Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, uusi mies haluaisi nuolla vessakäynnin jälkeen!

Vierailija
26.09.2021 |

Niin. Olen tavannut miehen joka on älyttömän komea ja mukavakin, mutta hänellä on tällainen fetissi tosiaan! Pidän erittäin paljon anaaliseksistä yms. eli siinäkin kohtaa olemme hyvä mätsi on ihanaa kun mies huomioi peppuani niin paljon, mutta tää vessakäynnin jälkeinen puhtaasti nuoleminen huhhuh eikö se ole terveydellekin vaarallista...

Sitten en voisi ikinä suudella miestä myöskään enää. Lol, tyypillistä. Kerrankin kun tapaa täydellisen miehen niin tällainen tapaus sitten.

Mies asuu lisäksi unelmieni paikassa jonne voisin kuvitella muuttavani.

Mielestäni toiselta ihmiseltä ei voi kieltää hänen mieltymyksiään eli niin en tekisi, lähinnä mietin miten itse voisin elää asian kanssa. Terveys mietityttää ei niinkään että toi ois sairasta tms. koska olen kyllä vapaamielinen ja ymmärrän et on erilaisia mieltymyksiä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti tämän puheeksi kun puhuttiin kuinka kauan on oltu sinkkuja ja mikä on tärkeää jos löytää sopivan kumppanin, mies sanoi vähän nolona et seksi on tärkeää ja et pitää erityisesti tietyistä jutuista. Kun mainitsi pepun nuolemisen johon minä vastasin että rakastan sitä, niin ehkä siksi uskalsi kertoa lisää. Kysyi kyllä pidänkö häntä nyt ihan outona.

Mies on lähdössä nyt lomalle pariksi viikoksi eli varmaan sen jälkeen jotain kokeillaan mut en nyt tiedä juuri tästä koska mun mielestä pitää kyl tuntea pidemmän aikaa ensin. Eihän sitä kehtaa seurustelun alussa edes pieraista toisen seurassa ennenkuin tullaan kunnolla tutuiksi.

Voin joskus päivittää tänne jos asia edistynyt.

Ap

Vierailija
42/80 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että miehellä jonkinlaista eritefetissiä on, mutta minusta jos sellainen fetissi on niin tuo vessakäynnin jälkeinen nuoleminen on oikein hyvä ja siistimpikin tapa toteuttaa sitä, kuin jos harrastaisi sitä "sen itsensä" kanssa.

Minulla on tuo sama fetissi kuin miehelläsi mutta minulla se liittyy enemmän henkiseen alistumiseen, kuin itse eritefetissiin.

Onhan se niinkin että sen peräaukon alueen saa kyllä puhdistettua kielellä paljon paremmin kuin paperilla tai bidee suihkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että miehellä jonkinlaista eritefetissiä on, mutta minusta jos sellainen fetissi on niin tuo vessakäynnin jälkeinen nuoleminen on oikein hyvä ja siistimpikin tapa toteuttaa sitä, kuin jos harrastaisi sitä "sen itsensä" kanssa.

Minulla on tuo sama fetissi kuin miehelläsi mutta minulla se liittyy enemmän henkiseen alistumiseen, kuin itse eritefetissiin.

Onhan se niinkin että sen peräaukon alueen saa kyllä puhdistettua kielellä paljon paremmin kuin paperilla tai bidee suihkulla.

Niin voi olla koska mies ei maininnut mitään alistumiseen viittaavaa. Uskalsi tällaisen ison asian kertoa niin joku alistuminen ois ollut ns. lievempää kerrottavaksi eli tuskin sitä on.

Ois kiva tietää psykologian näkökulmasta mistä joku tuollainen fetissi saanut alkunsa, en ole ikinä tuntenut ketään vastaavaa. Muutoin tosi normaali kiva mies.

Ap

Vierailija
44/80 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi olla koska mies ei maininnut mitään alistumiseen viittaavaa. Uskalsi tällaisen ison asian kertoa niin joku alistuminen ois ollut ns. lievempää kerrottavaksi eli tuskin sitä on.

Ois kiva tietää psykologian näkökulmasta mistä joku tuollainen fetissi saanut alkunsa, en ole ikinä tuntenut ketään vastaavaa. Muutoin tosi normaali kiva mies.

Ap

Joo, nämä fetissit on kyllä ihmismielen outouksia. Kai niitä on evoluution oikuilla joskus selitetty.

Vierailija
45/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin yksi pakkomielteinen trollaaja niin koko vauvapalsta luulee että peräaukon nuoleminen on normaalia, luonnollista ja miellyttävää ja että kakan tuoksu kuuluu seksiin.

