Kenet edesmenneen julkkiksen herättäisit henkiin, jos siihen pystyisit?
Kommentit (92)
Ayrton Senna. Olen saanut sen käsityksen, että oli nöyrä hyväntekijä. Auttoi paljon köyhiä Brasiliassa.
Tulin kirjoittamaan Fredddie Mercury, mutta muutama muu ehti ensin. :)
Perustelu: käsittämättömän hieno taiteilija, jonka paras luomiskausi oli vasta alkamassa. Olisin myös toivonut elämään lisää onnea rakkaudessa. Tänä päivänä homorakkaus olisi suvaitumpaa kuin hänen elinaikanaan.
Paul Walker. Kaunis ihminen sekä ulkoisesti, että sisäisesti.
<3
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:42"]
Aki Sirkesalo.
[/quote]
Tähän haluaisin perustelut. Perhehän on siis myös kuollut.
Aki Sirkesalon perheineen. Oli poikkeuksellisen surullista kuolla lapsineen ulkomailla :(
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:34"]
Ayrton Senna. Olen saanut sen käsityksen, että oli nöyrä hyväntekijä. Auttoi paljon köyhiä Brasiliassa.
[/quote]
Sama mulla. Olis ollut vielä muutama hyvä vuosi forkuissakin.
Ja Anja Eerikäinen.
Sauli Lehtosen. Hänkin koki aika "turhan" kuoleman todella nuorena hirvikolarissa.
Heath Ledger. Ei nyt ehkä syvällisemmin mietittynä olis top1, mut kova (ja söpö) näyttelijä. Myös Freddie Mercury olis hieno saada takas.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Sama mulla. Olis ollut vielä muutama hyvä vuosi forkuissakin.
Ja Anja Eerikäinen.
[/quote]
Anja, jep jep! Sain kunnian tutustua tähän mielettömään persoonaan, kun koirastani aiheeton ilmoitus tehtiin. Kuunteli mun version ja otti asiasta selvää. Sanoi, että jos vielä kerran sulle tällaista tehdään, alkaa tapahtua.
Anja kertoi myös pitäneensä lapsille koulun pihalla esitelmiä ja tapaamisia. Ilmoitti kerrankin kuulema ensitöikseen, että "vanhemmat helevettiin", ennen kuin alkoi millekään :D
Michael Jackson.