Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en häpeä heterouttani

Vierailija
14.11.2014 |

pitäiskö? välillä tuntuu, että pitäis hävetä myös sitä, että on useampi lapsi saman miehen kanssa ja sitä että olen ollut naimisissa vain yhden miehen kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:06"]

En kyllä huomannut mitään omahyväisyyttä tai omana ansiona pitämistä ap:n aloituksessa. Onko se omahyväisyyttä ettei häpeä?

[/quote]

Luettelee yleisesti ihannoituja asioita tyyliin "olen kaikkea tätä ja tuntuu että mun pitäis hävetä". Kyllä siitä omahyväsyyttä voi aistia jos haluaa.

[/quote]

Ironia. Googleta.

Vierailija
2/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että sitä pitäisi hävetä? Pitääkö omasta mielestäsi itsestäsi poikkeavaa seksuaalista suuntautumista ja erilaisia elämänvalintoja hävetä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin huomannut pikkuisen samaa. Ihan kuin pitäisi jotenkin pyydellä anteeksi, että edustaa noita kaikkia.

Vierailija
4/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pitäisikö hävetä ihonväriä, uskontoa, sukupuolta, kansalaisuutta, ammattia, lempiväriä, lempiruokaa, harrastuksia, lapsia, vanhempia, sukulaisia, ystäviä... kaikkeahan sitä voi hävetä jos niin haluaa.

Vierailija
5/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omahyväistä paskaa.

Vierailija
6/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan viittasi ironisesti siihen että välillä tuntuu että on epänormaalia tai vanhanaikaista olla kuten hän?

Kun vähemmistöjen oikeudet (mikä on toki hyvä asia) ovat niin paljon esillä ja yksi sun toinen tulee kaapista ja kenties jättää miehensä jaa lapsensa löydettyään itsensä ja elämänsä naisen..

Vierailija
7/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sattunut elämä menemään noin. Se olis voinut mennä toisinkin. Ei välttämättä ole omaa ansiotasi vaan ihan sattuman kauppaa. Olisit voinut esim mennä naimisiin paskan miehen kanssa, olisit voinut jäädä lapsettomaksi ja olisit voinut syntyä homoseksuaaliksi.

Vierailija
8/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä homot nyt tapetilla. Minä tykkään siitä että homojen etuja ajetaan, vaikka se voi tuntua että heterous on out tai jotain.. Oma veljeni teki homouden takia itsemurhan. Nykyaikana voisi jo elää ihan normaalisti, ei tarvis vetää itseä hirteen kun pelkää yhteiskunnan tuomitsemista.

Vierailija
9/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään :)

Vierailija
10/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole huomannut että noita asioita pitäisi hävetä. Ylpeänä kannattaa vain olla mitä on.

Vierailija
11/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomannut mitään omahyväisyyttä tai omana ansiona pitämistä ap:n aloituksessa. Onko se omahyväisyyttä ettei häpeä?

Vierailija
12/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:06"]

[/quote]

Luettelee yleisesti ihannoituja asioita tyyliin "olen kaikkea tätä ja tuntuu että mun pitäis hävetä". Kyllä siitä omahyväsyyttä voi aistia jos haluaa.

Vierailija
13/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:37"]

pitäiskö? välillä tuntuu, että pitäis hävetä myös sitä, että on useampi lapsi saman miehen kanssa ja sitä että olen ollut naimisissa vain yhden miehen kanssa.

[/quote]

Samat on systeemit itsellänikin, vaan ei kyllä ole sekunnin sadasosankaan vertaa tuntunut siltä, että pitäisi hävetä heterouttani, tai lapsia ja sitä yhtä ja ainoaa vaimoa. 

Meidät taitaa erottaa se, että sinä pidät homoutta kummallisena, jopa tuomittavana asiana, kun taas minä en näe homoudessa mitään kummallista saatika tuomittavaa. Kun yhteiskunnassa on yhä vähemmän kaltaisiasi tuomitisijoita, koet tilanteen epänormaalina, koska sinun mielestäsi normaalitila on se, että erilaiset tuomitaan. Eli heteroudessasi ei ole mitään hävettävää, suvaitsemattomuudessasi kylläkin.

t: monilapsisen heteroperheen homoliittoihin myönteisesti suhtautuva isä.

Vierailija
14/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:37"]

[/quote]

Samat on systeemit itsellänikin, vaan ei kyllä ole sekunnin sadasosankaan vertaa tuntunut siltä, että pitäisi hävetä heterouttani, tai lapsia ja sitä yhtä ja ainoaa vaimoa. 

Meidät taitaa erottaa se, että sinä pidät homoutta kummallisena, jopa tuomittavana asiana, kun taas minä en näe homoudessa mitään kummallista saatika tuomittavaa. Kun yhteiskunnassa on yhä vähemmän kaltaisiasi tuomitisijoita, koet tilanteen epänormaalina, koska sinun mielestäsi normaalitila on se, että erilaiset tuomitaan. Eli heteroudessasi ei ole mitään hävettävää, suvaitsemattomuudessasi kylläkin.

t: monilapsisen heteroperheen homoliittoihin myönteisesti suhtautuva isä.
[/quote]
Komppaan :)

Vierailija
15/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olipa typerä aloitus.

Tätäkö hait: Joo, sä olet tosi onnistunut ja hyvä ja hieno ja on upeaa että sulla on kaikki asiat ihan mielettömän hyvin.

Vierailija
16/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä meillä heteroilla on niin rankkaa ja seksuaalivähemmistöillä niin helppoa. Olisit ap sopinut sinne surullisen kuuluisaan heteroprideen :D

Vierailija
17/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos että kerroit, kuinka kunnianarvoisa nainen olet! Lohduksi voin kertoa, että kyllä meitä yksinhuoltajia katsotaan alta kulmain paljon enemmän kuin avioliitossa ihan opposen oikean miehen kanssa olevia, joten ei sinulla ainakaan neuvolan, koulun jne. edessä ole syytä hävetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme