Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 100 naisen kanssa ollut mies kertoo pari faktaa joilla ei ole merkitystä, naisten saannin suhteen.

Vierailija
26.09.2021 |

Miehen ei tarvitse olla tavallista kummemman näköinen, ei pitkä, eikä isomunainen. Olen 167cm pitkä, naisten kommenttien perusteella tavallisen näköinen mies, kaluni on n. 13cm.
Olen ollut n. 100 eri naisen kanssa, pitkissä ja lyhyissä suhteissa, nyt olen ollut jo 12 vuotta saman naisen kanssa, olen naimisissa ja 3 lasta. Minulla on ollut ja on kysyntää, olen aika playeri ja naisia tulee ja menee suhteen ulkopuolella kokoajan, se ei ole asian ydin, (tiedän että pettäminen on väärin) vaan se että tavallinen köyhä, amis, naimisissa oleva, lyhyt iskä on ihan kysytty nais markkinoilla. Naisia ei 97% ole kiinnostanut kaluni koko, eikä mun oma pituus, sen sijaan hyvät sosiaaliset taidot ja että pystyy antamaan itsestään sellaisen kuvan että on just se ns. kunnon mies, ovat ne joilla ne naiset lähtevät leikkiin mukaan. Kuitenkin 90% naisista on mua lyhyempiä...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap. Olisikin nainen, niin siinäpä olisi polygami paikallaan.

Vierailija
42/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap kirjoittanut tätä meille naisille.

Tämähän on vastaus siihen miesten erityisesti tuolla seksipuolella jatkuvaan palstavalitukseen, että naisille pitää olla megahalko tai jää ilman.

Täällä puolen miehet valittavat siitä, miten naisten kanssa kaikki on kiinni pituudesta ja varallisuudesta.

Me naiset tiedämme nämä jutut jo. Mutta näin nämä pääosin naisettomat miehet opastavat toisiaan ja metsäänhän se menee.

Ap:n tarina ei tavallista naista kiinnosta. Me etsimme kaiken tiivistäen toista tavallista ja hyvää ihmistä ja tietenkään ap ei sellainen ole.

Maailma on ylikansoitettu. Aina löytyy ihmisiä, joita voisi panna kerran. En ymmärrä tämän uutisarvoa.

Jos pyrkii elämässään vain panemaan eri ihmisiä ja laittaa siihen paukkuja, niin onhan se jono ovella jokaisella.

Mutta täytyy ap:n tavoin olla aikamoinen neanderthal, että se olisi merkityksellistä ajankäyttöä sellaisenaan.

Näitäkin naisia varmaan on, joten ei tarinan tarvitse olla valetta.

Kannustuspuhe sikailuun myös pienellä munalla tämä on. Ei sen enempää eikä aiheuta toimenpiteitä.

Alku ihan ok. Loppu karkasi käsistä. Sikailua, jokainen nainen on kyllä tiennyt heti alusta lähtien että olen varattu, sehän pitää kertoa heti tai tulee ongelmia. Kaikki ovat tietäneet että seksiä vain. Ja se normaali muna ei ole 20cm vaan juurikin se 13cm on ihan keskiverto, yli puolilla on pienempi. Sillä ei ole mitään merkitystä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap kirjoittanut tätä meille naisille.

Tämähän on vastaus siihen miesten erityisesti tuolla seksipuolella jatkuvaan palstavalitukseen, että naisille pitää olla megahalko tai jää ilman.

Täällä puolen miehet valittavat siitä, miten naisten kanssa kaikki on kiinni pituudesta ja varallisuudesta.

Me naiset tiedämme nämä jutut jo. Mutta näin nämä pääosin naisettomat miehet opastavat toisiaan ja metsäänhän se menee.

Ap:n tarina ei tavallista naista kiinnosta. Me etsimme kaiken tiivistäen toista tavallista ja hyvää ihmistä ja tietenkään ap ei sellainen ole.

Maailma on ylikansoitettu. Aina löytyy ihmisiä, joita voisi panna kerran. En ymmärrä tämän uutisarvoa.

Jos pyrkii elämässään vain panemaan eri ihmisiä ja laittaa siihen paukkuja, niin onhan se jono ovella jokaisella.

Mutta täytyy ap:n tavoin olla aikamoinen neanderthal, että se olisi merkityksellistä ajankäyttöä sellaisenaan.

Näitäkin naisia varmaan on, joten ei tarinan tarvitse olla valetta.

Kannustuspuhe sikailuun myös pienellä munalla tämä on. Ei sen enempää eikä aiheuta toimenpiteitä.

Alku ihan ok. Loppu karkasi käsistä. Sikailua, jokainen nainen on kyllä tiennyt heti alusta lähtien että olen varattu, sehän pitää kertoa heti tai tulee ongelmia. Kaikki ovat tietäneet että seksiä vain. Ja se normaali muna ei ole 20cm vaan juurikin se 13cm on ihan keskiverto, yli puolilla on pienempi. Sillä ei ole mitään merkitystä. Ap

Oletko kertonut vaimollesikin heti? Tietääkö hän, että olet sika?

Vierailija
44/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ex on fyysisiltä spekseiltään aika lailla samaa luokkaa ja täys pleijeri. Ei ole pieni koko yhtään mitään estänyt.

