Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys palkinto

Vierailija
14.11.2014 |

Tietenkin se lapsi ja vielä terveenä olisi paras palkinto mutta oletteko saaneet mieheltänne synnytyksestä palkintoa? Kerro ikäsi ja monesko lapsi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntölahja... Mulle tulee kyllä monta kuukautta aiemmat työnnöt siitä mieleen...

Vierailija
22/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi tuntunut todella typerältä ja oudolta, jos mies olisi synnyttämisestä lahjan antanut. En minäkään häntä palkinnut onnistuneesta hedelmöityksestä. Biologiaahan tämä vain on ja yhdessä se lapsi haluttiin. Hittoako siitä palkitsemaan, sainhan jo sen ihanan ja terveen lapsen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:02"]

Vauvat OVAT kauniita ja elämä ON arvokas. 

Sun kohdallasi alan toki olemaan valmis tekemään tuossa ajatuksessani poikkeuksen.

[/quote]

Vauvojen kauneus on täysin subjektiivista, älähän puhu siitä faktana.

Elämä ja lajin selviytyminen ovat loistavia asioita näin ihmisen kannalta, kunhan lisääntymisen ihme ei pääse leviämään afrikkalaiselle tasolle. Pitäisikö miehellekin teettää pokaali siitä hyvästä, että on ampunut spermansa jonkun pimppaan? Vai eikö tarvitse, kun miestä ei satu? Saako pokaalin sitten, jos kaatuu portaissa ja pipi tulee muuta kautta?

P.S. myös "alan olemaan" on virheellinen muoto.

Vierailija
24/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkintoa mutta lahjan.

Vierailija
25/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:35"]Koiranpennun! <3 olinkin sitä jo kauan ehtinyt toivoa!
[/quote]

Kuka haluaa koiranpennun samaanaikaan vastasyntyneen kanssa? Mitä jos vauva nukkuu vaikka tunnin pätkissä 24/7 , niin siihen toinen vauva lisää?

Vierailija
26/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:02"]

Sun kohdallasi alan toki olemaan valmis tekemään tuossa ajatuksessani poikkeuksen.

[/quote]

Elämä ja lajin selviytyminen ovat loistavia asioita näin ihmisen kannalta, kunhan lisääntymisen ihme ei pääse leviämään afrikkalaiselle tasolle. Pitäisikö miehellekin teettää pokaali siitä hyvästä, että on ampunut spermansa jonkun pimppaan? Vai eikö tarvitse, kun miestä ei satu? Saako pokaalin sitten, jos kaatuu portaissa ja pipi tulee muuta kautta?

[/quote]
"Alan olemaan" on nykyään hyväksytty muoto! Etkö seuraa uutisia??

Vierailija
27/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen tai maho lehmä.

Vierailija
28/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tullut mieleenkään saada mitään palkintoa/lahjaa mieheltä synnytyksistä. Outoa.

Olen 42v ja odotan kaksosia ja synnytyksiä takana kahdeksan.

Vierailija
29/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:36"]

Noh, sain tokan lapsen syntymän jälkeen ruusukimpun, suklaata ja shampanjapullon. Se oli ihana lahja, mies ei käyttänyt sanaa palkinto vaan kiitos kahdesta lapsesta ja "minusta"

[/quote]

Me saatiin kuoharia, suklaata, leivos sekä leipää ja ruusu synnärin henkilökunnalta. 

[/quote]
oho, aikamoista. Tyksissä sao valita haluaako teetä, kahvia tai kaakaota, ja toivat sitten tarjottimen missä oli toivottu lämmin juoma +appelsiinimehua skumppalasissa, sämpylä ja jugurtti. Vain synnyttäjälle, tai ehkä sitä mehua oli miehellekin, en muista.... 
Tarttis varmaan vaihtaa synnäriä ens kerralla =D
[/quote]

Ohi menee aiheesta, mutta tällä viikolla Kättärillä "sain" ihan itse hakea suoraan synnytyksen jälkeen jääkaapista mehukeittoa ja leivän että jaksan odottaa aamupalaa, joka tietenkin sekin haetaan itse, juustoleipää ja mehukeittoa. Lisäksi sain mahdollisimman vähän palvelua.

Vierailija
30/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:12"]

"Alan olemaan" on nykyään hyväksytty muoto! Etkö seuraa uutisia??

[/quote]

Oho, niinpäs onkin. Kyllä se silti antaa vähän yksinkertaisen kuvan, vähän samalla tavalla kuin sekin, että ollaan metsän haltioita ja haltijoita samaan aikaan.

Vierailija
31/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

Tjaah, sä oot sellainen vähän katkera keski-ikäinen nainen?  Ja jatkokysymyksiisi: Vaikka. Mikä ketään estää teettämästä pokaaleita pilvin pimein, ei ne niin paljon maksa etteikö sitä voisi tehdä. Googlaa vaikka, ne on aika edullisia.

Maailmassa on ihan liian vähän positiivista hyvää ja vähän veikkaan että huomaat sen kyllä kun vilkaiset peiliin. Mitä sinä olet tehnyt tänään itse että sinulla ja (mahdollisilla) läheisilläsi olisi hyvä olla?  

Niinpä. Niinpä niin.

Vierailija
32/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:15"]

No ei ole tullut mieleenkään saada mitään palkintoa/lahjaa mieheltä synnytyksistä. Outoa.

Olen 42v ja odotan kaksosia ja synnytyksiä takana kahdeksan.

[/quote]

Eipä teillä varmaan ole varaakaan mihinkään ylimääräisiin. Osa menee ruokaan ja loput lahkolle.

Vierailija
33/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain mieheltä korun, mutta siitä ei sen enempää. Olin synnytyksen jälkeen aivan törkeän nälkäinen, mutta minut kärrättiin heti leikkaussaliin tikattavaksi. Kun pääsin sieltä vihdoin heräämön kautta perhehuoneeseen, MIES OLI SYÖNYT MUN RUOAT eikä lisää saanut! Jogurttipurkin sain. Kello oli 23, aamupalalla sain vasta ruokaa. Voin sanoa, että silloin kyllä vitutti ja lujaa.

Vierailija
34/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viskiä kätilöltä, että maito lähtee tulemaan nopeammin. Mies toi Mäkistä aterian ja Coca-Colaa. <3

Vierailija
36/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua. Miksi luin tämän ketjun. Synnytysosastossa eikä sen jakeen ei tullut edes mieleen
En saanut mitään ei edes kukkia.
Ai niin, hän pyysi minut kuskkiksi seuraavana päivänä kun pääsin sairaalasta kotiin.

Vierailija
37/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:36"] Noh, sain tokan lapsen syntymän jälkeen ruusukimpun, suklaata ja shampanjapullon. Se oli ihana lahja, mies ei käyttänyt sanaa palkinto vaan kiitos kahdesta lapsesta ja "minusta" [/quote] Me saatiin kuoharia, suklaata, leivos sekä leipää ja ruusu synnärin henkilökunnalta.  [/quote]
oho, aikamoista. Tyksissä sao valita haluaako teetä, kahvia tai kaakaota, ja toivat sitten tarjottimen missä oli toivottu lämmin juoma +appelsiinimehua skumppalasissa, sämpylä ja jugurtti. Vain synnyttäjälle, tai ehkä sitä mehua oli miehellekin, en muista.... 
Tarttis varmaan vaihtaa synnäriä ens kerralla =D [/quote] Ohi menee aiheesta, mutta tällä viikolla Kättärillä "sain" ihan itse hakea suoraan synnytyksen jälkeen jääkaapista mehukeittoa ja leivän että jaksan odottaa aamupalaa, joka tietenkin sekin haetaan itse, juustoleipää ja mehukeittoa. Lisäksi sain mahdollisimman vähän palvelua.

[/quote]

ei ollut yksityiskokkia ja prinsessasviittiä palvelijoineen? ihan itse olet itsekkäästi raskautunut, pitäisikö yhteiskunnan varoilla maksaa sinulle hoviväki? (synnytyksestä maksat jo muutoinkin häviävän pienen osan kuluistasi. Eikä ole sanottua että persehedelmäsi tulee koskaan maksamaan veroja, verovaroja se kyllä syö, kiitos itsekkyytesi)

Vierailija
38/49 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/49 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain limupullon jossa luki "äiti" :) ihan mieletön, olin niin onnellinen noin pienestä jutusta <3

Vierailija
40/49 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsivesi meni, soitin miehelle, ja sanoin ettei vielä tunteihin tarvitse sairaalaan lähteä, ei ollut vielä supistuksiakaan. Mies paineli ostamaan minulle ihanan kortin ja uuden puhelimen, ja tuli kotiin. Lasketaanko tuo? Eka lapsi, olemme alle 3-kymppinen pariskunta, ja olisin harmistunut kalliimmasta lahjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi