Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää aina tehä aloite?

Vierailija
14.11.2014 |

Miksi miehen pitää aina tehä aloite seksiin? Jos et tee nii seksiä ei oo juuri olenkaan. Miksi nainen ei myös vois tehä alotetta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa on myös vikaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nainen tekee aloitteen, ja miestä ei huvitakkaan, seksi ei onnistu. Jos mies tekee aloitteen, onnistuu varmasti (koska naisen voi aina saada märäksi suht nopeasti, mutta miestä ei kovaksi, jos ei yksinkertaisesti ole lainkaan seksin harrastamisen tuulella esim surullisuuden tai stressaantuneisuuden takia).

Että mitä!? Kuule jos eteen tuodaan joku Sanna Marin alasti niin kyllä kuule kovenee aina vaikka olisi kuinka surullinen ja lauennut vasta tunti sitten

Se jos tuotaisiin eteeni, ei toivoakaan kovettumisesta.. onkohan meillä hieman eri naismaku?

Vierailija
22/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nainen tekee aloitteen, ja miestä ei huvitakkaan, seksi ei onnistu. Jos mies tekee aloitteen, onnistuu varmasti (koska naisen voi aina saada märäksi suht nopeasti, mutta miestä ei kovaksi, jos ei yksinkertaisesti ole lainkaan seksin harrastamisen tuulella esim surullisuuden tai stressaantuneisuuden takia).

Ei onnistu saada naista märäksi suht nopeasti, jos naisella ei huvita seksi. Kuiva korppu on pillu silloin, teit mitä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain äsken miehen ihan kovaksi, kun halusin. Ja jäätävän ihanan wappupanon sain sitten, tosin mies laukesi ehkä minuutin ennen minua, mutta jatkoi ihanasti heti perään sormella, joten sain jättiorgasmin!

Meillävonkaan useasti, tai no, molemmat haluaa niin samapa tuo!

Vierailija
24/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen tekee useimmiten aloitteen. Jos taas itseä tekee mieli niin sitten itse tekee aloitteen, mutta yleensä naisen tahti on ihan hyvä.

Vierailija
25/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu saada naista märäksi suht nopeasti, jos naisella ei huvita seksi. Kuiva korppu on pillu silloin, teit mitä hyvänsä.

No onhan liukkarit. Kyllä siitä sitten innostuua, mutta kuivalla ei kyllä innostuta uhtikäs! karmeeta. Ei se sipaisu liukkaria tee pahaa kaluunkaan, mieluusti mieskin haluaa sitä, niin tekee hyvää.

Vierailija
26/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla ei ole spontaania halua ollenkaan, mutta innostuvat kyllä, kun hommiin ryhdytään. Eivät tee sitten aloitteitakaan.

Vierailija
27/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska muuten seksiä ei ole ollenkaan jos odotan vaimon aloitetta.

Vierailija
28/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan liukkarit. Kyllä siitä sitten innostuua, mutta kuivalla ei kyllä innostuta uhtikäs! karmeeta. Ei se sipaisu liukkaria tee pahaa kaluunkaan, mieluusti mieskin haluaa sitä, niin tekee hyvää.

Meillä kun vaimo on aiemmin ollut mallia: hetivalmis, niin nyt kun kostumiseen meneekin vähän aikaa, niin hän on alkanut käyttämään väillä liukkaria. Tosin onhan klitoriksen alueen hyväily paremman tuntuista muutenkin jos lisänä on liukkaria.

Vierailija
29/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kun vaimo on aiemmin ollut mallia: hetivalmis, niin nyt kun kostumiseen meneekin vähän aikaa, niin hän on alkanut käyttämään väillä liukkaria. Tosin onhan klitoriksen alueen hyväily paremman tuntuista muutenkin jos lisänä on liukkaria.

No ilmanmuuta!

Vierailija
30/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteiden epätasainen jakautuminen varmaan kertoo siitä, että kummalle osapuolelle seksi on niin tärkeää että sitä haluaa ehdottaa. 

Vierailija
31/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteiden epätasainen jakautuminen varmaan kertoo siitä, että kummalle osapuolelle seksi on niin tärkeää että sitä haluaa ehdottaa. 

Mutta, joillakin naisilla VOI olla takan se ikiaikainen häpeä; että nainen ei saa olla halukas ja ehdotella. Siitähn yhäkin sa "helon" tai sen toisen maineen. Tälläkin palstalla, ikävä kyllä.

Täälläähän oli sekin ketju, montako seksipartenria on ollut, niin hetihän siellä naisia leimattiin. Yhä vielä katsovat jotkut miehet (ja naisetkin) ettei ole sopivaa naiselle että ollut monta kumppania.  huoh.

Vierailija
32/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska runkkaa vähän väliä, niin ei siitä ole seksiin. Tekee alotteen kun tietää kykenevänsä, voin kertoa että ei paljon iske tommonen pokerunkkari

Vierailija
33/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus, että mies haluaa aina - vastaan naisen "helppo" maine. Siinä se.

Vierailija
34/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuoden aikana 100% alotteista tehnyt minä

T: Mies 35v

30 vuoden aikana vaimo tehnyt aloitteen ehkä kymmenen kertaa.

M51

Vierailija
35/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisissa on myös vikaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä!? Kuule jos eteen tuodaan joku Sanna Marin alasti niin kyllä kuule kovenee aina vaikka olisi kuinka surullinen ja lauennut vasta tunti sitten

Se jos tuotaisiin eteeni, ei toivoakaan kovettumisesta.. onkohan meillä hieman eri naismaku?

Älä sekoita politiikkaa haluun. Kyllä Sanna on seksikäs ilmestys.

Vierailija
36/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies halusi vain kerran viikossa kympin uutisten jälkeen, aika äkkiä oppi ettei aloitetta kannata muulloin tehdä. Ihan turhaa. Syystäkin on ex. Erään toisenkin miehen toimesta kokenut sen, että naisena ei kannata aloitetta tehdä. Miesparalle tulee paineita. Nykyään helpompi kun on vaan vakipano, tietää että toinen tulee tänne vain kun haluaa seksiä.

Vierailija
37/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen aina minä ehdotan miehelle. onneksi suostuu, ja tekee työnsä hyvin.

Vierailija
38/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää.

Edellisessä suhteessani minä yritin tehdä aloitteita mutta se ei johtanut mihinkään. Seksiä max 5krt vuodessa. Nykyisessä suhteessani molemmat teemme aloitteita aika tasaiseen tahtiin. Minä ehkä hitusen enempi.

N39

Vierailija
39/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on halut vähentyneet ja en tahdo painostaa. Kysymys kuuluu, onko minun suostuttava miehen mieltymysten mukaan eli kun häntä sattuu haluttamaan.

No mikäli mielit seksiä joskus saada, niin pitäähän sitä silloin tarttua toimeen kun toista kerrankin haluttaa. Itse tosin pistin tuollaisen jutun heti poikki, kun havaitsin että seksihalut ei aivan kohdanneet ja toinen alkoi kantamaan siitä kaunaa taustalla jatkuvasti.

Vierailija
40/49 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin täällä myös asiaa toisinpäin: miksei mies voisi joskus tehdä aloitetta? Aina minä. Olen monta kertaa asiasta keskustellutkin ja sanonut, että haluaisin tuntea itseni halutuksi. Mies ei vaan uskalla tehdä aloitteita (en tiedä miksi, aina lähden mukaan). Miehen ratkaisu oli että saan edelleen tehdä kaikki aloitteet, niin on hänelle helpompi :) en muuten tee, tässä ollaan oltu kohta 3 viikkoa ilman sitten. Suuseksiäkään mies ei suostu antamaan ilman että ruinaan sitä, koska "en voi tietää milloin haluat" vaikka monta kertaa olen sanonut seksin ulkopuolella että AINA. Ei ole kauhean seksuaalinen minun ukkoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi