Tapailu tässä kuviossa kun mies ...
Haluaa harrastaa lähinnä vain seksiä mille tapailu pohjautunut (tai täysin)mutta varmistelee etten nää muita pärjäänkö ”ilman ” sen ajan kun ei nähdä. Vinkkejä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys siis mitä tää mies musta haluaa?
Ap
Pelkkää seksiä. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
seksiä
Pildee. Jos löydät jonkun toisen ni ei välttis saa enää pildee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta jos hän haluaa pelkkää seksiä eikä meillä ole muuta niin miksi en voisi tehdä muiden kanssa jotain myös vaan varmistelee selviänkö näkemisemme välin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin? Miten mies voi olettaa etten tekisi muiden kanssa mitään ?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta jos hän haluaa pelkkää seksiä eikä meillä ole muuta niin miksi en voisi tehdä muiden kanssa jotain myös vaan varmistelee selviänkö näkemisemme välin😂
En ollut tämä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hygieniasyistä tietenkin. Ei halua saada pahaa tautia sinulta.
Seksisuhde jossa tullut tunteita mukaan kenties. Ehkä siksi selventää pärjäätkö jos ei halua teet muiden kanssa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä on todellinen vaara päätyä kilon paloina jäkiskassiin
Onko sulla tunteita miestä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä en sitten häneltä?😄 Ei seksikumppania mielestäni voi omia. Jos ei muuta ole niin ei se kyllä hänelle kuulu jos tapailen muita mikäli hän vain seksiä haluaa- hän ei voi vaatia että pidättyisin vain hänelle. Eli hän saa vai tehdä muiden kanssa jotain ja itse joudun häneen mukaan odottamaan häntä?
Ap
No yleensä miehet haluaa naisesta lähinnä seksiä. Karu totuus.
Naisten jutut ja seura on aika tyhjänpäiväistä noin muuten. Toki älykkään naisen kanssa voi vähän keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jotain tullut ja luulet et miehelläkin. Suhteemme on lähtenyt siis molemmin puolisesti seksi suhteesta missä hän ei aiemmin valmistellut pärjäänkö välissä ”ilman”. Siksi tämä hämmentää. Mutta ei silti tehdä Itse näkemisessä oikeen muuta edelleen.. vielä😅ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä en sitten häneltä?😄 Ei seksikumppania mielestäni voi omia. Jos ei muuta ole niin ei se kyllä hänelle kuulu jos tapailen muita mikäli hän vain seksiä haluaa- hän ei voi vaatia että pidättyisin vain hänelle. Eli hän saa vai tehdä muiden kanssa jotain ja itse joudun häneen mukaan odottamaan häntä?
Ap
No ei tietenkään voi vaatia, ettet tapaile muita, mutta kerron kuitenkin suoraan, jos tapailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jotain tullut ja luulet et miehelläkin. Suhteemme on lähtenyt siis molemmin puolisesti seksi suhteesta missä hän ei aiemmin valmistellut pärjäänkö välissä ”ilman”. Siksi tämä hämmentää. Mutta ei silti tehdä Itse näkemisessä oikeen muuta edelleen.. vielä😅ainakaan
Ap *
Seksisuhde on ihan paras. Nautitaan yhdessä hyvästä seksistä, mutta pidetään arkiasiat erillään.
Ap