Vierailija
45/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin moni on jo uskonut tämänkin provon. Jokainen naiskokemusta omaava mies tietää sen verran naisen anatomiasta, että sillä vehkeen pituudella ei ole naisen kannalta mitään merkitystä. Paksuus on paljon tärkeämpää ja sekin vain niille, jotka saavat yhdynnässä.

Ap:n vaimo on yhtä porvoolainen kuin ap itsekin, ihan turhaan te häntä säälitte.

Vierailija
46/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu, mutta olen nainen. Ei paljon miehet vaadi kiinteitä rintoja ja tiukaksi treenattua alapäätä. Kyllä meille tavallisille naisillekin riittää vientiä.

En ole laskenut, mutta varmasti yli 100 sänkykaveria ollut.

Ei kyllä huvittaisi ainakaa paljaalla panna tuollaista jakorasiaa.

Vierailija
47/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu, mutta olen nainen. Ei paljon miehet vaadi kiinteitä rintoja ja tiukaksi treenattua alapäätä. Kyllä meille tavallisille naisillekin riittää vientiä.

Ei kyllä huvittaisi ainakaa paljaalla panna tuollaista jakorasiaa.

Eikä sinua.

Vierailija
48/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se varmasti menee. Minä olen yhtä lyhyt ja munakaan ei tuon isompi sekä samaa ikäluokkaa, mutta ilman naista olen jäänyt. Suurin syy tähän on introvertti ja vetäytyvä luonne. Varmasti ekstroverttina ja baareissa viihtyvänä olisin vähintään tuon 100 naista jo kaatanut. En ole edes mitenkään ruma ja ihan normipainoinenkin, töissä käyvä mies. Luonnehan se näissä hommissa ratkaisee paljon. No, rahallakin toki saa sitten vaikka maksullista mutta ei se ihan sama asia ole kuitenkaan.

Vierailija
49/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Tuttavapiirissäni on eräs aivan loistava mies jolla vientiä riittäisi mutta kun avaa suunsa niin siihen se tyssää. Sosiaalisesti kömpelö ja töksäyttelevä tyyli,ei vaan saa sanottua asiaansa smoothisti. Kiltti ja kiva luonne ei riitä jos ulosanti ei miellytä.

Vierailija
50/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julistaudu polygamiksi, kuten Nuorgam. Sitten tuo on oikeutettua toimintaa, koska sä vaan olet tuollainen, eikö sille mitään voi, eikä siitä saa sanoa. Polygami on lisäksi hieno sana.

Tämä!  Seksuallisesti kukasta kukkaan pörräävä naimisissa oleva mies =sika. Seksuaalisesti kukasta kukkaan pörräävä naimisissa oleva nainen = Vosu. Seksuaalisesti kukasta kukkaan pörräävä naimisissa oleva nuori nainen joka ilmoittaa olevansa polygami= Edistyksellinen, nuori rohkea nainen joka on sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa. Ei anna vanhojen luutuneitten asenteitten kahlita omaa käsitystään seksuaalisuudestaan, ja toimii rohkeana suunnannäyttäjänä ja esikuvana kaikille naisille.

Vierailija
51/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin jo kohdassa "kaluni on n. 13cm" :D Ei helvetti.

Vierailija
52/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on. Olen 170 ( jos enää sitäkään) ja 13cm.

En voi sanoa että soittoruokaloissa olisi kovin usein tärpännyt koska en uhku itsevauutta enkä ole komea. Mutta silti kun miettii niin ikävuosilla 19-36 jotka olin vapaa, sain kuitenkin useammalta naiselta vuodessa hyvää seksiä. Seurustelin silloin tällöin. Koin yllätttävän usein hakkailua, johon en kuitenkaan epävarmuuttani aina osannut vastata. Mutta seksiä oli ja olisi voinut olla enemmänkin.

Nyt ollut pitkään aviossa. Vaikka vapaamielinen olenkin niin en ole halunnut vieraissa juosta.

Vierailija
53/55 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti riittää kun kriteerit on matalat.

Miehelle 100 kaatoa on kova homma, siihen menee useimmilla taviksilla vuosikymmen tai useampi tai ei koskaan.

Naiselle 100 kaatoa on yksi kesä.

Vierailija
54/55 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jauhetaan mulkun koosta, karvoituksesta, ulkonevista häppäreistä päivät pääksytyksen, mutta kun joku kertoo asian joka pitäisi pistää ajattelemaan, niin sitä ei hyväksytä, mies voi olla aika kuppapukki, mutta oleellinen jää monelta huomaamatta. Nuorena pisti silmään minkälaiset jannut saava naiset pantavaksi, sosiaalisia, hyviä kuuntelijoita, hyvällä tavalla persoonallisia, ei uhoa, ei väkivaltaisia, eikä ylimiellisiä.

Vierailija
55/55 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kyllä tuli paha takaisku kun Poliisi varasti puhelimeni moneksi kuukaudeksi yhden mätsin alastonkuvien takia ja ei edes ollut mikään hyvä pano, löysä takapillu. Oli kova tuoli putkassa istua tunti ja odottaa kun tutki puhelimen sisältöä. Harmi kun ne kuvat ovat mulla jo monissa eri laitteissa tallessa. Mut eniten harmittaa kun meni ne tinder mätsit joiden kanssa tuli nussittua hukkaan. Huomenna puhelinkauppaan sitten niin taas rulettaa ja uusilla numeroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä