Olimme syömässä lasten lasteni kanssa pizza buffassa. Minua jäi ihmetyttämään se kermavaahtokone sielä!?
Miksi sieltä saa jälkiruoaksi kylmää kermavaahtoa? Lapset ottivat sitä innoissaan, mutta minä en uskaltanut maistaa sitä, kun näytti niin oudolle.
En kuitenkaan voinut mitään mielenkiinnolleni joten laitoin käteni koneen alle ja otin pienen annoksen sitä kätöseen.
Se tosiaankin oli, kuin kermavaahtoa, mutta kylmää!!?
Hermostuksissani pyyhin kermat käsistäni taskuihin, koska en löytänyt paperia mistään!
Kommentit (23)
Onkos isoäiti juovuksissa siellä näppäimistön ääressä nyt?
Ne on kans ihmeellisiä ne lättänät pyöreät jutut mitä siellä on tarjolla!
Ap on idiооtti!!!!!! Hahahaaaa miten joku voi olla noin urpo hahahahshsahaaa
Vierailija kirjoitti:
Joo, mähän luulin että siell olisi pitsoja mutta olikin jotain lättyjä joitten päällä oli lihaa tms ja jotain joka oli koostumukselta vähän juuston tapaista.
T. Ap
Sitä saa laittaa pizzan päälle. Ota seuraavalla kerralla.
Se oli pehmistä. Ja en itse ole kyllä tutustunut lämpimään kermavaahtoon, aina se hieman viileää on.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas sakeaa trollausta.
Jep, ei ole saanut aiemmilla yrityksillä tarpeeksi huomiota, niin pitää nostaa panoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mähän luulin että siell olisi pitsoja mutta olikin jotain lättyjä joitten päällä oli lihaa tms ja jotain joka oli koostumukselta vähän juuston tapaista.
T. Ap
Älä esitä minua
Pyydä henkilökuntaa mikrottamaan se sinulle lämpimäksi.
Olisit kysynyt henkilökunnalta...
Oletkohan sinä nyt ihan tokuissasi?
Ilta hämärtyy ja isoäidin kierrokset vain kasvaa. Paljonkos on tullut juotua? Mahdatko darrassa päästä viemään ne sämpylät klo 8?
Minä olen kutsunut koko illan, mutta pelkkää vettä. En minä ole kännissä.
54v isoäiti kirjoitti:
Minä olen kutsunut koko illan, mutta pelkkää vettä. En minä ole kännissä.
Litkinyt
No nyt on taas sakeaa trollausta.