihin yrittäminen säikäyttää sinut pois.

Tässähän se tuli, mies arvostaa sinua. Pidä hänestä kiinni!

Vierailija
4/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on tollaisia vaikka ovatkin tosi kiinnostuneita, ei osaa siirtyä seuraavalle tasolle. Itse olen samanlainen:/

Vierailija
5/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et halua treffeillä seksiä? Tai siis sellaiseltahan se näyttäytyy, jos et ole yhtään aloitteellinen.

Vierailija
6/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on oma puoliso ja vielä vakipanot erikseen. Sinä olet sille vain mukavaa ajanvietettä. Siksi ei seksiä sinulta kysele !

Vierailija
7/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi antaa vaikka vihjettä miehelle, että olisit valmis siirtymään askeleen eteenpäin teidän deittailussa? Miksi miehen pitäisi tehdä kaikki työ? Mun mielestä mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja hienotunteiselta. Nyt on sun vuoro edetä asian kanssa. Jos et tee mitään saattaa mies kyllästyä myös odottamaan.

Vierailija
8/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vähän säikähdin, kun nykyinen vaimoni kertoi ensitreffeillä olevansa neitsyt. Muuten olisin ehdotellut toisilla treffeillä, mutta tässä tapauksessa siihen meni useammat.

Vierailija
9/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei uskalla tehdä aloitetta, odottaa että näytät vihreää valoa.

Vierailija
10/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vasta olleet kolme kertaa treffeillä niin ei ole vielä aika huolestua koska ette te oikeastaan tunne toisianne ollenkaan. 

Tee niin että jos olette vaikka kotonasi niin pukeudu vähän paljastavasti esim lyhyeen mekkoon tai hameeseen nin kyllä se siitä. 

Vierailija
11/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies on "kokenut" eli puheita riittää mutta käyrännön kokemus nollatasoa.

Vierailija
12/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieshän on yleensä se, joka ottaa riskin torjutuksi tulemisesta eli kun ehdottelee, niin voi tulla päin näköä/erittäin ilkeä kommentti tai kenties voi päästäkin itse asiaan. Saattaa tulla varovaiseksi, jos on muutaman kerran saanut avokämmenestä,  (harva nainen osaa kieltäytyä kohteliaasti).

Voi olla niinkin ihanasti, että mies todellakin on sinusta kiinnostunut ja haluaa edetä hitaasti ja kunnioittaen. Ei siis hae pelkkää yhden illan panoa.

Vierailija
13/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin osa aiemmista kommentoijista: jos olet jo valmis, tee itse aloite siihen suuntaan.

Miehesi kuulostaa ihanalta.

Vierailija
14/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mies/poika oikeasti kiinnostunut sinusta ja haluaa jotain pidempäänkin kuin hetken seksiä.

Muuten olisi jo pyrkinyt pöksyihin ja lähtenyt seuraavan perään.

Vierailija
15/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin aivan valmis harrastamaan seksiä, mutta en kyllä haluaisi itse tehdä aloitetta.

Älä tee aloitetta. Vihjaat vaan jotenkin todella hienosti.

Sanot vaivihkaa vaikka jotain tähän tyyliin: Panettaa niin että pilluun sattuu.

Vierailija
16/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin jännitti nuorempana ehdottaa seksiä, vaikka kovasti teki mieli. Juuri tuon takia että pelkäsin tyttöystävien säikähtävän. Mutta edellisestä uuden ihmisen kanssa seksistä on jo reilusti yli 20 vuotta, joten paha mennä sanomaan, miten nyt toimisin siinä tilanteessa.

Vierailija
17/17 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en usko että mies etsii kaveria tuon tekstisi perusteella jos kerran ostelee sulle kukkia ym niin on kiinnostunut susta. 😁 En usko kaverina hän ostelisi kukkia (vaan haluaa huomioida sua) ja kaikkea.. tai etsisi bestistä ja hengailisi kanssasi huvikseen. Ole onnellinen et hän ei ole seksin perässä vaan vakavassa tarkoituksessa. Ja etenee kanssasi aivan normaalisti. Muuten jos nyt jo menisitte sänkyyn hän hän menisi kaikkien kanssa alun treffeillä Sängyssä.