Olen laihtunut aika kivasti...
Olen laihtunut 90kg->59kg.
Miltä minusta pitäisi tuntua? En oikein tiedä... Olen hel..tin tyytyväinen, mutta silti pää ei ole pysynyt perässä.
Olen hämmentynyt...
Kommentit (11)
Älä ajattele liikaa vaan nauti onnistumisesta.
Menetin ensin ruokahaluni erinäisten tapahtumien vuoksi ja siitä se lähti. Sitten aloin syödä kellon mukaan vaikka ei ollut nälkä. Vähän katselin kaloreita, että tulee 1200-1600 vuorokaudessa. Aloin kävellä, että jos se auttaisi miettimään asioita vähän selkeämmäksi. Asiat helpottuivat, en laske enää kaloreita, mutta ruokailutavat jätin tavaksi. Herkuttelen satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Menetin ensin ruokahaluni erinäisten tapahtumien vuoksi ja siitä se lähti. Sitten aloin syödä kellon mukaan vaikka ei ollut nälkä. Vähän katselin kaloreita, että tulee 1200-1600 vuorokaudessa. Aloin kävellä, että jos se auttaisi miettimään asioita vähän selkeämmäksi. Asiat helpottuivat, en laske enää kaloreita, mutta ruokailutavat jätin tavaksi. Herkuttelen satunnaisesti.
Noin helpolla?
Ajatukseni on, että olen pudottanut kolmasosan painostani jonnekin. Minne se on mennyt :D
Vaatekoko on todellakin pienentynyt ja ihmiset huomioivat...
En jotenkin osaa suhtautua asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin helpolla?
Kyllä, ja vähän koen huonoa omaa tuntoa tästä, koska tiedän kuinka vaikeaa se toisille on.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni on, että olen pudottanut kolmasosan painostani jonnekin. Minne se on mennyt :D
Vaatekoko on todellakin pienentynyt ja ihmiset huomioivat...
En jotenkin osaa suhtautua asiaan...
No ihan konkreettisesti: viemäristä alas.
Onnea sulle ja nauti uudesta itsestäsi!
Kesäkuun lopulta 6 kiloa paino pudonnut. Ihan vain syömistä reilusti vähentämällä. Tavoite on saada 10 kiloa pois. Tuntuu mukavalta, kun pystyn pitkästä aikaa käyttämään farkkuja. Ei purista vyötäröltä.
Onnistumisista saa aina hyvän mielen.
Onnea ap ja muut laihtuneet! Itsellä nyt -35kg, mutta matkaa on vielä jäljellä normaalipainoon kymmeniä kiloja. Oon kumminkin tyytyväinen itseeni, koska olen ollut tällä uudella elämäntavalla jo puolivuotta, enkä ole "repsahtanut" kertaakaan! Jos on tehnyt herkkuja mieli, oon pitäytynyt terveellisemmissä vaihtoehdoissa. Ihan uskomatonta. Mulla on vääristynyt suhde ruokaan, syön sitä tunteisiini ja olen ollut todella voimakkaassa sokerikoukussa. Mutta toistaiseksi oon selviytynyt! Tää antaa mulle toivoa siitä, että ihan oikeasti musta on tähän. Muistutan itseäni myös (päivittäin) siitä, että tää on nyt mun uusi tapa elää ja syödä, eikä mikään väliaikainen hommeli. Se saa asiat perspektiiviin ja myös pääkopan pidettyä jotenkuten hommassa mukana.
Miten?