Noin 100 naisen kanssa ollut mies kertoo pari faktaa joilla ei ole merkitystä, naisten saannin suhteen.
Miehen ei tarvitse olla tavallista kummemman näköinen, ei pitkä, eikä isomunainen. Olen 167cm pitkä, naisten kommenttien perusteella tavallisen näköinen mies, kaluni on n. 13cm.
Olen ollut n. 100 eri naisen kanssa, pitkissä ja lyhyissä suhteissa, nyt olen ollut jo 12 vuotta saman naisen kanssa, olen naimisissa ja 3 lasta. Minulla on ollut ja on kysyntää, olen aika playeri ja naisia tulee ja menee suhteen ulkopuolella kokoajan, se ei ole asian ydin, (tiedän että pettäminen on väärin) vaan se että tavallinen köyhä, amis, naimisissa oleva, lyhyt iskä on ihan kysytty nais markkinoilla. Naisia ei 97% ole kiinnostanut kaluni koko, eikä mun oma pituus, sen sijaan hyvät sosiaaliset taidot ja että pystyy antamaan itsestään sellaisen kuvan että on just se ns. kunnon mies, ovat ne joilla ne naiset lähtevät leikkiin mukaan. Kuitenkin 90% naisista on mua lyhyempiä...
Kommentit (55)
Jos nainen kysyy kalun kokoa ennakolta, 99% tapauksista en mene Nimim Isokulli
Olet siten myös yli sadalle naiselle ollut kelpaamaton.
Olet pelkkä kierrätetty jämä.
Täytyy olla huono itsetunto kun pitää koko ajan testauttaa markkina-arvoaan.
Kaikki 100 olleet 30v+ 80kg+ yh äitejä? Kuka tahansa mies pystyisi tuohon jos ei naisen iällä tai ukonäöllä väliä
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa että kukaan, ei kukaan nainen kysy kalun kokoa, vaikka esim tinder mätsin kanssa ennen niitä pano treffejä juteltais pelkästä seksistä. Eikä koskaan ole ollut niin että ne seuraavat treffit olisivat jääneet pois kalun koon takia. Ap
"että pystyy antamaan itsestään sellaisen kuvan että on just se ns. kunnon mies"
Onneksi itsekin tajuat, ettet ole kunnon mies. Mutta jos tajuat, etkä korjaa käytöstäsi: 👎
Sulla on takuulla miellyttävän näköiset kasvot. Se on ainakin mulle tärkeintä miehen ulkonäössä (heti normaalipainon jälkeen..)
Täällä nyt puututaan epärelevantteihin asioihin. Juu, ap saattaa olla moukka ja monen mielestä toimia epämoraalisesti sivusuhteineen, mutta pointti on validi. Ole hyvä suustasi ja annan hyvä vaikutelma itsestäsi, sekä mahdollisesti valitse kohdeyleisösi niin saat kyllä seuraa.
Hämmentävä aloitus, pitäisikö tämän nyt saada joku positiivinen reaktio aikaan? Varsinainen taivaan lahja naisille, etenkin vaimolle. Hyi.
Julistaudu polygamiksi, kuten Nuorgam. Sitten tuo on oikeutettua toimintaa, koska sä vaan olet tuollainen, eikö sille mitään voi, eikä siitä saa sanoa. Polygami on lisäksi hieno sana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 100 olleet 30v+ 80kg+ yh äitejä? Kuka tahansa mies pystyisi tuohon jos ei naisen iällä tai ukonäöllä väliä
Ei... Kyllä on ollut laidasta laitaan, aika monta sellaista, jonka olis voinut vaikka missikisoihin lähettää, yksikin sellainen totesi mulle että et tule koskaan saamaan paremman näköistä naista kuin hän, on kyllä ollut sen jälkeen vaikka minkä näköistä. Nytkin odottaa jonossa yksi oikein nätti. Toki moni on yh. Koska olen itsekkin jo 36v ja No niitä parikymppisiä opiskelijoita tietysti olisi, mutta useimmiten n. 30v naisella on lapset. Ap
Ap, kuulostaa siltä, että tarvitset apua huonon itsetuntosi kanssa. Tuollainen ei ole ihan tervettä.
Puhut niin kuin sinuna oleminen olisi jotenkin kadehdittavaakin. Sinä olet petturi. Olet alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa että kukaan, ei kukaan nainen kysy kalun kokoa, vaikka esim tinder mätsin kanssa ennen niitä pano treffejä juteltais pelkästä seksistä. Eikä koskaan ole ollut niin että ne seuraavat treffit olisivat jääneet pois kalun koon takia. Ap
On kysytty montakin kertaa, mutta olen samaa mieltä se on hyvin harvinaista Nimim Se sama
Eli ap on kiertopalkinto, kelpaa vain panomatoksi, paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä aloitus, pitäisikö tämän nyt saada joku positiivinen reaktio aikaan? Varsinainen taivaan lahja naisille, etenkin vaimolle. Hyi.
Antaa uskoa niille miehille jotka luulevat että pituus estää naisen saamisen
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt puututaan epärelevantteihin asioihin. Juu, ap saattaa olla moukka ja monen mielestä toimia epämoraalisesti sivusuhteineen, mutta pointti on validi. Ole hyvä suustasi ja annan hyvä vaikutelma itsestäsi, sekä mahdollisesti valitse kohdeyleisösi niin saat kyllä seuraa.
Niinpä. Ei tarvitse olla 190 cm lentäjä-kirurgi-kalsarimalli vaikka täällä niin ülistaan joka päivä.
Vaimo parka.