Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsienne lahjalista?

Vierailija
14.11.2014 |

Mitäs teidän lapset ovat pyytäneet lahjaksi ja mitä aiotte ostaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, 11 ja 13 vuotiailla tytöillä ei ole yhden yhtä toivomusta ja minulla ei ole yhden yhtä ideaa. Ongelma se tämäkin.

Vierailija
2/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:17"]

Siinäpä se, 11 ja 13 vuotiailla tytöillä ei ole yhden yhtä toivomusta ja minulla ei ole yhden yhtä ideaa. Ongelma se tämäkin.

[/quote]

meillä sama juttu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sen itse listan lasten puolesta :D Tälläinen:

Brio puuhella (40€, honkkari 28€)

Leikkiruokaa ja astioita (20€)

Leikki-siivoussetti (15€)

Vauvanukke (30€, Baby Born 40€ honkkari, mother love nukke 43cm 18€)

Nukensänky (tori/huutis)

Fisher Price little people-leluja?? (tori/huutis)

Villapuvut (~25€/kpl)

Herra Hakkarainen harrastaa (20€)

Mauri Kunnas Ammuu! Äänekkäät eläimet (13€)

Kirjoja...

Osan pyydän läheisiltä jos kysyvät toiveita ja osan itse ostetaan, katsotaan vähän tarjouksiakin ja tarjontaa vielä kaupassa ja voi olla että noistakin jää joku pois. Oon vielä vähän kahden vaiheilla tuon hellan ja ruokaleikkien kanssa mutta olis hauska kun he sais leikkiä niillä kun laitan vaikka ruokaa ja jaksais ehkä leikkiä vähän isompanakin sillä? Mutta toisaalta vie tilaa :/

Lisäksi kudon heillekin sukat.

Lapset siis jouluna 1v10kk ja pikkasen vajaa 8kk.

Vierailija
4/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 10v toivoi 1. Rahaa (ostaisi sillä itse uuden kännykän ja kuoret) 2. Kyniä, tusseja ja askarteluvälineitä 3. Muistikorttia tablettiin 4. Joku kirja jonka nimeä en muista 5. Kynsilakkaa 6. Top Model vihko 7. Lego Friedsejä 8. Onneli ja anneli elokuva

Ihan ok lista isovanhemmilta (halpa alle 100 € puhelin) saa rahat puhelimeen ja kuoriin, kummisetä ostaa kirjan ja kynsilakkaa, isoisovanhemmat ostavat muistikortin, minä ostan jonkun askarteluvälineitä+kyniä, top model vihkon, legot ja kirjan, aina pyrin toteuttamaan kaikki paitsi yhden toiveen joka tänä vuonna on tuo elokuva ja sit hankin jonkun pienen yllätysjutun

Vierailija
5/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuota Baby björniä mietin et voisi olla pitkäikäinen kun siihen saa lisäjuttujakin ostettua ja on toimintoja mutta mietin että onko vähän liian "High Tech" noille pienille vielä. Eli olisko ihan normaali nukke parempi. Isompi on tosi ahkera nukenhoitaja kun ollaan leikkipuistoissa :)

-4

Vierailija
6/46 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 4v Toivoi karhun sixpackkia!

Vierailija
7/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä 5- ja 7-vuotiaat tytöt.

5 v toivoo tusseja ja lounasrasiaa :D

7 v toivoo Lego Tuhkimolinnaa, ompelukonetta ja stereoita.

Nuo tärkeimmät toiveet on jo hankittuna. Lisäksi sitten jotain pientä yllärikivaa. Ei haittaa vaikka 5-v saa tänä vuonna vähän halvempia lahjoja kun viime jouluna sai iPodin. 

Vierailija
8/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toivoi vain Playstation 4 (11v)

Vierailija
9/46 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6- ja 4-vuotiaat ovat molemmat tehneet jo ainakin 30-kohtaisen toivomuslistan noiden lelukuvastojen perusteella. Huoh.

Vierailija
10/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:30"]Niin ja tuota Baby björniä mietin et voisi olla pitkäikäinen kun siihen saa lisäjuttujakin ostettua ja on toimintoja mutta mietin että onko vähän liian "High Tech" noille pienille vielä. Eli olisko ihan normaali nukke parempi. Isompi on tosi ahkera nukenhoitaja kun ollaan leikkipuistoissa :)

-4
[/quote]

Heh, ja mä oon hienosti sekoittanut Baby björnin ja bornin, no tajusitte varmasti mitä tarkoitin :D -4

Vierailija
11/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:39"]

Nuo tärkeimmät toiveet on jo hankittuna. Lisäksi sitten jotain pientä yllärikivaa. Ei haittaa vaikka 5-v saa tänä vuonna vähän halvempia lahjoja kun viime jouluna sai iPodin. 

[/quote]

5v Sai IPODIN???

Vierailija
12/46 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:14"]

Meidän 6- ja 4-vuotiaat ovat molemmat tehneet jo ainakin 30-kohtaisen toivomuslistan noiden lelukuvastojen perusteella. Huoh.

[/quote]

:D

Vierailija
13/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on "lastenne".

Vierailija
14/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:39"]

[/quote] 5v Sai IPODIN???[/quote]

4 v hän silloin viime jouluna oli. Niin, miksipä ei. Tyttö halusi tietokoneen ja minusta iPod sopii hyvin pelikoneeksi. Hyvin on kestänyt käyttöä ja on edelleen mieluinen "lelu".

Vierailija
15/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käryä! Meillä on kaikkea ihan riittävästi, voi kun ei olis koko joulua!!

10v ja 14v kun toivovat jotain, niin väkisin keksivät jotain ylihintaista elektroniikkaa. Molemmilla ihan ok:t läppärit ja puhelimet joten uusille ei mitään tarvetta.

Pienemmälle taidan ostaa jonkun ison legopaketin jos se vielä tykkäis joulunpyhinä rakennella, isommalle ehkä jotain vaatetta, mikä on aika tylsää. Ehkä kirjat ja namuja molemmille. Ehkä jonkun leffan voisin ostaa jota kaikki voi katsoa. Ehkä joku uusi pleikkapeli, mutta eivät ole mitään erityistä tahtoneet... Ääh.

Vierailija
16/46 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:14"]Meidän 6- ja 4-vuotiaat ovat molemmat tehneet jo ainakin 30-kohtaisen toivomuslistan noiden lelukuvastojen perusteella. Huoh.
[/quote]sama meillä! Lapset 6 ja 3, mutta tietävät kyllä, että kaikkea eivät saa. Yleensä valitsevat 5 tärkeintä toivetta ja ne yleensä saavat. Loppuja harkitusti tai sitten ihan jotain muuta. Ja mitä tulee ipodin ym lapselle, niin meidänkin tyttö sai kännykän 5 vuotiaana ja tabletin viime jouluna. Enkä ymmärrä, miksei saisi hankkia lapsille noita, lainaan itsekin tablettia välillä. Osaa tuo 3 vuotiaskin käynnistää laitteen ja mennä itse esim. Pikku Kakkosen sivuille pelaamaan

Vierailija
17/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo ralliautonpenkkimäisen tietokonetuolin yhteislahjana sukulaisilta ja meiltä. 16-vuotias.

Vierailija
18/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v poika toivoo Lego Legends of Chima- juttuja ja Beyblade-areenaa + muita osia (?) sekä Lentsikat-juttuja. Ja kiviä.

Tyttö 6v toivoo askartelujuttuja ja leikkiompelukonetta. 

Lisäksi molemmat toivovat kaikkea, mitä televisiossa mainostetaan. Varsinkin tytölle tahtoisin hankkia leluja, mutta hän ei niitä toivo. Vinkkejä?

Vierailija
19/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:46"]

Oikea muoto on "lastenne".

[/quote]
EVVK!

Vierailija
20/46 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:47"]

Ei mitään käryä! Meillä on kaikkea ihan riittävästi, voi kun ei olis koko joulua!!

10v ja 14v kun toivovat jotain, niin väkisin keksivät jotain ylihintaista elektroniikkaa. Molemmilla ihan ok:t läppärit ja puhelimet joten uusille ei mitään tarvetta.

Pienemmälle taidan ostaa jonkun ison legopaketin jos se vielä tykkäis joulunpyhinä rakennella, isommalle ehkä jotain vaatetta, mikä on aika tylsää. Ehkä kirjat ja namuja molemmille. Ehkä jonkun leffan voisin ostaa jota kaikki voi katsoa. Ehkä joku uusi pleikkapeli, mutta eivät ole mitään erityistä tahtoneet... Ääh.

[/quote]

Lautapeli! Vaikka kaikille oma ja erilainen, joita voi sit porukalla pelailla. Ne on kivoja myös kavereiden kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi