Katsoin hullujen päivien tarjouksia. Kuka maksaa alushousuista 30 euroa? Olevinaan vielä aletuotteita
Kommentit (35)
Kalliissa alushousuissa soisi olevan jo vakiovarusteena aktiiivihiilisuodatin. Sitten niistä voisi maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on hulluista.
Hulluille hullunhintaisia ja -laatuisua tuotteita.
Menkkahuulludesta kärsiville naisille tarkoitettuja, sekä menkkahulluuden miesuhreille. Mies siis maksajana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo Hullut Päivät mitkään alennusmyynnit ole. Oy Stockmann Ab:lla on erikseen rekisteröity tytöryhtiö, Oy Hullut Päivät Galna Dagar Ab, joka tuo maahan varta vasten noita päiviä varten myytävää ja valmistettua tavaraa.
Minulla oli 1990-luvun alussa opiskelujen loppuvaiheessa oleva tyttöystävä jonka lukion kesken jättänyt kaveri oli Stoccalla vaateosaston myyjänä ja pääsi järkkäämään tälle hullujen päivien alla tuntitöitä joita sai tehdä käytännössä niin paljon kuin pystyi.
Näillä oli varastot pullollaan ympäri maailmaa haalittuja parttieriä aivan puhdasta tekstiilijätettä johon nämä kausiapulaiset kiinnittivät yötä myöden "aitoja" Stoccan hintalappuja joissa oli aivan hillittömiä ovh-hintoja jotka yliviivasivat sitten erivärisillä kynillä merkkinä siitä mihin alennusluokkaan tuote kuului.
Siis aivan luokatonta scheissea jota Stocca ei missään oloissa olisi ottanut myyntiin mutta kun nämä kaadettiin alelaariin aikana jolloin metsäläiset vielä kuvittelivat Stoccan olevan hienointa mitä Sovjet Finlandista löytyi, hienostorouvat tappelivat niistä verissäpäin heti ovien auettua. Tuohon aikaan hullut päivät olivat nimenomaan stoccan vakiovalikoimaan kuuluvia tuotteita jotka vain myytiin alennuksella - tai niin suomalaiset ainakin kuvittelivat. Tyttöystävän kaveri oli avoimesti naureskellut tälle jo vähän aiemmin mihin suuntaan Suomen tunnetuin ale oli kulissien takana menossa.
Se olikin sitten kiihtyvää alamäkeä tuosta lähtien.
Maustepurkit 1e kpl ja samat mausteet normaalisti 0,70e kpl :)
Vierailija kirjoitti:
Maustepurkit 1e kpl ja samat mausteet normaalisti 0,70e kpl :)
Maksaako ne oikeasti vain 0,70€ purkin kanssa?
En ole koskaan lähtenyt hulluillepäiville, tai huonekaluliikkeiden maskun, sotkan tms lähes 100 prosentin alennuksille, en oikein tiedä mitä he noilla yrittävät tai kuka niihin edes lähtee. Kohta on taas jonkun suurliikkeen varasto pullollaan ostamatonta vanhaa tavaraa kun sesonkin ja vuodet vaihtuvat
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatekaupassa tuo on vielä edullinen hinta, on myös alushousuja jotka maksaa 80eur.
Ja on myös alushousuja, jotka maksaa reilusti alle kympin. Ja ihan hyviä ovat ja kestäviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo Hullut Päivät mitkään alennusmyynnit ole. Oy Stockmann Ab:lla on erikseen rekisteröity tytöryhtiö, Oy Hullut Päivät Galna Dagar Ab, joka tuo maahan varta vasten noita päiviä varten myytävää ja valmistettua tavaraa.
Minulla oli 1990-luvun alussa opiskelujen loppuvaiheessa oleva tyttöystävä jonka lukion kesken jättänyt kaveri oli Stoccalla vaateosaston myyjänä ja pääsi järkkäämään tälle hullujen päivien alla tuntitöitä joita sai tehdä käytännössä niin paljon kuin pystyi.
Näillä oli varastot pullollaan ympäri maailmaa haalittuja parttieriä aivan puhdasta tekstiilijätettä johon nämä kausiapulaiset kiinnittivät yötä myöden "aitoja" Stoccan hintalappuja joissa oli aivan hillittömiä ovh-hintoja jotka yliviivasivat sitten erivärisillä kynillä merkkinä siitä mihin alennusluokkaan tuote kuului.
Siis aivan luokatonta scheissea jota Stocca ei missään oloissa olisi ottanut myyntiin mutta kun nämä kaadettiin alelaariin aikana jolloin metsäläiset vielä kuvittelivat Stoccan olevan hienointa mitä Sovjet Finlandista löytyi, hienostorouvat tappelivat niistä verissäpäin heti ovien auettua. Tuohon aikaan hullut päivät olivat nimenomaan stoccan vakiovalikoimaan kuuluvia tuotteita jotka vain myytiin alennuksella - tai niin suomalaiset ainakin kuvittelivat. Tyttöystävän kaveri oli avoimesti naureskellut tälle jo vähän aiemmin mihin suuntaan Suomen tunnetuin ale oli kulissien takana menossa.
Se olikin sitten kiihtyvää alamäkeä tuosta lähtien.
Ei pidä paikkaansa. Olen asioinut Stokkalla yli 40 vuotta. Hullujen päivien luonne on jonkin verran muuttunut, mutta Stokka on Stokka. Aina
Kai joku on tarpeeksi hullu maksaakseen 30 euroa alushousuista. Sitähän ne hullut päivät nykyään tarkoittavat, vai mitä?
Näin maalaisena olen kerran elämässäni erehtynyt astumaan Stockmanille sisään juuri hullujen päivien aikaan. Tavalliseen tapaan silmäilin alennustavaroita ja ajattelin ostaa jotain. Kun katsoin kassalla päin ja näin sen kaamean jonon, jätin tavaran siihen ja säntäsin ulos lähimmästä ovesta. En todellakaan tuntenut kuuluvani niiden hullujen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin pieni 80-luvulla, menimme äitini kanssa jonottamaan Stockmannin hulluille päiville vähän ennen kuin ovet aukesivat. Silloin meno oli oikeasti hullua. Ihmiset hamstrasivat aivan hulluina ja säntäilivät ja porukkaa oli kuin pipoa.
Jep. Noihin aikoihin muutenkin Stockalla käytiin usein ja sieltä ostettiin vaatteita ja tavaroita. Eihän sitä paljoa muuta ollutkaan kuin Stocka ja Sokos ja joku Valintatalo.
Olen maksanut pikkuhousuista enemmänkin. Minulle kauniit alusvaatteet ovat arjen luksusta, ostan niitä parista erikoisliikkeestä. Laadukkaat rintaliivit ja niihin kuuluvat saman sarjan pikkupöksyt ovat monelle naiselle ilo ja hyvän pukeutumisen perusta.
Joku käyttää satoja euroja bändien keikkalippuihin, joku rassaa harrikoita, joku tykkää pukeutua kalliisiin alusvaatteisiin. Mitä kolmellakympillä saa rautakaupasta?
Stockan Hullut päivät ei ole sellainen alennusmyynti, jossa edellisen kauden tavaraa myytäisiin alennuksella. Jokainen tietysti valitsee hullareillakin itse mitä ostaa ja minkä hinnan mistäkin tuotteesta maksaa.. Sieltä saa paljon tunnettuja merkkituotteita, designia, klassikkoja ja laatutavaraa, minkä saa ovh:ta huomattavasti edullisemmin. Toki on sitten näitä 7,90 t-paitoja kasapäin eri sävyissä. Kauppaahan hekin tekivät ja tuskin kukaan mitään tappiokseen myy.
Stockalla suurin osa tuotteista on edelleen hyvälaatuista ja sieltä saa sellaisia merkkituotteita, mitä ei muualta yhden katon alta löydy. Vapaasti valittavissa, ostaako sieltä jotain vai ei. Minulle se on edelleen paras tavaratalo Suomessa, hullareillakin käyn ja vertailen kyllä hintoja.
En ostaisi