Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua lahjakorttia joululahjaksi,please!

Vierailija
14.11.2014 |

Siis jos ihminen ei keksi minkäänlaista konkreettista lahjaa antaa lahjoitettavalleen kuin pahvisen lahjakortin tietyllä summalla johonkin tiettyyn kauppaliikkeeseen ja etenkin joululahjaksi, niin en siinä tapauksessa halua yhtään mitään lahjan antajalta.  Parhaillaan minulla on yksi viime jouluinen lahjakortti vieläkin lunastamatta tietystä vaateliikkeestä, ja aika sen käyttämiseen alkaa jo hiipua loppuaan kohti, mutta vielä on noin kuukausi aikaa miettiä ja käydä katsastamassa, mitä sillä lahjakortin summalla nyt sitten hankkisin itselleni kyseisestä vaateliikkeestä, josta en muutoinkaan ole ostellut miltei mitään, koska ko. liike ei vaan ole minulle mieluisin ostopaikka. Vaatteita ostan muista liikkeistä kuin tuosta liikkeestä, jonne lahjakorttini on osoitettu käytettäväkseni.  Siis vastustan tuollaisia tiettyihin liikkeisiin suunnattuja lahjakortteja, koska siinä ikään kuin pakotetaan lahjan saaja ostamaan nimenomaisesta kauppaliikkeestä, jossa lahjan saaja ei muutoinkaan asioi, jos ja kun sieltä nyt vaan ei satu saamaan niitä itselleen sopivia tuotteita. Onks muilla ongelmia näiden lahjakorttien kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:50"]

Lahjoitan sinulle välilyönnin ennen please-sanaa.

Osta liikkeestä lahja jollekin toiselle. Hyvin yksinkertaista.

[/quote] HAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA :D kiitos tuostakin (ap.)

Vierailija
2/23 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:35"]

Sillähän voi viime kädessä ostaa lahjoja muille. Säästää.

[/quote] Niinpä, mut oisko se pikkusen noloo???? (ap.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän voi viime kädessä ostaa lahjoja muille. Säästää.

Vierailija
4/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en saa keltään mitään lahjoja joten ei tule lahjakorttejakaan, mutta jos saisin lahjakortin niin taitaisi olla pakko minunkin luovuttaa se eteenpäin jollekin. Jollei se sitten ole nettikauppaan ja myös riitä siihen että saa postikulut ja oikeasti jotain tilattua.

Fyysisesti en käy koskaan missään sellaisissa kaupoissa joihin noita nyt yleensä saa, ja missään hieronnoissa ja sellaisissa en kävisi kuitenkaan.

Miksi yleensä antaa lahjakortti, miksei rahaa saman tien? 

Vierailija
5/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoista pidä valittaa.

Vierailija
6/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kortti eteenpäin.

Vierailija
7/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa ennemin lahjanantajillesi. Mistä muuten ikahtuisit?ja kuka noita on ostellut sinulle?

Vierailija
8/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako helpottaisi lukemista.

Vierailija
9/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minä ottaisin lahjakortin kuin jotakin tarpeetonta, jonkun mielestä ehkä vitsikästäkin krääsää. Ja jos toivoa saisin, niin mieluummin pankin lahjakortti kuin jonkin vaateliikkeen tms. Silloin voisin itse päättää, mihin rahan käytän. No joo, kirjakaupat on tietty poikkeus!

Vierailija
10/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:24"]

Mieluummin minä ottaisin lahjakortin kuin jotakin tarpeetonta, jonkun mielestä ehkä vitsikästäkin krääsää. Ja jos toivoa saisin, niin mieluummin pankin lahjakortti kuin jonkin vaateliikkeen tms. Silloin voisin itse päättää, mihin rahan käytän. No joo, kirjakaupat on tietty poikkeus!

[/quote] No, mut juurikin pankin lahjakortit ovat asia erikseen, voi käyttää mihin vaan ostokseen tai hankintaan. Tiettyyn liikkeeseen käytettäväksi annettu lahjakortti hankaloittaa lahjan saajaa. (ap.)

Vierailija
11/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sulle mitään lahjaa ois ostanutkaan !

Vierailija
12/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiittämättömiä ihmiset nykyään ovat. Jos ei lahja kelpaa, voithan myydä sen jollekin vähän halvemmalla ja saada rahaa, jota kaipaat.

Vierailija
13/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun sukulaiset sitten tuntee mut paremmin, kun aina on tullut oikeisiin liikkeisiin. Leffaan, ruokakauppaan, sopiviin vaateliikkeisiin.

Vierailija
14/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri toivonkin mielummin lahjakorttia, saampahan sitten itse ostaa mitä tahdon ja säästytään vaivautuneelta kiitokselta ym. jos lahja on sellainen mitä en tarvitse. Ja kyllä, olen kiitollinen kaikista lahjoista, mutta jokaisella varmaan on tullut vaivautunut tilanne vastaan kun saa jotain aivan höpsöä lahjaksi?

Vierailija
15/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:35"]No en mä sulle mitään lahjaa ois ostanutkaan !
[/quote]

No emmä sulta mitään lahjaa ois halunnukkaa !

Vierailija
16/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Aina niille käyttöä löytyy. Minusta on törkeää käytöstä se, että arvostelee lahjaa jonka toinen on hyvää hyvyyttään antanut. Jos mulle joku noin arvostelisi, niin en ikinä enään antasi mitään lahjaa sellaiselle henkilölle.

Vierailija
17/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse annoin juuri häälahjaksi shampanjaa ja 100 euron lahjakortin Stokkan Herkkuun. Asuvat siis pääkaupunkiseudulla. Enpä ole kuullut muuta kuin ylistystä loistavasta ja käytännöllisestä lahjasta. Vaikea keksiä lahjoja ihmisille, joilla on jo kaikkea. Lahjakortti on helppo, niin voi itse valita.

Vierailija
18/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan sinulle välilyönnin ennen please-sanaa.

Osta liikkeestä lahja jollekin toiselle. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
19/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa lahjoittaa lahjakortteja!

T. Köyhä opiskelija

Vierailija
20/23 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat lahjan niin ekaksi nainen kysyy onko kuittia kun se haluaa sen kuitenkin vaihtaa johonkin muuhun. Jos annat lahjakortin niin ekaksi nainen kysyy onko kuittia kun se olikin väärään liikkeeseen tai väärällä summalla tai muuten vaan pitää päästä periaatteen vuoksi vaihtamaan. Jos annat rahaa, niin olet tunteeton sika.

Lopputulos on se, että nainen ei saa lahjoja, joka tietty johtaa suhteen loppumiseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi