Auttakaa, lahjaideoita??
Mitä suosittelette ostamaan 20v. syntymäpäivälahjaksi kummitytölle? hinta noin 40 €
Kommentit (27)
Eli kyseessä on tosi läheinen sukulaistyttö :) Ihan sen takia siis ajattelin muistaa häntä syntymäpäivänään!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:29"]
Eli kyseessä on tosi läheinen sukulaistyttö :) Ihan sen takia siis ajattelin muistaa häntä syntymäpäivänään!
[/quote]
terv. Ap
Kerääkö jotain astiastoa? Jos näin on, niin sitä voisi esimerkiksi täydentää!
Vaikka s-ryhmän lahjakortti ja kukkanen. Jos on läheinen tyttö, niin ehkä keksit itse parhaiten. Ehkä jotain mahdolliseen opiskelijakämppäänsä tms.
Ostaisin lahjakortin tytön lempikauppaan tai esim. S-ryhmän lahjakortin joka käy vaikka Sokoksella mistä voi ostaa vaikkapa meikkejä. Siten saa mitä haluaa itse hankkia ja milloin. :)
Vaatteita, kirja, elokuvia, tai joku koru? Jos asuu yksin niin astioita tms. käytännöllistä tai jos on joku harrastus niin jotain siihen liittyvää? Vie syömään tai leffaan? Hyvä vaihtoehto on myös laittaa kirjekuoreen kaks kpl 20€ seteleitä jos muuten ylitsepääsemättömältä tuntuu keksiä lahjaa. Kyllä ton ikäsille aina raha kelpaa.
Joo toi s-ryhmän lahjakortti on kyl hyvä, oon joskus ite saanu ja tykkäsin :) t. N25
Riippuu elämäntilanteesta. Minä annan nuorisolle joululahjaksi aina Finnkinon elokuvalippuja. Ovat olleet mieluisia lahjoja. Paketoin ne yhteen suklaalevyn kanssa, että saavat jo jouluna suun makiaksi.
Kysy siltä itseltään suoraan lahjatoiveita. Jos lähdet arpomaan, niin pieleen menee varmasti. On mukavampi antaa jotain, mitä hän todella haluaa.
Itse ainakin tykkäisin saada tietyn hajuveden, jota olen pitkään haaveillut, mutta rahatilanteeni ole sallinut...
Antaisin rahalahjan 50€. Lahjakorteissa on se huono puoli, että ne (melkein aina) sitovat ostamaan tietystä paikasta.
Olen aikaisemmin antanut rahalahjan, mutta tällä kertaa haluaisin antaa jotain konkreettisempaa.
Ap
Vie syömään ja kysele samalla kuulumiset
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:05"]Olen aikaisemmin antanut rahalahjan, mutta tällä kertaa haluaisin antaa jotain konkreettisempaa.
Ap
[/quote]
yölläkö tätä pitää miettiä? :D
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:29"]
[/quote]
Jos hän on tosi läheinen, niin sitten varmaan tiedät meitä paremmin, mistä hän pitää (harrastuksia, mielitekoja jne.) ja ostat jotain sen mukaisesti?
Olisiko jonkin sortin koristetyyny tai muu sisustuselementti hyvä?
Ei rippikoulun käyneelle kummitytölle tarvitse enää ostaa lahjoja...