Apua, uusi mies haluaisi nuolla vessakäynnin jälkeen!
Niin. Olen tavannut miehen joka on älyttömän komea ja mukavakin, mutta hänellä on tällainen fetissi tosiaan! Pidän erittäin paljon anaaliseksistä yms. eli siinäkin kohtaa olemme hyvä mätsi on ihanaa kun mies huomioi peppuani niin paljon, mutta tää vessakäynnin jälkeinen puhtaasti nuoleminen huhhuh eikö se ole terveydellekin vaarallista...
Sitten en voisi ikinä suudella miestä myöskään enää. Lol, tyypillistä. Kerrankin kun tapaa täydellisen miehen niin tällainen tapaus sitten.
Mies asuu lisäksi unelmieni paikassa jonne voisin kuvitella muuttavani.
Mielestäni toiselta ihmiseltä ei voi kieltää hänen mieltymyksiään eli niin en tekisi, lähinnä mietin miten itse voisin elää asian kanssa. Terveys mietityttää ei niinkään että toi ois sairasta tms. koska olen kyllä vapaamielinen ja ymmärrän et on erilaisia mieltymyksiä.
Kommentit (80)
Hyi helv. kaikki ulostejutut on oksettavia.
Miksi haluaisi jotain bakteeri paskaa syoda nuolla jonkun perseesta. Hyi helv. nuolen pestya pillua, mutta ei ne naiset halua oikeasti muuta kun klitoriksen nuolemista rytmikkaasti kielen karjella. Se on ollut kaikkien kumppaneiden kohdalla sama asia.
Suurin osa naisista ei edes halua niella spermaa ja ottavat suuhun / naamalle ilmeella, että ei halua. Joskus ollut sellainen joka halusi ja nieli. Silla olikin sitten nupissa vikaa...
Pyydät miehen kylppäriin kanssasi. Tarpeesi tehtyäsi annat hänen nuolla niin pillusi kuin anaalisikin. Tykkääkö todella; sittenhän näet.
Entä jos peseydyt hyvin ja annat miehen nuolla elmukelmun lävitse? Tämä ei luonnollisesti päde jos tässä pitää olla aromit mukana.
Tuossa ole mitään, minäkin haluisin nuolla ja puhdistaa paikat
Jos ei anna nuolla kakkaista peräaukkoa, niin pyydä käyttämiään vessapapereita itsellesi. Niistä saa tuoksua ja makua, vaikka nyt ei samaa tunnelmaa kuin nuolemalla suoraan kakkaista anusta.
Pyllynnuolijat ovat yleensä aivan älykkäämmästä päästä miehiä: tutkijoita, keksijöitä, professoreita jne.
Onko kokemuksia pierujenhaistajista?
Käytettyjä vessapapereita ja pissivaippoja voisi myös myydä kuten käytettyjä pikkuhousuja. Varmaan löytyisi ostajakuntaa.
En mä persreikää nuolis mutta pillun nuoleminen heti kusemisen jälkeen kovettaa kullin! Ja tarkennetaan nyt että naisen kusemisen.
Tuo on ihan helvetin kiihottavaa, minä nuolisin kyllä jos mahollista.
Minäkin nuolisin vaimon oikein mielelläni asioinnin päätteeksi, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Todella harmillista.
Sairasta. Ihmisiä kiinnostaa uimavedessä olevien kolibakteerien määrä, mutta sitten ollaan valmiita syömään lusikallinen paskaa suoraan perseestä. Ykköshädän jälkeisen nuolemisen vielä ymmärtäisin.
Ottaisin tähän pulmaan käytännöllisen näkökulman: jos mies nuolee peppusi puhtaaksi jokaisen istunnon jälkeen ja suhteenne kestää esimerkiksi seuraavat 30-40 vuotta, säästät vessapaperissa niin paljon, että voit kustantaa itsellesi maailmanympärimatkan.
Mutta toki miettisin tilannetta hieman myös porttiteorian valossa - mikä takaa, etteikö komea ja ilmeisen varakas kumppanisi kerran vaihtoon päästyään ehdottele reippaampiakin uloste- ja pissaleikkejä; oletko valmis piehtaroimaan kakkaisissa kumilakanoissa vain siksi, että toinen saa siitä nasevat kiksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lahja kakkafanille on kuivata kakkaansa kuumentamalla kuivaksi ja jauheeksi. Pulloon ja kaunis rusetti ympärille ruokamausteena käytettäväksi.
Uunikuivauksessa riskinä on kovettuminen ja/tai palaminen, ja sitä kautta aromin muuttuminen. Itse suosin kylmäkuivausta, sen jälkeen jauhaminenkin on tosi helppoa. Ehkä hinnakkaampaa, mutta laatuun kannattaa panostaa.
Pastöroiminen tappaisi bakteerit kakasta. Luonnollisesti aromit tulisi säilyttää alkuperäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Ihmisiä kiinnostaa uimavedessä olevien kolibakteerien määrä, mutta sitten ollaan valmiita syömään lusikallinen paskaa suoraan perseestä. Ykköshädän jälkeisen nuolemisen vielä ymmärtäisin.
On eri asia nuolla oman vaimon persettä kuin ventovieraiden perseiden yhteisnestettä.
Entisajan huusseissa oli paskankummin tuoli reiän vieressä. Nykyisinkin olisi vessassa hyvä olla tuoli odottavalle pyllynnuolijalle.
Onko sattunut kommelluksia miehen alkaessa nuolla peräaukkoon?
Jäätävä stondis, kun luin tämän aloituksen!