Parhaat joulusuklaat/makeiset?
Kommentit (39)
Lindtin suklaapallot pussissa. Älyttömän hyviä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:45"]
Wiener Nougat, luumu-madeira-marsipaanisuklaa, kirsikkakonvehdit,...
[/quote]
Oletteko muuten huomanneet, että wiener nougat on nykyään pilattu myös.
Siinä oli vielä vähän aikaa sitten kaakaovoita rasvana, se tekee sen ihanan pehmeän maun, se on nyt vaihdettu sheavoiksi ja palmurasvaksi.
En ymmärrä mitä ne touhuaa fazerilla, itse vain jätän sitten ostamatta nuo pilatut suklaat.
[/quote]
Kiitos tiedosta! Mä jo ehdin epäillä mun makuaistia syypääksi tuohon muuttuneeseen makuun, mutta taitaakin nuo raaka-ainemuutokset olla syynä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Siinä oli vielä vähän aikaa sitten kaakaovoita rasvana, se tekee sen ihanan pehmeän maun, se on nyt vaihdettu sheavoiksi ja palmurasvaksi.
En ymmärrä mitä ne touhuaa fazerilla, itse vain jätän sitten ostamatta nuo pilatut suklaat.
[/quote]
Kiitos tiedosta! Mä jo ehdin epäillä mun makuaistia syypääksi tuohon muuttuneeseen makuun, mutta taitaakin nuo raaka-ainemuutokset olla syynä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:13"]Omia suosikeitani on Karl Fazer Nordic Gourmet Lingonberry parfait. Sarjassa on muitakin hyviä, esim. mustikka.
http://www.fazershop.com/Root/InRiver/Original/4eda85bf-ed07-4baa-a4ee-478d572b0404.png
[/quote]
Saako näitä mistään? Aiempina vuosina oli joka kaupassa ja nyt ei missään!
Ehdottomat lempparini.
Noblesset, aivn ihania. Samoin joulusuklaalevyt ja juliat. Ja ostin lidlin manteleita suklaiden sekaan,
ne sekä ne liköörikupit tosi hyviä.
Minysta lindtin on karmeen rasvaisia, oikein löllyjä
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:07"]
Valkoinen toblerone. <3
[/quote]
Uusi crunchy Toblerone naaaaam
Mun lempparit Julia ja wiener nougat ja sit ne Halvan(?) sokeroidut salmiakit tms mitä lie oikealta nimeltään, rasia semmonen kelta- musta, aivan sairaan hyviä.. En oo ainakaan nähny myynnissä muulloin ku jouluna..
Lindtin Creation Dessert -rasia. Erityisesti creme brulee, valkosuklaamarenki ja millefeuille ovat taivaallisen hyviä konvehteja tästä rasiasta.
Kaikki jo vähän kyllästyttää. Huomasin kaupassa Lindtin ruskean sävyisen rasian, mutta en katsonut tarkemmin sisältöä. Ehkä mielenkiintoinen uutuus.
Kyllä suklaakonvehdeista ne on Juhlapöydän konvehdit.
Hitsi kun en muista nimeä, mutta ne sellaiset suklaat, joissa on sisällä höttöistä tryffeliä tms, ovat kuin minikokoisia suklaasuukkoja mutta suklaisella täytteellä. Omnomnom..
[/quote]