Seksi oman miehen kanssa vastenmielistä
Eikö miehen päähän saa järkeä taottua millään, onko ero ainoa vaihtoehto? Mies käyttää ihan liikaa alkoholia, päivittäin ja vuosien ajan. Kotona suurin osa töistä lankeaa minulle. Mä kyllä tykkään tehdä, enkä halua olla epäsiistissä kodissa, mutta välillä tuntuu epäreilulta. Mies on muuten minulle hyvä, rakastaa hyvin paljon, ei ole väkivaltaa eikä juokse vieraissa. Ehkä tuo alkoholin käyttö vaikuttaa ja se et olen mahdollistanut tämän kaiken vuosien ajan.
Mä en kärsi haluttomuudesta yleensä, vaan hänen kanssaan. (Ei ole kolmansia osapuolia suhteessa) Hän ei välitä hygieniastaan. Meillä on muutenkin tylsää ja ennalta-arvattavaa seksiä. Olen ehdottanut vaikka mitä, mutta ei.. Tietää, että pidän erityisesti suuseksistä, sitä en ole saanut vuosiin. Hän ei halua, että otan suihin tai runkkaan häntä. Sanomattakin on selvää, että en ole hyväksi päässyt oppimaankaan, vaikka haluaisin.( Mulla ei ole ollut muita ennen häntä). Ensimmäiset 10v oli ihan erilaista. Oli himoa ja siinä ei ehditty paljon asentoja miettiä.. Hän ei tajua, että tarvitsisi vähän nähdä vaivaa asian eteen nyt. Halut vie sekin, että toinen makaa viikonlopun sohvalla kaljaa kitaten ja mä hoidan asioita. Oon sanonut ettei tämä ole mikään hotelli tai täyshoitola. Pakkohan ne on kuitenkin jonkun hoitaa, etten voi vaan antaa olla. Mikä voisi saada hänen silmät aukeemaan ja tajuamaan tilanne myös mun kannalta? Onko kukaan muu ollu tämmösessä tilanteessa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se usein on. Pitkässä parisuhteessa mies unohtaa, että se nainen pitäisi kuitenkin hurmata aina uudelleen ja uudelleen. Siinä vaiheessa kun hygieniasta huolehtiminen jää, jatkuvasti röyhtäillään, piereskellään ja muutenkin lasketaan rima liian alas, ei tarvitse ihmetellä, että seksi ei kiinnosta. Haluton nainen ei yleensä ole haluton, hän ei vaan halua sitä kumppaniaan. Mutta on tosi vaikeaa sanoa ”sinusta on tullut vastenmielinen”.
Olen sitä mieltä, että parisuhteen yksi isompia paradokseja on se, että toisaalta voit nauttia siitä, että voit olla oma itsesi ja päästää suojamuurit alas. Toisaalta sinun pitää kuitenkin koko ajan huolehtia siitä, että näytät ja tuoksut hyvältä ja käyttäydyt kauniisti ja arvostavasti kumppanisi ja perhettäsi kohtaan. Moni valitsee (niin mies kuin nainenkin) vain tuon ensimmäisen ja sitten muutaman vuoden kuluttua ollaan tilanteessa, jossa halu ja arvostus on hukassa.
Niin totta.
-ap
Minä olen miehenä ja kolmen lapsen isänä usein sanonutkin että tie naisen sydämeen käy pyykinpesukoneen ja tiskikoneen kautta. Ei siinä paljon ruusut auta jos asunto on kuin hirmumyrskyn jäljiltä. Siisti koti ja naisen huomioonottaminen on tie onneen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä ja kolmen lapsen isänä usein sanonutkin että tie naisen sydämeen käy pyykinpesukoneen ja tiskikoneen kautta. Ei siinä paljon ruusut auta jos asunto on kuin hirmumyrskyn jäljiltä. Siisti koti ja naisen huomioonottaminen on tie onneen.[/quote
Vaikka soivoisinkin itse, mutta kun ei edes ne miehiset hommat kiinnosta. Ja kaikkeen pitää patistaa. En minäkään voi valita mitä kiinnostaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä ja kolmen lapsen isänä usein sanonutkin että tie naisen sydämeen käy pyykinpesukoneen ja tiskikoneen kautta. Ei siinä paljon ruusut auta jos asunto on kuin hirmumyrskyn jäljiltä. Siisti koti ja naisen huomioonottaminen on tie onneen.[/quote
Vaikka siivoisinkin itse, mutta kun ei edes ne miehiset hommat kiinnosta. Ja kaikkeen pitää patistaa. En minäkään voi valita mitä kiinnostaa tehdä.
Hyi, en muuta sano epäsiististä, laiskasta ja alkoholiongelmaisesta miehestä. Jos mies ei itse halua muuttua, niin eihän tuossa ole vaihtoehtoja mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä ja kolmen lapsen isänä usein sanonutkin että tie naisen sydämeen käy pyykinpesukoneen ja tiskikoneen kautta. Ei siinä paljon ruusut auta jos asunto on kuin hirmumyrskyn jäljiltä. Siisti koti ja naisen huomioonottaminen on tie onneen.
Kumpa naisetkin tajuaisivat tämän. Pieruverkkareissa päivät tietokoneella ja puhelimessa ja sitten valitetaan kun mies ei huomioi. Kotona kaikki hommat tekemättä kun mies tulee töistä, ei jaksa kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, ehkä sydämeen pääsee kotitöitä tekemällä. Mutta pöksyihin ei niillä vielä pääse.
Taitaa vaan olla naisilla yleistä tuo että oma mies ei kiinnosta mutta kaikki muut kiinnostaa.
Ainahan siihen selityksiä löytyy... Hyi naiset.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla naisilla yleistä tuo että oma mies ei kiinnosta mutta kaikki muut kiinnostaa.
Ainahan siihen selityksiä löytyy... Hyi naiset.
Luetunymmärtämisessä olisi petraamisen varaa.. Ap ei ole kiinnostunut muista. Ap sanoi, että haluissa ei ole vikaa. Siispä häntä kyllä panettaa. Mies on omalla saamattomuudellaan ajanut siihen että seksi hänen kanssaan ei kiinnosta. Harrastaisitko sä seksiä laiskan ja itsestään huolehtimattoman ihmisen kanssa? Miks kaikki pitää vääntää muka toisen viaksi? Ootko joku katkera ukko kuka ei saa pillua?
Kotitöitä tekemällä ei saa seksiä. Mutta sohvalla makaamalla ei ole edes toivoa. Miten sitten saa seksiä? Puolison valinta on avainasemassa. Kokemuksesta puhun
M43
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se usein on. Pitkässä parisuhteessa mies unohtaa, että se nainen pitäisi kuitenkin hurmata aina uudelleen ja uudelleen. Siinä vaiheessa kun hygieniasta huolehtiminen jää, jatkuvasti röyhtäillään, piereskellään ja muutenkin lasketaan rima liian alas, ei tarvitse ihmetellä, että seksi ei kiinnosta. Haluton nainen ei yleensä ole haluton, hän ei vaan halua sitä kumppaniaan. Mutta on tosi vaikeaa sanoa ”sinusta on tullut vastenmielinen”.
Olen sitä mieltä, että parisuhteen yksi isompia paradokseja on se, että toisaalta voit nauttia siitä, että voit olla oma itsesi ja päästää suojamuurit alas. Toisaalta sinun pitää kuitenkin koko ajan huolehtia siitä, että näytät ja tuoksut hyvältä ja käyttäydyt kauniisti ja arvostavasti kumppanisi ja perhettäsi kohtaan. Moni valitsee (niin mies kuin nainenkin) vain tuon ensimmäisen ja sitten muutaman vuoden kuluttua ollaan tilanteessa, jossa halu ja arvostus on hukassa.
Kertoo paljon parisuhteen tilasta, jos oma nainen pitäisi aina vaan uudelleen "hurmata". Eiköhän tuollainen olisi sitten molemminpuolista, niin että myös naisen pitäisi oma miehensä yhä uudelleen ja uudelleen hurmata.
Vierailija kirjoitti:
Kotitöitä tekemällä ei saa seksiä. Mutta sohvalla makaamalla ei ole edes toivoa. Miten sitten saa seksiä? Puolison valinta on avainasemassa. Kokemuksesta puhun
M43
Otttaa toisen euokon tai käy huorissa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta toimii myös molempiin suuntiin. Myös naiset tietävät että miehet viehättyvät visuaalisesti, mutta siltikin tosi moni lihoo kun suhde on vakiintunut ja sitten ihmetellään kun miestä ei enää kiinnosta panostaa. Kumpi oli ensin muna vai kana, sillä ei ole merkitystä, toisen olemassaolo saa toisenkin ilmaantumaan. Ei ne naisetkaan mitään puhtaita pulmusia ole, eikä tämä ole sukupuoliasia. Mitä jos naisetkin koittaisivat hurmata sen miehen yhä uudelleen ja uudelleen?
Naiset itse viihtyvät siiderin ja salkkareiden parissa tylsissä vaatteissa ja nalkuttavat. Ei sitä miehet jaksa. Ja tämä on yleistä, vaikka kuinka joku selittäisi että en minä.
Vierailija kirjoitti:
M43
Ai miten saa seksiä?
Tee itsestäsi sellainen, että naista kiinnostaa seksi.
-Hurmaa nainen. Huomioi.
-Siistiydy, vaihda tyyliä. Laihduta, jos on iso vatsa tai huomattavaa ylipainoa.
- Flirttaile. Viettele. Vihjaile. Sytyttele. Lämmittele.
- Hoida oma osasi kotitalouden ja lasten hoidosta niin, että naisella on aikaa palautua.
Siinä varmaan kaikki tarvittava. Toki joillakin naisilla on ihan aitoa ja totaalista haluttomuutta, joka voi olla esimerkiksi hormonaalista, mutta se on paljon harvinaisempaa kuin luullaan. Usein haluttomuus koskee vain kumppania.
Samaa ilmiötä esiintyy miehillä, mutta se on harvinaisempaa, koska naiset useammin panostavat ulkoisesti itseensä, ja miehen halu syttyy muutenkin hiukan helpommin. Toki, jos nainen esimerkiksi nopeasti lihoo paljon tai jättää esimerkiksi henkilökohtaisen hygienian hoitamatta, miestenkin halut useimmiten karisevat.