Tyttäreni ilmoitti seurustelevansa lääkärin kanssa! Olen yllättynyt!
Ei ole meidän suvussa yhtään lääkäriä, eikä niin hyvin koulutettua. Nyt tyttäreni on iskenyt lääkärin! Onko teillä kokemusta tällaisesta? Mitä voisin kokata heille, kun tulevat kylään?
Kommentit (63)
Toivottavasti gynekologi, niin voit vilauttaa ja kysyä mielipidettä.
Tietenkin lääkäri on Porvoon Yliopistollisesta Keskussairaalasta. PYKSistä.
Hyvä vaan saada yksi psykiatri teidänkin sukuun. Meillä niitä on, hitto vieköön, kaksi. Loput ovat insinöörejä ja ekonomeja.
Hei voitko kysyä onko minun kilpirauhaslääkitys oikein kun vieläkin lihon vaikka oon ollu thyroksiinilla jo puoli vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on tyttäresi koulutus?
Amk koulutus
-ap
Kysyt tyttäreltäsi onko vävykokelaalla erityisruokavalio. Onko vegaani, laktoositon, gluteeniton tms. Ja sitten sen mukaan varaat tarjoilua. Tytär tietänee myös hänen lempiruokiaan, jos oikein koreaksi aiot pöydän laittaa.
Olen onnellinen puolestasi. Pidän peukkuja oman tyttäreni puolesta, että hänellä sattuu samanlainen tuuri kohdalleen omassa parinvalinnassaan.
Voi kuinka hienoa, nyt voit siis arvostaa taas tytärtäsi!
Lääkäri = ihminen.
Tuleeko tämä oikeesti yllätyksenä?
Mun mummo uskoi aina, että lääkärit ja papit on yli-ihmisiä, jotka tietää aina absoluuttisen totuuden. Yritin sille selittää, että minäkin voisin olla sama lukemalla pari kirjaa yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Hei voitko kysyä onko minun kilpirauhaslääkitys oikein kun vieläkin lihon vaikka oon ollu thyroksiinilla jo puoli vuotta?
Mul ois kans pari vaivaa mistä voisi kysäistä. Ota kynä ja paperia esille.
Laita ruuaksi omia bravuureitasi (siis mitkä onnistuu joka kerta). Rakkaudella laitettu ruoka on aina hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo uskoi aina, että lääkärit ja papit on yli-ihmisiä, jotka tietää aina absoluuttisen totuuden. Yritin sille selittää, että minäkin voisin olla sama lukemalla pari kirjaa yliopistossa.
Joo tää on ihan kuin paluu johonkin 50-luvulle. Mikä paljastaa että AP on mies.
Muista kysäistä, joko kohta lapsenlapsia tulisi.
Lääkärit on usein aika rasittavaa väkeä
Jos se on gastroenterologi niin tarjoa mämmiä, tuntee olonsa kotoisaksi...
Tee lista menun lisäksi kolotuksistasi ja muistakin vaivoistasi, ja ennen kuin alatte syömään, kysäise vielä missä pari haluaisi vihityttää itsensä. Kerro sitten av-palstalla, kuuluuko tuosta lääkäristä sen koomin.