Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailu tässä kuviossa kun mies ...

Vierailija
26.09.2021 |

Haluaa harrastaa lähinnä vain seksiä mille tapailu pohjautunut (tai täysin)mutta varmistelee etten nää muita pärjäänkö ”ilman ” sen ajan kun ei nähdä. Vinkkejä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys siis mitä tää mies musta haluaa?

Ap

Pelkkää seksiä. Ei muuta.

Mutta jos hän haluaa pelkkää seksiä eikä meillä ole muuta niin miksi en voisi tehdä muiden kanssa jotain myös vaan varmistelee selviänkö näkemisemme välin😂

Hygieniasyistä tietenkin. Ei halua saada pahaa tautia sinulta.

Minä en sitten häneltä?😄 Ei seksikumppania mielestäni voi omia. Jos ei muuta ole niin ei se kyllä hänelle kuulu jos tapailen muita mikäli hän vain seksiä haluaa- hän ei voi vaatia että pidättyisin vain hänelle. Eli hän saa vai tehdä muiden kanssa jotain ja itse joudun häneen mukaan odottamaan häntä?

Ap

No ei tietenkään voi vaatia, ettet tapaile muita, mutta kerron kuitenkin suoraan, jos tapailet. 

Mutta jos mies vain puhtaasti seksikumppani niin mitä se hänelle kuuluu ketä Ap tapailisi jos heidän juttu ei oo tapailuu ?????

Vierailija
22/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit mieheltä.... On kummallista ettei ihmiset uskalla keskustella tai kysyä itseä askarruttavista asioita siltä toiselta puolelta vaan pohtii av palstalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos hän haluaa pelkkää seksiä eikä meillä ole muuta niin miksi en voisi tehdä muiden kanssa jotain myös vaan varmistelee selviänkö näkemisemme välin😂

Se tässä oikeastaan onglema onkin et tottakai kerron jos tapailisin miestä mutta en tiedä mikä tämä juttu oikeen on että onko tämä nyt mitä tämä näkeminen. Olenko puhdas seksikumppani edelleen vai tapailemmeko vaikka emme sen enempää vieläkää tee kuin seksiä😅😀 jos tapailen jotain, tottakai kerron jos tapailen muita myös mutta puhtaalle seksikumpanille en kerro, koska mitä se siinä tilanteessa kuuluu keitä ”muita nään” ja käyn treffeillä jos ei ole välillä mitään sen enempää.

Mietin vain onkohan mies kiinnostunut musta enemmän jollain tasoo vai onko täysi pelimies😃

Ap

Minä en sitten häneltä?😄 Ei seksikumppania mielestäni voi omia. Jos ei muuta ole niin ei se kyllä hänelle kuulu jos tapailen muita mikäli hän vain seksiä haluaa- hän ei voi vaatia että pidättyisin vain hänelle. Eli hän saa vai tehdä muiden kanssa jotain ja itse joudun häneen mukaan odottamaan häntä?

Ap

No ei tietenkään voi vaatia, ettet tapaile muita, mutta kerron kuitenkin suoraan, jos tapailet. 

Vierailija
24/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit mieheltä.... On kummallista ettei ihmiset uskalla keskustella tai kysyä itseä askarruttavista asioita siltä toiselta puolelta vaan pohtii av palstalla!

Jos kysyn mies valehtelee tai vastaa kohteliaasti vain kiertäen

Vierailija
25/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hih hih, ei häntä kiinnosta tartuttaako hän sinuun jonkun taudin.

Vierailija
26/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset miehet tollasia, että omivat pelkässä seksisuhteessakin. Nainen vain esine, minkä omistavat ja käyttävät seksiin. Voivat jopa pelimiehen tavoin leperrellä ja olla ymmärtäväisiä, mutta totuus on toinen. Itse säästävät selän takana kuitenkin muidenkin kanssa.

Vierailija
27/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, ettei halua kuulla kirpaisevaa totuutta tai ”väärää vastausta”.

Vierailija
28/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tapailu.

Vierailija
29/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mulle tulis mieleen kysyä pärjääkö toinen ilman seksiä sen ajan kun ei nähdä sen muutaman viikkoa hygienia syistä ettei toinen käy muiden kanssa sängyssä jos en halua itse sen enempää. Ei toista voi omia seksi kumppanikseen

Vierailija
30/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaiset miehet tollasia, että omivat pelkässä seksisuhteessakin. Nainen vain esine, minkä omistavat ja käyttävät seksiin. Voivat jopa pelimiehen tavoin leperrellä ja olla ymmärtäväisiä, mutta totuus on toinen. Itse säästävät selän takana kuitenkin muidenkin kanssa.

Tätä mietin myös itse

Ap

Vierailija
31/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, pelimies tai kiinnostunut eikä halua teet muiden kanssa mitään jos tullut tunteita...?

Ap

Vierailija
32/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

No sitä tässä myös mietin. Emme tee muuta kuin seksiä kun ehdimme näkemään, seksisuhteesta toki kyllä lähtenytkin tämä juttu. Silti en ymmärrä tätä kuviota. Ja kyllä.. itselleni herännyt tunteita ja jättäisin jutun hänen kanssaa jos hänellä ei ole (En siis tiedä..? Mut tuntuu että voisi olla). Eli pointtina on en myöskään periaatteessa voisi tehdä muiden kanssa mitään - kun tuollaisia kyselee.

Ap

Vierailija
33/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

Jos seksisuhteessa joutuu vähänkin miettimään niitä toisen motiiveja tällainen suhde tosiaan lopetetaan ilman sen suurempia ylianalyyseja. Ellei ap itse toivo että seksistä seuraavan nyt jotain suurempaa?

Vierailija
34/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juurikin noin. Kulutat kallista aikaasi häneen. Mene elämässäsi eteenpäin. Et ole hänelle kuitenkaan koskaan ainut nainen, vaikka kuinka kauniita sinulle puhuu ja lupailee.

Vierailija
35/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selkeästi halua teet muiden kanssa mitään mutta mitä sitten itse haluaa susta?

Vierailija
36/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

Jos seksisuhteessa joutuu vähänkin miettimään niitä toisen motiiveja tällainen suhde tosiaan lopetetaan ilman sen suurempia ylianalyyseja. Ellei ap itse toivo että seksistä seuraavan nyt jotain suurempaa?

Nimenomaan tää on mennyt siihen et toinen alkanut kiinnostamaan ja pidämme yhteyttä välillä viestittäen.. ei kuitenkaan mitään päivän kuulumisia tai sen ihmeellisempiä

Vierailija
37/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on juurikin noin. Kulutat kallista aikaasi häneen. Mene elämässäsi eteenpäin. Et ole hänelle kuitenkaan koskaan ainut nainen, vaikka kuinka kauniita sinulle puhuu ja lupailee.

Ei ole kyllä Puhunut kauniita tai lupaillut mitään 😅😀 mistä tämän keksit?

Ap

Vierailija
38/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

No sitä tässä myös mietin. Emme tee muuta kuin seksiä kun ehdimme näkemään, seksisuhteesta toki kyllä lähtenytkin tämä juttu. Silti en ymmärrä tätä kuviota. Ja kyllä.. itselleni herännyt tunteita ja jättäisin jutun hänen kanssaa jos hänellä ei ole (En siis tiedä..? Mut tuntuu että voisi olla). Eli pointtina on en myöskään periaatteessa voisi tehdä muiden kanssa mitään - kun tuollaisia kyselee.

Ap

Vai seksisuhde johon tullut tunteita sekä kiinnostusta? Ja haluaa vain nähdä sua

Vierailija
39/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

Nimenomaan tää on mennyt siihen et toinen alkanut kiinnostamaan ja pidämme yhteyttä välillä viestittäen.. ei kuitenkaan mitään päivän kuulumisia tai sen ihmeellisempiä

Sano nyt jo pikku hiljaan suoraan se, että olet itse ihastunut ja elättelet toiveita, että toinenkin olisi?

Vierailija
40/52 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu.

Sitten suhde kannatta lopettaa.