Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kovasti pitää kutsuja joihin laitan tarjottavaa mutta kaikki kaverini ja sukulaiseni asuvat todella kaukana ja asuntoni on mitättömän pieni yksiö...

Vierailija
25.09.2021 |

Olen innokas ruuanlaiton harrastaja mutta yksin itselleni en välitä isoa määrää herkkuja laittaa... mitä tässä voisi tehdä? Ihan omaksi ilokseni sellaista haluaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seisova pöytä seisomapaikkoja vieraille niin hyvin mahtuu pieneenkin asuntoon.

Vierailija
2/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit perustaa kotikokki yrityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit perustaa kotikokki yrityksen.

Minulla on päivätyö ja ystäviltäni kuullut sen verran että kammoksun ravitsemusalaa.

Vierailija
4/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit löytää minut miesystävä käsi. Arvostaisin harrastustaan ja olisin kiitollinen kestityskohde. Hyvän aterian jälkeen kuuntelisin tarkkaan miten itse haluaisit tulla hemmotelluksi muuten kuin suurilla sukulaisjoukkioilla (Joita toki arvostan!)

Vierailija
5/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit löytää minut miesystävä käsi. Arvostaisin harrastustaan ja olisin kiitollinen kestityskohde. Hyvän aterian jälkeen kuuntelisin tarkkaan miten itse haluaisit tulla hemmotelluksi muuten kuin suurilla sukulaisjoukkioilla (Joita toki arvostan!)

En ole kohdeyhmää miehille.

Vierailija
6/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie työpaikalle herkkuja, sieltä löytyy arvostusta hyvälle kestitykselle.

Vierailija
7/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan leipoja, pääruuat ja alkupalat ovat eniten alaani ja olisi outoa tuoda tuollaisia kun useimmat syövät ravintolassa.

Vierailija
8/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie naapurille tai kutsu naapuri syömään.

Vierailija
9/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan leipoja, pääruuat ja alkupalat ovat eniten alaani ja olisi outoa tuoda tuollaisia kun useimmat syövät ravintolassa.

En ole tuon kirjoittaja mutta mielestäni hyvä idea eli tehdä esim nimipäiville tai synttäreille finger foodia

Vierailija
10/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on hankittava kaksio, ratkaisu. Ja muutettava joko lähemmäs tai sitten he menevät hotelliin sekä turistiksi. Uusia tuttujakin voi olla, mutta niitä ei kannata ottaa samantien kotiinsa, pitää tuntea paremmin.

Vierailija
11/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paljon muunneltavia huonekaluja, ja pidä yksiötä niin väljästi sisustettuna, että tilan muuntelu onnistuu helposti. Esim klaffipöydät: Idanäs https://www.ikea.com/fi/fi/p/idanaes-klaffipoeytae-valkoinen-00487652/

tai Norden https://www.ikea.com/fi/fi/p/norden-taittopoeytae-valkoinen-10423886/

Toinen on kapea työpöytä ja toinen pieni sivupöytä, joista kuitenkin saa ruokapöydän vähintään neljälle. Kokoontaitettavia tuoleja voi käyttää varalla, tai pinottavia jakkaroita. Sohvan eteenkin voi nostaa ruokapöydän jos sohva ei ole tosi pehmeä, sellainen johon uppoaa. Itse olen kantanut kulmasohvan eteen ruokapöydän kun tuoleja ei ollut tarpeeksi, sohva toimi ”loosina”. Myös säilytyspenkit tms ovat hyviä, olleessaan sopivan korkeita ne toimivat sekä penkkeinä, että sivu- tai apupöytinä. Pienessä tilassa monikäyttöisyys ja muunneltavuus ovat kaiken a ja o!

- aina ahtaasti asunut kutsujen järjestäjä

Vierailija
12/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla jotain kokkailukerhojen tapaisia joissa jokainen vuorollaan kutsuu toisia kotiinsa illanviettoon. Ap:n ongelma ei ole pelkästään pieni asunto vaan nyös myös puute ihmisistä joita voi kutsua kotiinsa.

Vierailija
13/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla jotain kokkailukerhojen tapaisia joissa jokainen vuorollaan kutsuu toisia kotiinsa illanviettoon. Ap:n ongelma ei ole pelkästään pieni asunto vaan nyös myös puute ihmisistä joita voi kutsua kotiinsa.

Niin todella pitäisi. Ottaisikohan joku kansalaisopisto tai muu taho tästä idean? Ruuanlaittokursseja ja päivällisiä vuorotellen osallistujille?