Hyväksyn toki kaikkien pakkomielteet ja minullakin on omani, mutta muistakaa rouvat että kakanhajun nuuhkiminen ja takapuolen nuoleminen ei ole tavallinen eikä terveellinen asia eikä, se ei missään määrin kuulu "tavanomaiseen" listaan kokeiltavia asioita eikä teillä ole mitään velvollisuutta nuolla tai tulla nuolluksi.

JOs siis miellyttää niin omalla vastuulla, jos ei miellytä niin ei tarvitse.

Vierailija
46/80 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuliko mies kotiin?

Vierailija
47/80 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä uskaltaisi kertoa tyttöystävälle?

Vierailija
48/80 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sujui pyllyn nuolenta?

Vierailija
49/80 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat reijät kiihottaa oli tavaraa tulossa tai ei.

M50

Pyllynreiän pidän puhtaana ja pillunkin huuhtasen aina wc-käynnin yhteydessä. Mies tykkää nuolla todella perusteellisesti molempia reikiäni.

Vierailija
50/80 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aika hardcore toive. Onko joku oikeasti tehnyt näin? Miten tilanne meni?

Vierailija
51/80 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä aika hardcore toive. Onko joku oikeasti tehnyt näin? Miten tilanne meni?

Kyllä useammankin naisen kakkaista peppua on tullut nuoltua. En osaa sen ihmeemmin eritellä mikä siinä kiihottaa, mutta jotenkin vaan se, että naisen peppu haisee ja maistuu kakkalle, on kiihottavaa.

Vierailija
52/80 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia nykyään. Kakkaseksi on tullut jäädäkseen. Pitäisi ottaa esille asia jo koulussa.

Vierailija
53/80 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin yksi pakkomielteinen trollaaja niin koko vauvapalsta luulee että peräaukon nuoleminen on normaalia, luonnollista ja miellyttävää ja että kakan tuoksu kuuluu seksiin.

Hyväksyn toki kaikkien pakkomielteet ja minullakin on omani, mutta muistakaa rouvat että kakanhajun nuuhkiminen ja takapuolen nuoleminen ei ole tavallinen eikä terveellinen asia eikä, se ei missään määrin kuulu "tavanomaiseen" listaan kokeiltavia asioita eikä teillä ole mitään velvollisuutta nuolla tai tulla nuolluksi.

JOs siis miellyttää niin omalla vastuulla, jos ei miellytä niin ei tarvitse.

Myös pieruseksi on yleistynyt.Pieru kuuluu seksiin oleellisena osana.

Vierailija
54/80 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oksennusseksi yleistä? Tunnetteko ketään kiinnostunutta?

Vierailija
55/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minusta tuo on ällöttävää enkä varmaan pystyisi suostumaan. 

N38

Vierailija
56/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä mä löytäisin naisen joka edes HARKITSISI tällaisen toteuttamista niin kuin sinä AP? Olen pitkään haaveillut siitä että saisin just tuon toteuttaa. Että saisin olla elävä vessapaperi kauniille naiselle...

M 25

Miksi naisen pitää olla kaunis?

Vierailija
57/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten teidän juttu on edennyt?

Vierailija
58/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kun itsekin tahtoisin tehdä seksissä asioita, joista vaimo ei pidä. Esim. Vaimo ei halua vastaanottaa, eikä antaa suuseksiä. Ollaan kyllä sitäkin joskus tehty, mutta se on vuosien myötä jäänyt. Mitä sitten? Voi sitä muutenkin naida, ja se on ihan fine.

Ihme juttuja nykyään, kun katsotaan oikeudeksi toteuttaa omia fetissejä toisen mielipiteestä riippumatta. Asenteella, jos ei kotona, niin haen muualta, koska minulla on OIKEUS. Parisuhde on aina kompromisseja, myös seksissä. Ainakin onnellinen kestävä parisuhde. Onneksi olen vanhan liiton miehiä.

Yhdessä yli 25v, ja yhä seksiä päivittäin, molemmille sopivaa.

Vierailija
59/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, syö kakkaani!

Vierailija
60/80 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä mä löytäisin naisen joka edes HARKITSISI tällaisen toteuttamista niin kuin sinä AP? Olen pitkään haaveillut siitä että saisin just tuon toteuttaa. Että saisin olla elävä vessapaperi kauniille naiselle...

M 25

Miksi naisen pitää olla kaunis?

Pitäähän miehenkin olla komea. Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi