En halua lahjakorttia joululahjaksi,please!
Siis jos ihminen ei keksi minkäänlaista konkreettista lahjaa antaa lahjoitettavalleen kuin pahvisen lahjakortin tietyllä summalla johonkin tiettyyn kauppaliikkeeseen ja etenkin joululahjaksi, niin en siinä tapauksessa halua yhtään mitään lahjan antajalta. Parhaillaan minulla on yksi viime jouluinen lahjakortti vieläkin lunastamatta tietystä vaateliikkeestä, ja aika sen käyttämiseen alkaa jo hiipua loppuaan kohti, mutta vielä on noin kuukausi aikaa miettiä ja käydä katsastamassa, mitä sillä lahjakortin summalla nyt sitten hankkisin itselleni kyseisestä vaateliikkeestä, josta en muutoinkaan ole ostellut miltei mitään, koska ko. liike ei vaan ole minulle mieluisin ostopaikka. Vaatteita ostan muista liikkeistä kuin tuosta liikkeestä, jonne lahjakorttini on osoitettu käytettäväkseni. Siis vastustan tuollaisia tiettyihin liikkeisiin suunnattuja lahjakortteja, koska siinä ikään kuin pakotetaan lahjan saaja ostamaan nimenomaisesta kauppaliikkeestä, jossa lahjan saaja ei muutoinkaan asioi, jos ja kun sieltä nyt vaan ei satu saamaan niitä itselleen sopivia tuotteita. Onks muilla ongelmia näiden lahjakorttien kanssa?
Kommentit (23)
Minulle kyllä kelpaisi lahjakortti..huokaus.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:20"]Kappalejako helpottaisi lukemista.
[/quote]
Ei ylläpito oo saanu vieläkään korjattua tuota rivinvaihtoa toimimaan kunnolla. Ei anna jättää tyhjää riviä. Ainakin siksi itse joudun kirjoittamaan pötköön ja se kyllä ärsyttää!
(En ole ap)
Ah, minä olin taivaissa kun sain lahjaksi tosi monta lahjakorttia, ja pari niistä osoitettu jopa samaan liikkeeseen. Olivat ajankohtaisia ja todella tarpeen, ja samalla sai nimenomaan ostaa sellaisia tuotteita, joita ei tulisi ostaneeksi sitten muutoin. :> Lahjakortit tänne vain, otan mielelläni vastaan!