Pelkäättekö puolisonne turvallisuuden puolesta
hänen lähtiessä viihteelle? Mua yleensä aina pelottaa, että jos hän joutuu väkivallan kohteeksi. Ei siis mitään erityistä syytä, mutta eihän hakatuksi tulemiseen taida sitä nykypäivänä edes tarvita :(
Kommentit (16)
Enpä oikeastaan.
Se on niin pahansisuinen ämmä, etten usko kenenkään uskaltavan käydä päälle.
Pelkään. Mies on vielä niin reppana että jos tappeluun joutuu ei osaa puolustautua. :(
En pelkää. Ei ole ikinä ollut tappelussa.
Vaikka ukossani pieniltä määrin virtaakin romanien veri ja äkkipikainen ja piikittelevä on luonteeltaan, niin en pelkää. Ukkelini sen tietää, että jos mulle puhelua tulee sairaalasta tai poliisilta, että ukko sisäs ni tasan meen samantien hiukan jututtaa herraa siin vaihees. Ja se keskustelu on täynnä tiukkoja sanoja ja asian selvittelyä.
En. Tappeluihin on joutunut useastikin, mutta pärjää niissä kyllä. Ja yksin ei ole ikinä liikkeellä, on kaverit myös turvana.
Pelkään. Että kaatuu kiukaan päälle, hukkuu järveen, jää auton alle jne,... kun menee töihin pelkään taas että jää auton alle, ajaa kolarin, tippuu kalliolta jne.
Pelkään paljon kaikkea, olen aina ollut tälläinen.
Aika vähän. Mies ei ole pienikokoinen, mutta ei myöskään sellainen ladonovi, johon riidanhaastajat kiinnittäisivät huomiota. Hän ei liiku koskaan yksin bilettäessään, vaan aina kaveriporukassa ja sit taksilla kotiovelle.
En. Mies on kyllä aika kiltti luonteeltaan enkä ole tämän 14 vuoden yhteiselon jälkeen nähnyt hänen suuttuvan oikein mistään, mutta en tosiaankaan tiedä millainen voisi olla uhattuna tai tämmöisessä tilanteessa että joku käy kimppuun. On kuitenkin yli 190cm pitkä, että en usko että ihan ensimmäinen uhrivalinta on. Koskaan ei ole joutunut tappeluun.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:48"]
Pelkään. Mies on vielä niin reppana että jos tappeluun joutuu ei osaa puolustautua. :(
[/quote]
Melkein kaikki miehet osaa jos tulee tilanne. Osa naisistakin puolustautuu automaattisesti minkä pystyvät!
Eikä tuollaiset yleensä joudu tappeluihin yläasteen jälkeen. Suurin riski on känniääliöillä, jotka mesoavat ja melttoavat.
Kyllä pelottaa ihan yleiselläkin tasolla se, että nykyään kuulostaa tapahtuvan aika paljon ns. satunnaista ja vakavaa väkivaltaa... Tönitään tanssilattialla tai grillijonossa tai hakataan ja potkitaan isommalla porukalla hetken mielijohteesta joku ulkopuolinen uhri. Aivan kamalaa. :(
Puolison puolesta en kamalasti pelkää, ensinnäkin on niin julmetun pituinen ja painoinen kaveri, että ihmettelen suuresti, jos joku huvikseen hänen päälleen käy. Toiseksi puolisoni ei varmasti anna itse aihetta rähinöintiin, on niin hyväluontoinen, sovitteleva ja asiallinen kaveri. Eikä juo koskaan humalaan, että sen takia ajautuisi kahinoihin.
Mutta joskus pelkään, kun mies on töissä, koska hänen työssään voi tulla eteen vaaratilanteita.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:48"]
[/quote]
Melkein kaikki miehet osaa jos tulee tilanne. Osa naisistakin puolustautuu automaattisesti minkä pystyvät!
Eikä tuollaiset yleensä joudu tappeluihin yläasteen jälkeen. Suurin riski on känniääliöillä, jotka mesoavat ja melttoavat.
[/quote]
Sen yhden kerran kun on tappeluun joutunut niin mä jouduin sen pelastamaan. Meni ihan lukkoon ja ei osannu puolustautua. Eikä siis itse aloittanut tai edes vastannut.. kunhan osui väärän tielle. Minulta se riidanhaastaja saikin sitten nekkuunsa :D -4-
No mun mies ei juuri käy viihteellä, mutta jos hän lähtee yksin ajelemaan moottoripyörällä, niin silloin aina pelottaa. Jos me ollaan yhdessä ajelemassa - harvinaista huvia nykyään - niin mystisesti ei pelota. Mieskin usein soittaa perään, jos mä oon ajelemassa.
Kyllä käy mieles jos esim pelireissuilla sattuu kolari tai työtapaturma tehtaalla..pieni tai suuri. Mutta sit muistan etten minä kotisohvalta sille mitään mahda ja murehtia saa sitte jos oikeesti käy jotai. Riskejä on kaikkialla.
Mies on sellainen, että pienessä huppelissa haluaa pelastaa koko maailman ja katsoo asiakseen puuttua jokaiseen tapahtuvaan vääryyteen. Pelkään melko paljonkin, että päättää mennä väliin johonkin tappeluun tai vastaavaan.
no en