Mitä mieltä miehistä, jotka suhtautuvat vaimoonsa alentavasti?
Puhuvat päälle ja määräilevät ja tuittuilevat. Minua aina suututtaa ja tietenkin säälittää se nainen, koska suljettujen ovien takana alentaa varmasti vielä enemmän.
Kommentit (28)
Heikko itsetunto ja narsistisia. Ovat ihmisiä jotka ovat todella pieniä ja siksi vaativat muut ihmiset kutistumaan tasolleen. Eivät kestä ketään joka ei suostu heidän seurassaan kutistamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto ja narsistisia. Ovat ihmisiä jotka ovat todella pieniä ja siksi vaativat muut ihmiset kutistumaan tasolleen. Eivät kestä ketään joka ei suostu heidän seurassaan kutistamaan itseään.
En tajua sitä, että miten mies ei anna edes vaimonsa puhua loppuun, vaan puhuu päälle jostain eri asiasta. Aivan kuin vaimo olisi ilmaa.
Mies on perheen pää!
Naiset yrittävät vängätä vastaan...turhaan.
Maailma on edelleenkin miesten.
Ja se joka tienaa enemmän, määrää.
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää!
Ei mun perheessä ainakaan ole yhtäkään miestä. Niin silloin olen itse se pää!
Ei minua ainakaan suututa tai säälitä naiset jotka vapaaehtoisesti jäävät tuollaiseen suhteeseen. Kai se sitten heille on ihan ok että mies on täysi kpää.
Ensimmäinen ajatus on että miksi ihmeessä tuo nainen on tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua sitä, että miten mies ei anna edes vaimonsa puhua loppuun, vaan puhuu päälle jostain eri asiasta. Aivan kuin vaimo olisi ilmaa.
Se on hänelle ilmaa. Vaimolla tuskin on sanavaltaa edes omaan elämäänsä. Olen elänyt tällaisen miehen kanssa vuosia. Joka kerta kun ulkopuolinen laittoi hänet paikoilleen, niin minä sain lisävoimia siihen että lopulta lähdin. Kun näin millainen idiootti hän oli muiden silmissä, niin tajusin että hän ei olekaan mikään täydellisesti oikeassa oleva kaikkivaltias vaan öykkäri ja luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ajatus on että miksi ihmeessä tuo nainen on tuollaisen miehen kanssa.
Minulle tulee mieleen, että nainen voi olla liian ymmärtäväinen kaikkia kohtaan ja on ollut ja on sitä myös miestään kohtaan - itsensä kustannuksella. Nainen voisi saada myös paljon paremman miehen, mutta on jo sitoutunut. Käy kyllä sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hänelle ilmaa. Vaimolla tuskin on sanavaltaa edes omaan elämäänsä. Olen elänyt tällaisen miehen kanssa vuosia. Joka kerta kun ulkopuolinen laittoi hänet paikoilleen, niin minä sain lisävoimia siihen että lopulta lähdin. Kun näin millainen idiootti hän oli muiden silmissä, niin tajusin että hän ei olekaan mikään täydellisesti oikeassa oleva kaikkivaltias vaan öykkäri ja luuseri.
Hetkinen, siis puuttuivatko muut hänen käytökseensä sinua kohtaan? Sellainen on aika harvinaista. Hyvä, että pääsit eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää!
Minä tienasin enemmän kuin mieheni ja elätin meitä ja silti olin täysin ilman sanavaltaa, joten mitä haluat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, siis puuttuivatko muut hänen käytökseensä sinua kohtaan? Sellainen on aika harvinaista. Hyvä, että pääsit eroon.
Puuttui. Niin tutut kuin tuntemattomatkin. Monesti kysyttiin minultakin miksi olen hänen kanssaan. Moni tuntematonkin tuli julkisella paikalla luokseni sanomaan että lähde. Muistan kaikki nämä ihmiset ja kiitos heille kun välittivät silloin kun edes minä en jaksanut enää välittää itsestäni.
Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan. Ei nuo naiset mitään lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja ole vaan ovat omilla valinnoillaan, arvioilla ja päätöksillään kyseisissä suhteissa. Ja kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava? Jonkun täytyy aina mahdollistaa se huono käytös. Yksin on aika vaikea käyttäytyä huonosti muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset jää lasten takia. Tiedän tapauksen, jossa tällainen on kuspää on sanonut, että akka saa lähteä samalla oven avauksella, kun nuorin lapsi lähtee opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää!
Ja se joka tienaa enemmän, määrää.Minä tienasin enemmän kuin mieheni ja elätin meitä ja silti olin täysin ilman sanavaltaa, joten mitä haluat sanoa?
Älä ala vängätä tuon alemman tason miehen kanssa, se on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset jää lasten takia. Tiedän tapauksen, jossa tällainen on kuspää on sanonut, että akka saa lähteä samalla oven avauksella, kun nuorin lapsi lähtee opiskelemaan.
Lapset on pirun huono tekosyy jäädä huonoon suhteeseen. Tuollaiseen suhteeseen jääminen ei ole yhdenkään lapsen etu. Sitä en ymmärrä ettei naiset edelleenkään kykene turvaamaan sitä omaa selustaansa esim eron varalle vaan riippuvaisia miehestä eli sanoisin, että raha on yleisempi syy kuin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole rahaa lähteä suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää!
Ja silloin sinä olet päätön.
Ettekö kiinnitä huomiota tällaiseen?