Masennuslääkemääräys EDULLISESTI Helsingissä? Edullinen psykiatri, tai joku muu joka voi kirjoittaa reseptin?
Olen ollut pitkään lievästi tai keskivaiheasti masentunut, teen töitä jne mutta haluaisin taas aloittaa tuon erään masennuslääkkeen käytön, jota käytin vuosia sitten, joka sopi hyvin, auttoi kovasti ja saatoin sitten luopuakin siitä.
Olen Maisan kautta jättänyt pyynnön saada ajan omalta tk-lääkäriltä, pyysin kiireetöntä ja lyhyttä aikaa, mutta en ole saanut edes vastausta.
Talous on tiukoilla, siksi kysynkin kohtuuhintaista lääkkeen määräävää lääkäri, ehkä yleislääkäri käy?
Olen muuten terve, hoidan itseäni ja kaikki muut tekijät on tiedossa ja hallinnassa, mutta nyt haluaisin sen lääkkeen taas käyttöön joksikin aikaa.
Minne mennä Hesassa?
Kommentit (9)
Mä olen yksityisellä käyttänyt mehiläistä, soita sinne ja sano että joku edullinen psykiatri. Tai sit mene suoraan vain terv. keskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mene klinik.fi ja reseptin uusiminen.
Edellinen resepti on vanhentunut. Käytin lääkettä vuosia sitten.
Maisan kautta katsoin, niin ei ollut voimassa.
Sen reseptin saa ihan terveyskeskuslääkäriltä.
Erikoislääkäri palkkiot ovat tosi korkeita. Maksaa jotain 100 euroa ja toimistokulut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yksityisellä käyttänyt mehiläistä, soita sinne ja sano että joku edullinen psykiatri. Tai sit mene suoraan vain terv. keskukseen.
Kiitos vinkistä. Jos vaan menen terveysasemalle aamulla. Ainakaan minä en vie aikaa, koska vaan haluaisin sen reseptin.
(tiedän etteivät lääkket yksin riitä, vaan täytyy päästä niiden syiden äärelle, ja kyllä teen sitä myöskin)
Työterveyslääkärin vastaanotolle, ei tarvi olla mikään psykiatri vaan yleislääkäri riittää. Sullahan on jo ollut kyseinen lääkitys niin eiköhän se ole yhdellä käynnillä selvä
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa ettei mitään edullista psykoatria ole yksityisillä lääkäriasemilla.
Eivät ne mitään hyväntekeväisyttään pidä vastaanottoa, vaan se on heille työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa ettei mitään edullista psykoatria ole yksityisillä lääkäriasemilla.
Eivät ne mitään hyväntekeväisyttään pidä vastaanottoa, vaan se on heille työtä.
Joo, samaa mieltä, ei ole hyväntekeväisyyttä, eikä sitä odotetakaan, mutta itsensä työllistävillä on erilaisia toimintamalleja, asiakaskohderyhmiä jne joiden perusteella joku laskuttaa vähemmän, joku enemmän kuten pitääkin.
ap
Terveyskeskukseen vaan. Soita ja ne soittavat takaisin. Selitä asia kaunistelematta niin saat sen.
Mene klinik.fi ja reseptin uusiminen.