Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinun alusvaatteet samaa sarjaa?

Vierailija
26.09.2021 |

Musta se on jotenkin konservatiivinen ja aikansa elänyt ajattelutapa. Itsellä rintsikat on tietty malli Cubukselta, eri värejä hankin aina kun tulee uusia tarjolle mutta tosiaan malli aina sama. Omistan noita ehkä 8 kpl tai sinne päin. Alushousut taas pääosin Tokmannin Polaa tarjouksesta, se puuvillainen hipsteriversio sopii omalle pehvalle kaikkein parhaiten eikä mikään veny tai vonu persvakookaan. Noita tykkään ostaa aina mahdollisimman värikkäitä. Omistan niitä varmaan parikymmentä tällä hetkellä. Voisin helposti saada värit stemmaamaan rintsikoiden kanssa jos yrittäisin mutta useimmiten en halua. Eipä mun alkkareita kukaan ole katsomassakaan toki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät rintsikoita? Riipputissejä aiheuttavat ja ovat erittäin epämukavat päällä.

Vierailija
2/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät rintsikoita? Riipputissejä aiheuttavat ja ovat erittäin epämukavat päällä.

No enpä tunne kuin yhden naisen joka ei käyttäisi rintsikoita. Hänellä sinne kuppiin ei ole mitään laitettavaa. Mutta kyselyn aihe ei ollut tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa sarjaa. En halua tekokuituisia alushousuja ja ne setit menee yleensä niin, että rintsikat ja alkkarit ovat tekokuitua. Ja muutenkin tarvitsisin ne setit niin, että yhdet rintaliivit ja 4 kpl alushousuja yhdessä setissä, eihän ne yhdet riitä mihinkään. Mutta tosiaan, ei käy, koska käytän vain puuvillaisia.

Vierailija
4/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sloggia kaikki.

Vierailija
5/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla settejä mutta pidän niitä miten sattuu, joten harvoin on päällä saman setin rintsikat ja housut.

Vierailija
6/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Rintsikoihin sopivat housut on aina olleet jotakin polyesteriä, enkä halua sellaisia pikkareita.

Vierailija
7/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina samaa sarjaa tai muuten samanväriset ja -tyyliset. Aina siistit ja nätit.

Vierailija
8/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rintsikat on yleensä t-paitaliivejä ja pikkarit puuvillaa.

Vierailija
9/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa sarjaa, ikinä.

Vierailija
10/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin pidän pelkkiä urheilutoppeja tai niitä Tokmannin halpisliivejä, joissa ei ole saumoja. Toppeja nekin.

Pikkarit taas oltava puuvillaa. Ja mukavat päällä. Oisko hipsterssejä. Niitä vaihdan yhdet-kolmet päivässä treenimääristä riippuen. Eli mikään setti ei toimisi.

Keinokuitua en alakertaani laita.

Vierailija
11/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En myöskään tykkää keinokuiduista pikkareissa. Ja tosiaan kun pikkarit menee nopeammin pyykkiin kuin rintsikat, niin eihän niitä saa settinä käytettyä kuin kerran. Eikä mua haittaa jos mulla on eri pari alusvaatteet ainoa joka ne näkee on mun mies ja sitäkään ei kiinnosta.

Vierailija
12/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ja Rintaliivit aina samaa sarjaa. 

Urheiluliiveihin löytyy myös samaa sarjaa olevat alushousut ja niitä voi ostaa kuinka monta haluaa.

Vierailija
13/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään settiä. Alkkareina käytän ainoastaa Sokokselta saatavia bambukuituisia, sellaisia korkeavyötäröisiä.

Vierailija
14/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa settiä? Ai niin, ihmiset käyttää rintaliivejä joka päivä... Ei ole, alushousut ovat nykyään itseompelemiani puuvillaisia, lisäksi on pari Tokmannin sporttitoppia niihin tilanteisiin, että pitää olla rintaliivit päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän