Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut toiseen, vaikka avioliitto onnellinen.

Vierailija
25.09.2021 |

En olisi ikinä uskonut, että näin käy minulle. Olen rakastunut toiseen mieheen, vaikka oman miehen kanssa kaikki on todella hyvin. Rakastan häntä, enkä ikinä haluaisi erota. Tämä uusi mies ilmaantui elämääni vuosi sitten ja pikkuhiljaa tunteeni ovat kehittyneet ihastuksen kautta rakkaudeksi. Miten tämä voi olla mahdollista? Miten voi rakastaa kahta miestä samaan aikaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin etäisyyttä toiseen mieheen , sillä asia selviää.

Vierailija
2/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa vaan jotta tunteet viilenee. Mikään tunne ei ruokkimatta kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Ei ole olemassa vain yhtä oikeaa, joten tottakai kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan. Olen itsekin ollut rakastunut toiseen, vaikka elin hyvässä suhteessa. Tosin itsellä oli silloin ikäkriisi menossa, joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. En eronnut, enkä pettänyt.

Vierailija
4/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun ihminen ei ole yksiavioinen. Tulee ihmisille aina niin yllätyksenä, että voi rakastua toiseen. Mistä luulet avioerojen tai uskottomuuden korkean määrän johtuvan? Kyllä vain, eläimiä me olemme, jotka haluavat paritella mahdollisimman monen kanssa. Biologinen tosi.

Vierailija
5/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, tosin olen vasta ihastunut toiseen. Tilanne on erittäin hankala, ja tuntuu että pää alkaa hajoamaan tähän. Tiedän että pitäisi pitää etäisyyttä, mutta en pysty. Tämä toinen mies ilmaantui elämääni hetkellä jolloin minulla ja miehelläni oli suhteessa kaikki hyvin, ja en todellakaan kaivannut mitään tällaista elämääni.

Juttuun liittyy lapsia ja puolisoita, joten tämän pitää loppua.

Vierailija
6/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteitaan pitää hallita. Ihastuksia tulee ja menee. Tai sitten pitää vaihtaa. 

Vierailija
7/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne, tosin olen vasta ihastunut toiseen. Tilanne on erittäin hankala, ja tuntuu että pää alkaa hajoamaan tähän. Tiedän että pitäisi pitää etäisyyttä, mutta en pysty. Tämä toinen mies ilmaantui elämääni hetkellä jolloin minulla ja miehelläni oli suhteessa kaikki hyvin, ja en todellakaan kaivannut mitään tällaista elämääni.

Tämän takia en ymmärrä avioliittoa. Se että joutuu kieltäytymään koko elämänsä ajan uskomattomista nautinnoista sen tähden, että on luvannut olla uskollinen ja vain yhden ihmisen kanssa. Aikamoinen kompromissi.

Vierailija
8/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi monesti liittyy ihastumisen syttymiseen. Ja kyllä, voi tapahtua myös hyvässä suhteessa olevalle. Se on harhaluulo, että aika oltaisiin huonossa suhteessa. Silloin se on helpompi selittää itselle. Huono omatuntohan tuosta seuraa, kun tuntuu että ”pettää” puolisoa, vaikkei oikeasti petä. Mulla auttoi vaan aika.

Vierailija
9/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli täytenä yllätyksenä, että noin voi käydä. Päädyin pettämään, kun tunteet kävivät liian suuriksi. Tavallaan kaduttaa, mutta toisaalta ei. Kun rakastaa kumpaakin…

Vierailija
10/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli täytenä yllätyksenä, että noin voi käydä. Päädyin pettämään, kun tunteet kävivät liian suuriksi. Tavallaan kaduttaa, mutta toisaalta ei. Kun rakastaa kumpaakin…

Juuri näin. Kun tunteita mukana, niin ei kaduta niin paljon se pettäminenkään. Vaikea selittää, mutta tiedän juuri tuon tunteen.

Vierailija
11/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en ymmärrä avioliittoa. Se että joutuu kieltäytymään koko elämänsä ajan uskomattomista nautinnoista sen tähden, että on luvannut olla uskollinen ja vain yhden ihmisen kanssa. Aikamoinen kompromissi.

No mutta eihän naimisiin ole pakko mennä.

Vierailija
12/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo henkistä pettämistä, että ajatukset jatkuvasti toisen luona. Ja jos on flirttiä, koskettelua yms. Väärin se on ja itse luokittelisin pettämiseksi. Ainoa järkevä juttu on ottaa etäisyyttä. Muuten varmasti päätyy pettämään myös fyysisesti jossain vaiheessa.

Vierailija
13/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta moni elää siinä uskossa, että se on ainut oikea tie ja yllättyvät myöhemmin kun ihastuvatkin toisiin ihmisiin.

Vierailija
14/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin suunnilleen puoli vuotta sen jälkeen kun tapasin nykyisen mieheni.

Välimatka auttaa, mutta näemme pakostakin välillä. Ja näin ollen 15v. jälkeen edelleen tunteita toista miestä kohtaan. Olen kuitenkin valintani tehnyt ja oppinut hyväksymään tämän rakkauden toista miestä kohtaan enkä haikaile kuin harvoin hänen peräänsä.

Vierailija
15/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta moni elää siinä uskossa, että se on ainut oikea tie ja yllättyvät myöhemmin kun ihastuvatkin toisiin ihmisiin.

Kuka oikeasti näin ajattelee? Kuulostaa teiniltä. Naimisiin meno ja liitossa pysyminen ovat täysin vapaaehtoisia juttuja. Eron saa milloin tahansa haettua, jos siltä tuntuu.

Vierailija
16/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina liity omaan suhteeseen, voi myös liittyä ikäkriisiin, omaan kasvuun, lasten tilanteeseen ym ym

Oma hyvä ystäväni oli aivan huippumiehen kanssa hyvin toimivassa rakkausavioliitossa kun ihastui toiseen ja ikäkriisissään lähti tuota tunnetta ruokkimaan. Lopulta erosi ja lähti tämän ”täydellisen intohimon ja elämän” matkaan. Kuinka ollakaan ja yllätys yllätys tällaiset elämän janot eivät kestä ja reilussa vuodessa oli paluu realiteetteihin edessä.

Tapauksesta on nyt vajaat 10v aikaa ja katuu edelleen syvän katkerasti että erosi liitostaan. Ihan kivoja miehiä on toki tapaillut tässä matkan varrella mutta se elämänkumppanin menetys kaihertaa edelleen. Ja ajoittain aika kovaa.

Eli älä ole tyhmä vaan keskity omaan elämääsi ja sen rikastuttamiseen, ei vesittämiseen. Ihastuksia tulee ja menee, se kuuluu elämään, niitä ei vain pidä viedä toiminnan tasolle. Ja ne menevät juuri siksi ettei niitä ruoki.

Vierailija
17/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyyttä vaan toiseen mieheen. Tunteet on huono ja epäluotettava veturi, suistavat vielä elämän raiteiltaan.

Vierailija
18/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyin hyväksymään jotenkin sen rakkauden. Olen pitänyt tämän ihmisen lähelläni ystävänä ja toivon, että tunteet laimenevat ajan kanssa. Kummallakin on niin kova moraali, ettei petetä. Liikaa menetettävää. Kumpikin haluaa tarjota lapsilleen ydinperheen, eikä uusperhettä.

Vierailija
19/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti näin ajattelee? Kuulostaa teiniltä. Naimisiin meno ja liitossa pysyminen ovat täysin vapaaehtoisia juttuja. Eron saa milloin tahansa haettua, jos siltä tuntuu.

No ei kyllä tasan tarkkaan lähdetä tuosta noin vain. Siinä saa kyllä miettiä kun on lapset jo hankittu sekä asuntolainat ja kaikki. Ja sukulaisten vihat niskoille vielä kirsikkana kakun päälle.

Vierailija
20/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tasan tarkkaan lähdetä tuosta noin vain. Siinä saa kyllä miettiä kun on lapset jo hankittu sekä asuntolainat ja kaikki. Ja sukulaisten vihat niskoille vielä kirsikkana kakun päälle.

No tämä onkin sitten ihan toinen juttu, mitä kannattaa miettiä ennen kuin lähtee pettämään. Tai menee naimisiin. Mutta väkisin ei ketään siinä kuitenkaan pidetä, ihan turha esittää mitään uhria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi